volleybol maçına saatler kala 6 bölüm

7 3 0
                                    

kızlara görüşürüz dediğimde nedense içime ani bir ürperti gelmişti onlar benim tek dostumdu ve ailemdi bahçede saatlerce dolanıp duruyordum canım çok sıkılıyordu zaten elif'de ailesinin yanına gitmişti off'layıp duruyordum sadece bi insan bu kadarmı sıkılırdı ya acaba benim minik domuzcuklarım ne yapıyordu hala antreman mı yapıyrlardı çok merak ediyordum ama içeri gitmeyede çok üşeniyordum açıkçası.

irem doğan:kızlarla birlikte antreman yaparken ter içinde kalmıştık hayır bunu lafın gelişi söylemiyorum cidden ter içindeydik ama kuzey erkeklerini yenmek istiyorsak canımız pahasına antreman yapmalıydık hemen kızları yanıma çağırıp antreman için onları gazladım ümit verdim gerekirse azarladım gerekirse küfür ettim onlara ama asla onlara zarar gelmesine izin vermedim.

su erdem:ya irem artık çok yoruldum lütfen yeter bence bu kadar hem volleybol için koşmak şart mı. 

irem doğan:evet şart gerekirse canımızı vericeğiz ama bu maçı kaybetmeyeceğiz beni duydunuz mu bu sefer o piçleri bi güzel analarına benzetelim ama onlara karşı yenilmeyelim duydunuz mu beni kızlar. 

sıla yüksel:off irem tamam şu iğrenç lider konuşman artık bittiyse biz kızlarla duş almaya gideceğiz haberin olsun.

su erdem:ıyy irem iğrenç kokuyorsun berbat hemen gidip duş almalısın. 

beste yanlız:kızlar tartışmanızı bölüyorum üzgünüm ama maça saatler kaldı birazcık daha tempolu bir şekilde çalışmalıyız. 

defne çınar:bahçede dönüp dolaşırken canım o kadar sıkılmıştı ki yani şurda bi kavga çıksa çekirdekle izlerim gerçekten neyse boş boş yürürken aklıma bir fikir gelmesiyle aydınlandım bir anda ve ben neden kızlar gibi koşmuyorum dedim bir anda ve tabikide bizim yurdun parkında koşturmaya başladım sonuçta eğlence ve uyku her zaman benden sorulur değilmi aa uyku demişken çok uykum geldi aslında koşarken çok yorulduğum için uykum geldi bende uykumu önemsemeyip koşmaya devam ettim.

sıla yüksel:açıkçası salak irem banyo yapmak gerçekten çok iyi geliyor o yüzden bi dene bence 

irem doğan:lan piç ben zaten daha sabah banyo yaptım

su erdem:kavga etmeyin kızlar hem çalışmamız lazım yıkansak ta yıkanmasak ta çalışmalıyız bu böyle olmaz lütfen kızlar.

sıla ve irem aynı anda bunalmış tavırla peki derler.

beste yalnız:kızlar volleybol maçına sadece üç saat kaldı hem öfkenizi birbirinizden çırkatıcağınıza kuzeylilerden çıkarın lütfen zaten üç saat sanki bir yıl gibi geçtiği yetmiyormuş gibi bide siz yapmayın.

irem doğan:peki yapalım hadi şunu kızlar.

düşman okullarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin