kızlarla odada çarkıfelek oynuyorduk nasıl mı aslında birbirimize sorularsoruyorduk eğer yanlış cevaplarsak o kişi bir ceza alıyordu tabi malesef ki bu çarkıfelek bende durunca zortladım çünkü yalan söylersekte zortluyorduk aslında ben kimseye pek doğruları söylemekte güvenemem o yüzden sizinde tahmin ettiğiniz gibi yalanı bastım ama tabi şimdi çarkı felek ötünce benim yalanda benim gibi zort oldu.
irem doğan:kızlar biz şimdi buna ne tür bi ceza versek acaba hmm.
su erdem: bence bizi içkiciye götürmesini isteyelim hem içki paralarımızı da ona ödetiriz.
sıla yüksel:bencede hem daha iyi fikir yok ki başka.
elif kara:siz şaka mısınız ya.
defne çınar:elif haklı hem içki paranızı ben ödemem bide babam içki içmeme kızar benim hem biz daha içki için küçük değil miyiz ya.
su erdem:kızım baban burda mı değil o yüzden boş yapma içki yap hadi canım yaylan.
irem doğan:hayır küçük değiliz o kadar hem sekizinci sınıfta lise' nin bir başlangıcı o kadar abartma o yüzden.
defne çınar:eliffff lütfen.
elif kara:sakın bana o iğrenç yavru köpek bakışlarını atma defne seni asla kurtarmayacağım.
defne çınar:vayy piç herif insan arkadaşını böyle ele verir mi.
su erdem:neyse defne sende uzatma artık hadi içki'ciye gidelim ve defne içki içmek zorundasın en az iki şişe içeceksin ona göre bide hiç itiraz etme boşuna parayıda sen ödeyeceksin ona göre çünkü bu senin cezan.
defne çınar:hay ben sizin ananızın avradına sıçıyım.
kuzey erkek ortaokulu
bora kızılay:lan oğlum kız sana fena forma attı lan.
mete karahan:bunu onun yanına bırakmayacağım kardeşim bile o kızın yerinde olsa aynısını ona da yaparım bunun bedelini bakalım o minik sinek kaldırabilecek mi.
fatih bozkuş:oğlum alt tarafı bi forma bu kadar büyütmesen mi.
mete karahan:oğlum ne alt tarafı ya kız bildiğin beni rezil etti bunu onun yanına bırakacağımı sanıyorsa o daha mete karahanı tanımıyor demektir.
çağatay er: peki bir fikrin yada planın varmı.
mete karahan:tabikide var olmaz mı hem ayrıca onu öyle bi korkutucağım ki birdaha bana kafa bile tutmaya cesareti olmayacak.
arda akkaya:bence biraz fazla şey davranıyorsun mete.
mete karahan:hayır davranmıyorum ben ne halt ettiğimi biliyorum o yüzden sen fazla konuşma arda.
güney kız ortaokulu
su erdem:hadi defne iki saattir çıkamadın şu odadan hadi gizem hanım gelecek şimdi biraz acele mi etsen hm nedersin.
defne çınar:hadi ama iki saattir bu ayakkabıyı nasıl bağlıcağımı çözemiyorum acaba kurdelemi yapsam yoksa düğüm mü atsam hm.
irem doğan:ayy yeto ya tm bırak bana şu ayakkabıyı defne vallah gına geldi ya tamam sonunda bağladım tamam hadi gidelim artık ve defne sen sen elimi tutmak zorundasın haberin olsun.
defne çınar:ama irem.
irem doğan:sus defne konuşma.
su erdem: kızlar ben taksi çağırdım hemen aşağıya inelimde biz taksiyi bekleyelim.
sıla yüksel:hiç beklemeye gerek yok zaten taksi gelmiş bile.
irem doğan:tamam şimdi su sen arkaya bin sıla sen kay biraz elif sende sıkış oraya defne sende öne geç su sende yapış sılaya tamam muhteşem sığdık şoför abi sende şu caddeden sola dön tamam dik git şimdi mahmut abinin yerinden sağa dön tamam şimdi tamam durabilirsin burda.
sıla yüksel:oh be sonunda geldik ya.
su erdem:hadi inelim.
irem doğan:kızlarla arabadan indiğimizde hızlı hızlı cafe'ye koştuk koştuk diyorum çünkü gerçekten koştuk neyse cafe'ye girdiğimizde ortam sıcaktı bide çok hoş bir görüntüsü vardı kızlarla hemen boş bulduğumuz bir masaya oturu verdik mekan çok güzeldi çok hoştu.
defne çınar:kızlar ne içiyorsunuz siz.
irem doğan:ben bir tane içki alayım.
su erdem:canım sen şöyle ortaya içki şişelerini koy biz sana dur diyene kadarda durma. tamam mı getirmeye devam et.
sıla yüksel:şeyy varmı bilmiyorum ama acaba bir tane patates kızartması alabilirmiyim.
defne çınar:bende bir tane karışık meyve suyu alabilirmiyim acaba.
elif kara:ben bir tane bira alabilirmiyim.
garson:tabi efendim siparişleriniz bir kaç dakkika sonra hazır.
defne çınar:bakın kızlar ben bira yada içki artık herneyse asla ama asla içmem okey.
su erdem:ama defne söz verdin sözünden dönemezsin hem ne olucak ki alt tarafı bir içki.
defne çınar:ALLAH sizin belanızı versin daha başka birşey demiyorum size.
su erdem:asıl ALLAH senin belanı versin belana sıçtığımın kızı.
irem doğan:sipariş ettiğimiz şeyler gelince hemen birama sarıldım ve açıp kafama diktim genelde bira içince sarhoş olan biri değilimdir yani bira beni sarhoş yapmaz neyse kızlarda söylediklerini içiyorlardı
defne çınar: meyve suyumu içerken telefonum çaldı hemen masadan kalkıp dışarıya çıktım arayan numara bilinmeyen tabi her zaman beni vodafone yada delinin teki aradığı için kesin birinin şaka yapmak için aradığını falan düşündüm tabi açtım mı hayır benim şakaya karnım tok o yüzden tam içeri geri giriyordum ki tekrar o ama artık yeter ağzına sıçtığımın çocuğu ya.
arayan bilinmeyen +09 456 22 11
defne çınar:telefonu açıp kulağıma götürdüm ne var orospu evladı
bilinmeyen:beni tanımadın mı defne
defne çınar:sen kimsin be aşağılık adımı nereden biliyorsun lan
bilinmeyen: aslında senin çok iyi bildiğin biriyim ve bunu öğreneceksin ama öldüğünde
defne çınar:senden korktuğumumu sanıyorsun piç herif yanlış kıza çattın canım bak polisi ararım
bilinmeyen:bak bu işin şakası yok eğer arkadaşlarına zarar gelmesini istemiyorsan o çeneni kapa ve sana konum atttığım ara sokağa gel yoksa onların hepsini öldürürüm
defne çınar: sana inanmıyorum onları öldürememessin piç herif
bilinmeyen:denemek istermisin
silah sesi duyulur
defne çınar:aaaa tmm tmm istediğini yapıcam yeterki onlara birşey yapma nolur
bilimyen:şimdi hemen ara sokağa gel
defne çınar:geldim neredesin
çığlık sesi duyulur
bilinmeyen: işte burdayım(:
ŞİMDİ OKUDUĞUN
düşman okullar
Fantasibu kitap dilara keskinin yazdığı kitaba benzemektedir karakterler aynıdır olaylar benzemektedir