Kitap mizah kitabı olduğu için acılara fazla yer vermeyeceğim asklarım küçükte olsa bir zaman atlaması yaşayacağımız yer var :^)
Neyse siz gidin okuyun da okumadan önce birşey soracağım
Parla ile kimi shipliyorsunuz?
Parla ve Aral diyenler buraya . Bıraksın
Parla ve Barlas diyenler ise buraya , bıraksın
Doruk ve Parla diyenler ise ... Bıraksın
Sizce anonim olmaya kim PAUAOAOKWKWLWLSLSLSKLALA
Neyse iyi okumlar dilerimm💗
🍬
Kollarımı dizime yaslamış bir şekilde sakince terasta oturuyordum.
Tamı tamına iki hafta geçmişti, annemin bedeni toprağa verilmişti ama ben gidememiştim.
Reşit olmadığım için aynı zamanda babam ve askeri birliği hâlâ kayıp olduğu için yetimhaneye bırakılmıştım.
Yine ve yeniden burdaydım ama bu defa büymüştüm, birinin gelip beni alacağını düşünmüyordum.
Başımı dizlerimin arasına gömdüm burdayken sanki küçüklüğüm burdaymış gibi hissediyordum, ne annem gelip beni geri alacaktı bu sefer ne de babam.
Okula gitmek bile istemiyordum artık, hergün zaten burda köpek gibi sabahlara kadar ders çalışıyordum okula gitmem saçmaydı artık.
Hâlâ ders çalışıyorum çünkü kendimi kendim kurtarmalıydım, kimse beni elimden tutup al sen otur ben yapar sana para veririm demeyecekti.
Bir yerden sonra kendi paramı kendim kazanmalıydım.
Bu yazda dahil artık çalışma hayatına atılacaktım, daha yeni Mayıs'ta on yedi olmuştum. Eğer babam bulunmazsa muhtemel sonum bir yıl daha burada kalacaktım.
Üzerime birşey bırakıldığını hissettiğim de irkilerek başımı kaldırdım kaşlarım hızla çalışırken kafamı yana yatırdım.
Anonim gelmişti ve yine aynı kask ve aynı fular ile.
"Seninle motorda bir tur atar mıyız diye sormaya gelmiştim."
Omuz silktim, "İstemiyorum teşekürler."
"Seni çok güzel bir yere götüreceğim ama?"
"Buraya nasıl girdin sen?"
Yanıma oturup başını omuzuma yasladı, "Müdirenin haberi var mutlu olman için izin verdi inat etme de gel benimle."
"Canım hareket etmek istemiyor ne yapayım zorla mı?"
Ayağa kalkıp kollarını beline koyup bana baktı.
"Sırf üşendiğin için gelmiyorsan buna bir çözüm var,"
Eğilip beni kucağına aldığında gülerek terasın kenarına gittiğinde korkuyla boynuna sarıldım.
"Seni burdan yollayınca kolay yoldan inmiş olursun hadi Parlacım."
Boynuna sıkıca sarılıp ağzıma geleni söyledim, "Ben seni doğurtan ebenin ama!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kırık Kalpler Caddesi | Yarı Texting
HumorParla:Bir şey söyleyeceğim... Parla:Cevap vermediğine göre bu söyle demek sanırım? Parla:Söyle desene lan! Parla:Sen söyle demeden söylemiyorum ulan inadım inat! 🍬 Yaşadığınız evin arka bahçesinde peçeteye sarılı bir hat bulsanız ne yapardınız? Pol...