My new life

772 16 5
                                    

Milanie's POV

aaaahh!! mijn wekker gaat weer, mijn eerste schooldag op mijn nieuwe school. Helemaal geen zin in het was zo leuk in Amerika dat ik niet terug wou. Maarjah m'n ma dacht er anders over.

Snel even douchen!

*klaar met douchen*

Ik loop naar me kledingkast, ik pak een zwarte skinny jeans, mijn rode blouse er over heen. Ik pak snel nog mijn rode vans en mijn rode bandana. Dan ren ik naar beneden. Me ma heeft een brief achtergelaten: Lieverd veel plezier op je nieuwe school, ik moest vandaag vroeg naar mijn werk kusjes mama.

Pfff weer moet ze zo vroeg naar haar werk :( Ik eet m'n croissant op en drink snel m'n chocomelk. Ik pak m'n tas en zet m'n beats op, dan doe ik de deur dicht en loop ik naar de bushalte. Ik check m'n ov in en loop naar binnen, ik ga zitten achter een raar meisje. Ze heeft een te kleine bril op, met twee staartjes op en een veel te wijde broek, met een lelijk trui aan. 'Hoi', zeg ik. Ze antwoord niet terug. 'Hoi', zeg ik nog een keer. Ik zie dat ze schrikt. 'Oo hoi', antwoord ze terug. 'Wat is er?' zeg ik. 'ehmm niks hoor'. Ik zie een traan langs haar wang lopen. Zou ze ook op mijn school zitten. Onee shitt ik ben er bijna, helemaal geen zin in die rot school. Ik stap de bus uit met het meisje die voor me zat. Ik loop een paar minuten en dan zie ik de school, ik zucht het moet maar denk ik. Ik loop de school binnen en ineens hoor ik gelach. 'Kijk daar heb je die trut weer!' huh had ze het tegen mij!!

Thnxx voor het lezen PEOPLE :)

My new life...Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu