Milanie's POV
aaaii, ik lig op de grond, ik voel de pijn maar weet niet precies van waar, dan voel ik aan me buik en zie ik bloed in me handen. Senna en Jack komen aanrennen, ze helpen me overeind. 'I-ik kan niey meerrr', antwoord ik. Ik hijg erbij, ik begin te huilen. 'Ik ik kan echt niet meer', zeg ikweer. En dat word het zwart voor mijn eigen, maar deze keer word ik hierna niet wakker, want ik voel meer pijn dan dat ik ooit heb gehad.
Senna's POV
'Aaaaaaahhhh, Jack doee ietsss', schreeuw ik huilend. *snik snik* 'Sorryy Senna, ik kan niks meer doen alleen hopen, dat we hieruit komen'. Even later komt de politie, maar het boeit toch niet meer. Milanie is nu toch al dood.
Selena's POV
Duss nuu is mijn leven helemaal kapot! Milanie is dood, onderweg toen Milan in de vliegtuig zat heeft hij een hartaanval gekregen. De dokters wisten ook niet waarom, waarschijnlijk had hij dit vaker maar wilde zielig overkomen. Ik heb een strafblad wegens het vervoeren van illegale matrialen namelijk drugs. En Jack en Senna zitten in de gevangenis wegens het verkopen van drugs. Dus ben ik alleen nog over met Demi. Gelukkig was Demi's moeder zo aardig dat ze me bij hun liet wonen. Anders moest ik naar de weeshuis. Tijdens de begrafenis van Milan en Mlanie mochten gelukkig Jack en Senna er wel bij zijn. Ze hebben Milan en Mlanie naast elkaar begrijpen. Dat ze dan daar toch een bruiloft houden. Ze hielden van elkaar en zijn uiteindelijk ook samen dood gegaan. Verder heeft Senna heel veel gehuild om haar broertje en wij natuurlijk ook met haar. Maar het enige echt goeie nieuws is dat Jack en Selena gaan trouwen wanneer ze vrij komen en dan mag ik bij hun gaan wonen. En Oja Nienke en Sara moesten ook naar de gevangenis, Nienke moet een paar jaartjes er blijven en daarna een psychiator nemen omdat ze snel denkt dat ze gepest word. En Sara moet er langer blijven, omdat ze wel eens een strafblad heeft gekregen en omdat zij de baas was van al het wiet en drugs, haar ouders wisten er niks van omdat ze altijd weg waren.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dit was dan het einde van de boek, ik vind het zelf een niet spannend boek, maar zal mijn best doen in de volgende boek :)
Toch bedankt voor al jullie vote's en comments XXXX
JE LEEST
My new life...
Teen FictionMy new life. Wat nou als je na de zomervakantie ineens van je moeder naar een andere school moet. Wat nou als je moeder vaak weg is om te werken. Wat nou als je nieuwe bff en vriend wiet heen en weer brengen. Wat nou als je door je problemen andere...