Ik check in en loop naar de vliegtuig. Mijn grdachten zijn alleen bij me pa. Aagh denk ik. Ik vraag Sara wel om hulp, het is tenslotte wel m'n beste vriendin. Dan word ik oppeens gebeld, ik zie dat het Selena is. Ik neem op. ' Waar the Fuck hang jij uit?',hoor ik Selena's stem. 'Ehmm, in de vliegtuig',zeg ik. 'Hallooo dude, je bent nog leerplichtig, haal op z'n minste alleen je diploma!,zegt ze. 'Geen zin in jou gezeur Selena, je lijkt me moeder wel!,antwoord ik. Bij het woordje moeder barst ik in tranen. Ik hang snel op. De vliegtuig vertrekt, eindelijk weg van hier, weg van iedereen!
*5uur later op het vliegveld*
Ik pak al m'n bagage, en loop naar een taxi. Ik ga Sara wel verassen. Wat heb ik Amerika toch gemist denk ik. Wanneer ik er eindelijk ben, stap ik uit en geef het geld. Ik ga snel naar nummer 25, wow wat is de buurt toch veranderd, in de 8maanden dat ik weg was. Ik bel aan. Een onbekende meisje doet de deur open. 'Waar is Sara?',vraag ik. 'Ze zit in haar kamer'antwoord ze. 'Okee thnxx!',antwoord ik terug. Ik loop de trap op. Ik zie veel mensen onderweg, volgens mij geeft ze een feestje. Maar dat maakt niks uit. Dan heeft ze zo een dubbel feest! Ik doe de deur open en schreeuw 'SURPRISE!' Ik zie dat Sara schrikt. 'W-wat d-doe jij hier?'zegt ze. Ik loop naar haar toe en knuffel haar. Ze duwt me van haar af. 'Ik heb tog niet gezegd, dat je moest komen!',zegt ze arroggant. 'M-maar S-sara je moet m-me h-helpen',antwoord ik stotterend. 'HELPEN!??'Zegt ze. 'Ja,net als hoe ik jou heb geholpen!, schreeuw ik nu. Het blijft een tijdje stil. 'Zonder mij zou je nooit zo veel vrienden hebben!, dan zou je nog steeds gepest worden!.En alleen zijn!, schreeuw ik boos. 'Nou dan mag je nu voelen hoe ik me voelde, zo alleen zonder iemand, toen hangde jij het populaire sletje uit, die elke jongen maar wou!,schreeuwt ze ondankbaar. 'Nou Sara bedankt dat je me zoo hebt bedankt en zo opvangt, ik wist wel dat ik je als een nerd moest laten!, schreeuw ik, en ren de trap op naar beneden. Ik loop de straat door. Nu heb ik niemand meer echt niemand. Zelfs tegen Selena heb ik onaardig gedaan. Ik ben voor iedereen hopeloos, ik moet weg van deze wereld, ik mag niet meer bestaan. Ik ben maar een dom meisje, die tegen iedereen onaardig je. Ik moet dood. Ja dat is de beste oplossing voor iedereen en voor mij....
_______________________________________
Heel erg bedankt lieve lezerss voor al jullie lieve reacties en vote's. Daar word ik echt blij van.
Ik vind dit stuk, zelf heel zielig....
Ik wil één tip aan jullie doorgeven, denk nooit zoo er is sowieso wel iemand op de wereld die van je houd<3 En als dat niemand is, dan ben ik dat wel, omdat je mijn verhaal leest <3
Xxmimii. Life is Hope <3
JE LEEST
My new life...
Teen FictionMy new life. Wat nou als je na de zomervakantie ineens van je moeder naar een andere school moet. Wat nou als je moeder vaak weg is om te werken. Wat nou als je nieuwe bff en vriend wiet heen en weer brengen. Wat nou als je door je problemen andere...