Wat een dag......

100 11 1
                                    

Milanie's POV

Ik word wakker in een kamer met vier muren, alles is er bijna wit. Dan zie ik oppeens Milan voor me, ik zie dat hij verdrietig kijkt. 'Wát doe ik hier?',vraag ik. Hij antwoord niet. 'Wát doe ik hier?',vraag ik weer. Hij antwoord weer niet. Na ongeveer 2min zegt hij dat ik stil moet zijn en maar moet slapen. Ik doe m'n ogen dicht en probeer te slapen.

Later doe ik m'n ogen weer open, dan zie ik Selena. 'Mil, je bent wakker, gaat het?',zegt ze. 'Ehmm ja een beetje', probeer ik te antwoorden. 'Wát doe ik hier en waarom ben ik hier',zeg ik. 'Je hebt één week lang zitten te slapen, we dachten dat je dood zou gaan',zegt ze. Wat!? ik schrik al zolang =O

'Kan je je nog herinneren hoe die man eruit zag?',zegt ze. Welke man vraag ik. 'Toen je een keer hier zat te slapen toen schreeuwde je dat er een man je vast had',zegt ze. Ehm vaag antwoord ik. En even later val ik weer in een diepe slaap. Even later zie ik dat er iemand komt, dan zie ik dat het een man is. Hij komt naar me toe en geeft me een kus. Hij raakt me aan, ik sla z'n hand weg. Hij raakt me nu met twee handen aan, ik probeer hem van me weg te halen. Ik ren weg, hij rent achter me aan. Ik ren steeds harder en harder. Hij rent steeds harder en harder. En dan heeft hij me te pakken! Hij sleurt me mee naar een huis.

Hij sluit me op, ik zie allemaal nare dingen in me hoofd die gaan gebeuren. Dan doet hij de deur open en komt naar me toe, hij pakt me op, en zet me op zijn bed. Nee nee dit wil ik helemaal niet denk ik!!

Wil hij dit nou echt! Nee nee......

Lieve lezerss votee, comment en followw thankyouuu<3

Xxx

My new life...Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu