Maar wacht eens even, ik ga niet zelfmoord plegen, dat zou Sara juist leuk vinden. Ik ga het spel met haar spelen, die zij ook met mij heeft gespeeld. Ja dat ga ik doen! En dan neem ik gelijk ook wraak! Wraak om haar ondankbaarheid, wraak om het af te pakken van mijn vriendinnen en wraak om het af te pakken van mijn vriendje!!
MWUAHAHAHAHAHAHA!!, lach ik. Ze zal zien met wie ze spot. Maar eerst even Selena bellen. Tiett Tieett Tieet. Shiit ze neemt niet op, dit is egt fucktapp :(( Niemandd wil mee :(
Me plan over wraak nemen gaat toch niet door denk ik :/
*Melanie belt Sara (onbekend)*
Tieett Tieet Tieet, voicemal..
Aaarghhh waarom neemt die hekss niet op!
Oppeens verschijnt de foto van Selena op m'n Iphone, Yess denk ik!
'Halloo',antwoord ik met m'n allerliefste stem. 'Melanie waar ben je!?',vraagt Selena bezorgd. 'Wachtt, ben je niet bo-o-s-s?',vraag ik stotterend. 'Neejohh tuurlijk niet, ik ben al blij dat ik je stem hoor!',antwoord ze blij. 'Aahww Selenaa, wat ben ik blijj met jouuu',antwoord ik BLIJ!
'Ik ook met jouuu!'antwoord ze terug. Opeens krijg ik een klap van achter, tegen me achterhoofd. Ik hoor nog net door de telefoon, dat Selena geschrokken vraagt wat er aan de hand is. Ik zie nog net iemand met een bivakmuts op. En dan word het zwart voor m'n ogen........
--------------------------------------------------
Helloeeee <3
Ik hoop dat jullie het wat vonden!
Ik wil graag ook reActiess zienn over hoe jullie het vonden en wat beter kan! De mooiste reactie die ik krijg, diegene ga ik followen, lees ik zijn of haar boek en vote ik!
Jullie zullen me echt blij maken dan!
En P.S ik hou wel van kletsen dus stuur gerust een berichtje :))
Xxmimii
Nogg bedankt lieve lezerss voor al julliee vote's!
P.S wil er iemand een titel voor deze hoofdstuk verzinnen? Zou dat heel fijn vinden Xx
JE LEEST
My new life...
Teen FictionMy new life. Wat nou als je na de zomervakantie ineens van je moeder naar een andere school moet. Wat nou als je moeder vaak weg is om te werken. Wat nou als je nieuwe bff en vriend wiet heen en weer brengen. Wat nou als je door je problemen andere...