Bölüm 9

323 33 166
                                    

🇨🇳:  "Benim evime gelip istediğimi yapacaksın. Kabul etmezsen daha kötü zulüm ederim."


Siktir. Ne yapacağım şimdi? Bugün benim hayatımdaki en boktan günüm...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

★Türkiye'nin Gözlerinden★

Mecbur yapacak bir şey yok... Kabul etmem lazım. Belki benim tek şansım olabilir.

🇹🇷: "Peki."

🇨🇳: "Güzel."

Beni bileğimden tutup bir yere götürmeye başladı. Galiba kendi evi. Giderken karşımıza Japonya çıktı. Bana şaşırmış bir şekilde bakıyordu.

🇯🇵: "Türkiye iyi misin? Siz nereye gidiyorsunuz?"

🇹🇷: "Eee... Bizim küçük bir işimiz var. Onu halletmeye gidiyoruz."

🇨🇳: "Japonya sen hatırlarsın o bahsettiği işten."

Çin sırıttı. Ardından Japonya ne dediğini yeni anlamış gibi 'haa' dedi. Bir tek ben bilmiyorum ne olduğunu.  Japonya da sırıtmaya başladı. Sonra Çin'e yaklaşıp kulağına birşeyler fısıldadı. 'Sana attığım mesaja bak.' gibi birşey duydum. Çin de onaylayıp beni götürmeye devam etti.

En sonunda eve vardık. Ev büyüktü. Yani bana göre. Evin içine girdiğimizde ev daha da güzel görünüyordu. Bu Çin çan çon'un evinin böyle güzel olmasını beklemiyordum. Acaba Doğu Türkistan nerede?

🇨🇳: "Türkiye, üst katın sağındaki en son oda benim. İstersen orada biraz dinlen. Benim yapmam gereken küçük bir işim var..."

Şimdi gitmezsem sorun çıkabilir. O yüzden gittim. İçeri girdiğimde oda çok güzeldi. Bu Çin çan çon'un evinin böyle güzel olmasını beklemiyordum. Acaba Doğu Türkistan nerede..?

Kapıyı tam kapatacak iken Çin'in biri ile konuştuğunu duydum. Ulusal hayvanımdan dolayı iyi duyabildiyorum ve bu ben için bir avantaj gibi bir şey idi. 

Kapıya biraz daha yaklaşıp Çin'i dinlemeye başladım.

🇨🇳: "Sen benden ne istediğinin farkında mısın?"

❓: "Evet farkındayım. Senin de bir konu da yardıma ihtiyacın vardı değil mi~?"

🇨🇳: "Türkiye'yi evime getirmemin ana nedeni sensin. Cidden o parayı verecek misin? Hem nereden buldun o kadar ve eğer yapıp sana verirsem ne yapacaksın?"

❓: "Merak etme. Sadece bir arkadaş için istiyorum. O kadar paranın bende nasıl olduğu ise seni ilgilendirmez."

🇨🇳: "Paramı vermezsen seni gebertirim."

Acaba kim ile konuşuyordu? Sesi tam çıkaramadım. Bir de Çin'in beni buraya getirmesinin ana nedeni konuştuğu kişi..? Neyse sonra düşünürüm. Kendimi yatağa attım. Düşündüğümden de rahattı. Gözlerim kapandı ve uykuya daldım.

✧Bir süre sonra✧

Gözlerimi açtığımda yanımda Çin oturuyordu. Benim uyandığımı fark edince yaptığı şeyi bırakıp beni zorla ayağa kaldırdı.

🇹🇷: "Mnn... Beni niye kaldırdın..?"

🇨🇳: "Şimdi seninle işimiz var."

Ne işi be. Bana burda beklememi söyledi ve odadan dışarı çıktı. Geri geldiğinde elinde bir kutu vardı. İçini açıp bir hizmetçi kıyafeti çıkarttı. BİR SANİYE NE?! SİKTİR NE YAPACAĞIM BEN?!

-Deli- RuskeyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin