Beni özlediniz miiii??
İnanın aklıma fikir gelmiyor TwT
Bu arada hikayede N/zi'ye (söylesem bi sıkıntı olur mu bilemedim) Üçüncü Reich veya kısaca Reich diye hitap edeceğim :3
Ayrıca benim AU'mda Reich, Avusturya, Macaristan ve Weimar kardeş (en küçük Reich, Avusturya ve Macaristan ikiz, Weimar en büyük olanları) bunların anne babası Alman imparatorluğu ve Avusturya Macaristan imparatorluğu (evet shipliyorum-)🇩🇪: "VATER??"
Bir anda hepimiz yere düştük. O an gözlerimin kapandığından başka bir şey hatırlamıyorum.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
𖦹Türkiye'nin Gözlerinden𖦹
Birinin beni dürtmesi ile uyandım. Bu kişi Macaristan idi. Ben uyandığımda diğer herkes uyanıktı. Etrafa bakındım.
Asansörden farklı bir yerdeydik. Küçük bir oda gibi bir yer... Burası neresi?
En son Reich bir şeyler demişti ama...
Reich, bir anda önümüzde belirdi. Tabi hepimiz irkildik. Diğerleri bir kaç adım geri gitti. Bense olduğum yerde kaldım. Ne hissetsem bilemiyorum ama Reich şeytani şekilde sırıttığı için ister istemez içimde bir gerginlik oluşuyor.
Reich arkasındaki duvara bir kaç kez durdu ve duvar aşırı yavaş bir şekilde açılmaya başladı.
🇩🇪卐: "Eheh... İlk oyunumuz... Tahmin etme! Arkamdaki duvar açıldığında iki tane ülke ortaya çıkacak! Bu ülkelerden birisi sahte, diğeri gerçek olacak. Sizin de sahte olanı öldürmeniz lazım. Eğer gerçeği öldürürseniz... O ülke tamamen ölür!"
Ne? İşimiz gücümüz yok bunu mu yapacağız? Hem... Hem en kötü ne olabilir ki? Kapı neredeyse tamamen açıldı. Ne. Nasıl?!
🇩🇪卐: "Öyleyse ilk kişi... Rusya!"
Hepimiz şaşkınlık içinde bakıyorduk. İki tane yan yana, tıpatıp aynı görünen Rusya vardı. Asıl sorun hangisi gerçek..? Hm.. Reich'in elinde bir silah vardı ve bize doğru uzatıyordu. Almamızı bekliyor...
🇭🇺: "Hanginiz gerçeksiniz?"
🇺🇦: "Akıllıya bak... Sanki sahte olan ben sahteyim diyecek..!"
Ne yapsam..? İkisi de aynı Rusya gibi davranıyor ve görünüyor. Peki ne yapabilirim? Belki de sahte olanı gerçek olanın bildiği herşeyi bilmiyordur? Bir deneyeyim. Reich'in elindeki silahı kaptım ve soldaki olan Rusya'nın yanına gittim. Diğerlerinin bana baktığını hissedebiliyorum. Solda olan Rusya'nın kafasını silahı dayadım.
🇹🇷: "Gerçek Rusya sen misin?"
🇷🇺?: "Evet."
🇹🇷: "O zaman Ukrayna'nın bana küfür edip de senin onu fena dövdüğün günü hatırlıyorsundur... Değil mi?"
Arkaya baktım ve Ukrayna'nın bana şaşkın bir şekilde baktığını gördüm. Ona göz kırpıp önüme döndüm. Önündeki Rusya'nın kafası karışık gibi duruyordu. Düşünüyor gibiydi. O anda sağda olan Rusya bağırdı.
🇷🇺??: "Evet! Hatırlıyorum! Ukrayna'nın canı çok-"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
-Deli- Ruskey
HumorKapak fotoğrafı değişti ✅ Ruskeyy BxB Şiddet, kan, küfür ve orospuluk içerir. ⚠️ Olan bölümlerde smut var