Bölüm 23

287 31 176
                                    

Kitabın kapak fotoğrafı değiştiğini fark eden var mı?

🇹🇷: "AMERİKA?!"

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

☠︎ Yunanistan'ın Gözlerinden☠︎

Şaşırmıştı. Amerika biraz daha laf söyledikten sonra ayrıldı. Bende bir köşeye çöküp Türkiye ile bakışıyordum.

🇹🇷: "Bir şey demiştin."

🇬🇷: "Ne demiştim?"

🇹🇷: " 'Bunu yapmak zorundaydım...' Ne demek istedin?"

🇬🇷: "Biraz uzun aslında. Bir ara biz Almanya ile tuvalete gitmiştik. Orada benim borç meselem hakkında az konuştuk."

🇹🇷: "Biliyorum. Bende oradaydım."

🇬🇷: "Nasıl yani?"

🇹🇷: "Basbayağı oradaydım ve sizi duydum. Hatta yanımda Rusya da vardı."

🇬🇷: "Siz... Siz tuvalette sikişiyor muydunuz amki?"

🇹🇷: "Tövbe tövbe... Ekledi gene ki ekini... Ve hayır. Ayıp şeyler yapmıyorduk. Ben çok namuslu birisiyim."

Yalan söylüyor gibi. Çünkü çok şüpheli konuşuyorki. Kesin Rusya ve Türkiye tuvalette birşeyler karıştırıyorlardı.

🇬🇷: "İnanmadım ama neyse. Neyse Almanya ile sonra bir yere gittik orada işte konuştuk o da dedi 'ben son zamanlarda rüyalarımda babamı görüyorum' falan bende az çok yardımcı oldum borcumu biraz düştü. Sonra Amerika ile falan karşılaştım ama kontrolde değildi yani gözleri kıpkırmızıydı."

🇹🇷: "Seni yemediğine şükret."

🇬🇷: "Neyse işte bana bir teklif sundu. Ona yardım edersem borcumu kapatacak kadar para alacaktım. Tabi bende biraz mallık yapıp ne konusunda yardım edeceğimi sormadan kabul ettim."

🇹🇷: "Biraz mı. Şuan kanlar içerisindeyim ve sen buna biraz mallık diyorsun."

🇬🇷: "Off sonra eğer ona yardım etmekten vazgeçersem benim oğlumu öldüreceğini söyledi. Bende mecbur kaldım. Özür dilerim."

🇹🇷: "Hahah... Özür dilerim? Basit bir özür dilerim beni iyileştirmeyecek."

🇬🇷: "Biliyorum... Benim gitmem lazım. Amerika görmesin. Merak etme geri geleceğim."

🇹🇷: "Gelmesende olur."

Oturduğum köşeden kalkıp odadan çıktım ve hemen eve gittim. Eve girince oğlumu çekyatta sızmış bir şekilde gördüm ve rahatladım. Aslında... Tam olarak oğlum değil. Çünkü daha 17 yaşındayım. Oğlum 8 yaşında. Aslında oğlumun ikizi var. KKTC. Ama o Türkiye'de kalıyor.

Eskiden Türkiye ile sevgiliydik. Bir gün beraber yolda yürürken çöpün yanında iki tane 3-4 yaşlarında bebek bulduk. Ağlıyorlardı. Acıdık ve onları bizimle aldık. Zamanla bayrakları oluştu ve yavaş yavaş ülke haline geldiler ama daha küçük oldukları için onların yönetiminde bizde yardım ediyoruz.

Tabi sonra Türkiye ile ben büyük bir kavgaya girmiştik ve sonra ayrıldık. O KKTC'yi, ben de GKRY'yi aldım. GKRY her ne kadar benim öz çocuğum olmasada onu özmüş gibi seviyorum. Ona zarar gelsin istemiyorum.

Yavaşça oğlumu çekyattan aldım ve onu odasında götürüp yatağa yatırdım. Saat geç olduğu için bende pijamalarımı giyip yatağa geçtim. Yarın okul vardı ama gitmeyeceğim. Yavaş yavaş kendimi uykuya bıraktım...

-Deli- RuskeyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin