OHA AMK YANLIŞLIKLA SMUT YAZIYORDUM
🇺🇸: "Türkiye!! Bu psikopatı götür buradan!!"
Türkistan da ben de donduk. Ne dedi o? Kardeşime... Psikopat mı dedi..? Aşırı sinirlenmiştim.
Türkistan'ı bıraktım ve Türkistan, Amerika'nın üzerine hücum etti.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
★Türkiye'nin Gözlerinden★
Türkistan tam Amerika'nın kafasını satırla kesecek iken duraksadı ve satırı elinden düşürdü. Türkistan ses çıkarmamaya çalışarak kafasını tutmaya başladı. Hepimiz ne olduğunu anlamamış bir sekilde bakıyorduk. Türkistan'ın kafasından kırmızı bir sıvı aktığını fark ettim. K-Kan mı-
Yere baktığımda yerde bir kısmı birazcık kan ile kaplanmış bir taş gördüm. Bu taşı birisi kardeşime mi attı..?
Kimin attığını öğrenmek için etrafa bakındım ve onu gördüm. Çin...
🇨🇳: "Ben seni diğer ülkelere zulüm uygulayasın diye mi serbest bıraktım?"
Çin kızgın bir şekilde bir bana bir de Türkistan'a bakıyordu.
🇹🇷: "H-Hayır! Yanlış anladın- O hiç bir şey yapmadı!"
🇨🇳: "Ne yani? Amerika'yı doğramaya çalışan da anam mıydı?"
🇹🇷: "Olabilir..-"
🇺🇸: "Sen sus Türkiye. Zaten yalandan başka bir bildiğin yok. Senin hakkında yanılmışım. Sen asla iyi biri olamazsın. Sen hep bir soykırımcı olacaksın."
🇹🇷: "..."
Sessiz kaldım. Bir şey demek istemiyorum. Ben soykırım yapmadım.. Neden bana hala soykırımcı gözü ile bakıyorlar..? Hatta- hatta General Harbord raporu! Bu raporda Ermeni soykırımın gerçek olmadığı yer alıyor! Bunu en iyi Amerika'nın bilmesi lazım! O zaman neden-...
Çin, Türkistan'ın saçını sertçe çekip onu götürmeye çalıştı. Hayır. Hayır. HAYIR. Bir daha izin veremem. Çabuk bir şey düşünmem lazım.. Ihh...
🇹🇷: "Çin! Bir anlaşma yaptık! Kardeşimi bırak yoksa-..."
🇨🇳: "Yoksa ne? İnan anlaşmayı şuan hiç siklemiyorum."
Buldum.
Çin'in yanına gidip çok hızlı ve sert bir şekilde bacaklarının arasına yani... Neyse o kısmına tekme attım.
Büyük ihtimalle acıdan dolayı yere düştü. O anda dayanamayıp elimi havaya kaldırdım ve sertçe bir Osmanlı tokadı attım.
Hemen Türkistan ile beraber kaçmaya başladık.
🇳🇿: "KORKAKLAR!!"
Yeni Zelanda arkamızdan koşmaya başladı. Bizden daha hızlı olduğu için yavaş yavaş bize yetişiyordu.
Farklı yollardan giderek onu atlatmaya çalışıyorduk fakat nafile. En sonunda bize yetişip ikimizi de tuttu ama fazla güçlü değildi o yüzden kolayca kendimizi kurtarabildik. Tam tekrar kaçacaktık ki arkadan bana sertçe bir tekme attı ve bende yere düştüm. Türkistan ise bensiz gitmek istemediği için ayrılmadı ve beni kaldırmaya çalıştı ama bense canımın fazla acımasından kalkamıyordum.
🇳🇿: "İngilizce mi... İspanyolca mı..?"
🟦🇹🇷: "N-Ne alaka..?
🇹🇷: "İngilizce ama neden..?"
🇳🇿: "Heh... İLK HAREKET EDEN GAY!"
İkimizde donakaldık. O sırada Yeni Zelanda gülme krizine girmişti. Bir şekilde kurtulmamız lazım.
🇦🇿: "SENİN ANAN GAY AMK!!"
Azerbaycan, Yeni Zelanda'nın arkasında belirdi ve kafasına tava ile vurdu. Yeni Zelanda ise yere düştü. Bizim yanımıza gelip beni havaya kaldırdı- LAN.
🇹🇷: "LAN SEN BENİ NASIL TAŞIYORSUN?!?"
🇦🇿: "SEN BENİ GÜÇSÜZ MÜ SANDIN?"
Eve gidiyorduki. Bir süre böyle geçtikten sonra Azerbaycan yorulup beni indirdi. Tam tekrar gitmeye başlayacaktık ki arkadan Kanada gelip Azer'i tuttu.
🇹🇷: "KARDEŞİMİ BIRAK LAN PİÇ!"
🇦🇿: "Siz gidin ben hallederim!!"
🇹🇷: "Ama-"
Arkadan Amerika'yı öfkeli bir şekilde geldiğini görünce hemen Doğu Türkistan'ı alıp hızlıca koşmaya devam ettim. Üzgünüm Azer.
ℂ⋆ Azerbaycan'ın Gözlerinden ℂ⋆
Kanadan beni sıkıca tutmuş bırakmıyordu. Türkiye ise Amerika'yı görünce Türkistan ile kaçmış şuan Amerika tarafından kovalanıyordu. Kanada ise hala beni sıkıca tutarak evine götürdü ve kendisi koltuğa oturdu. Ben ise ayaktaydım.
🇦🇿: "Beni niye buraya getirdin lan!?"
🇨🇦: "Seni ben değil Amerika yakalasaydı seni sikerdi."
🇦🇿: "Amk sen sanki sikmeyecen."
🇨🇦: "İstersen sikeyim?"
🇦🇿: "Yok canım daha neler sanki tAbİ eFeNdİm gEl sİk hAdİ diyecektim."
🇨🇦: "Aslında iyi olurdu."
Beni belimden tutup kucağına oturttu. LAN SİKİLECEM Mİ AMK NE OLUYOR?! Oha lan sikerse artık sap kalmam.
🇦🇿: "Ne yapıyon dayı."
Sessiz bir şekilde kıkırdadı.
🇨🇦: "Dayı deme lazım olur."
Kafamı ondan farklı bir yere çevirdim. Moralim bozuldu galiba amk. Çenemden tutup kafamı tekrar ona çevirdi ve beni dudaktan öptü. B-bu gerçek mi?! Bende karşılık vermeye başladım.
Bir süre sonra ayrıldık ve bakışmaya başladık.
🇦🇿: "Sen.."
🇨🇦: "Evet. Seni öptüm. Seni seviyorum Azer... Sevgilim olur musun?"
Heyecanlandım lan.. Evet anlamında başımı sallayıp onu tekrar öptüm. Bir süre daha öpüştükten sonra bana sürtmeye başladı bu beni az da olsa inletiyordu. En sonunda dayanamadım.
🇦🇿: "Yapacaksan yap artık!"
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
AGAGAGGAGAG YANLIŞLIKLA SMUT YAZIODUM
Yeni bölüm 20 oy gelmeden gelmeyecek 😔
Neyse yazayım mı Azer Kanada smut??
Bide ben İsrazer yapmaktan vazgeçtim
Kelime Sayısı ~ 653
ŞİMDİ OKUDUĞUN
-Deli- Ruskey
HumorKapak fotoğrafı değişti ✅ Ruskeyy BxB Şiddet, kan, küfür ve orospuluk içerir. ⚠️ Olan bölümlerde smut var