Dedi ve ayrıldı. Amerika tahtaya geçti. Yaşasın ders boş!! Uyuyacağım!! Kafamı sıraya gömdüm ve gözlerimi kapattım. Mışıl mışıl dinleniyordum. Ta ki kafamdan aşağı bol miktarda su dökülene kadar...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
☯ Türkiye'nin Gözlerinden ☯
Aniden irkilerek etrafıma baktım. Bazıları bana bakıp gülüyordu. Hemen arkamdaki balığa baktım. Kesin o yaptı. Arkamı döndüğümde tamda tahmin ettiğim gibiydi. Yunan ayakta ve kahkaha atıyordu. Elindede su şişesi. O su şişesini onun götüne sokacağım.
Ayağa kalkıp Yunanistan'ın üzerine üzerine yürüdüm. Tabi benden korktu geri geri gidiyor.
🇬🇷: "TAMAM TAMAM ÖZÜR DİLERİM!!"
Özür dilemesi onu bu durumdan kurtaramaz. En sonunda dip dibe geldik ve bende bir Osmanlı tokadı çaktım. O da yere düştü zırlıyor.
🇬🇷: "Ühüğühhüğ!! Bana vurdu yardım edin."
Tabi kimse onun yardımına koşmadı. İyiki de Ermenistan burada yok. Yoksa o hemen koşardı bu balığın yanına. Sonra o da bir tokat yer, yere bir bok böceği gibi yapışırdı. Şimdi de gülme sırası bendeydi.
🇹🇷: "AHAHA! Noldu Yunancacıki? Senin canın arkadaşların yok diye başkalarına mı duygu sömürüsü yapıyorsun?"
Bunu demem ile sınıf güldü. O sırada sınıf başkanı Amerika'da olayı izliyordu. Zaten kimsenin ismini yazmıyor bizde onu o yüzden başkan seçiyoruz. Galiba amacı falan da buydu ama neyse.
Bi tane daha çakasım geldi. Elimi havaya kaldırdım ama vurmadım. Vurmadım. Kim elimi tuttu lan? Baktım Japonya. A A çok ayıp Japonya!
🇯🇵: "Türkiye api sakin kral otur yerine."
Oturdum. Yani kendimi kaybedip yanlışlıkla Yunan kebabı yaparım diye. Islak ıslak ne yapacağım şimdi... Aha buldum. Almanya'dan çaldığım kazağı çıkardım ve kendimi onun ıslak olmayan yerleri ile kuruladım. Yunan da sonunda zırlamayı kesmişti.
Geri yatıp bu günün hemen bitmesini diledim.
✩₊˚.⋆☾⋆⁺₊✧Zaman Atlaması✩₊˚.⋆☾⋆⁺₊✧
Evde hazırlanıyordum. Saat 14.30'da buluşma kararı almıştık. Kazağa da haber vermiştim. Üzerime kıyafet denedim hmm. Belki bunlar beraber güzel durur. Hemen bir giyip kendime baktım. Güzel gibiydim.
(Yine eski resim çünkü çizmeye çok üşeniyorum TwT)
Galiba böyle gidiceğim. Şimdi Kazak'ın odasına baskın time. Kendi odamdan Çıkıp onun odasının önüne geldim. Kapıyı kıracaktım ama vazgeçtim çünkü param yok. Ühüğğ fakirim. Kapıyı nazikçe tıklattım ve Kazak kapıyı açtı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
-Deli- Ruskey
UmorKapak fotoğrafı değişti ✅ Ruskeyy BxB Şiddet, kan, küfür ve orospuluk içerir. ⚠️ Olan bölümlerde smut var