(Gece)
Alarmımın çalmasıyla rüyam bölündü. Bugün de kafeye gitmek için 08.00'da uyanmıştım. Mesaim 08.40'da başlayıp akşam 17.00'da bitiyordu. Oradaki çalışanlara benzemiyordum. Her biri fazlasıyla samimiyetsizdi. Müşterilere laf edip kafeden kovdukları bile oluyordu. Onlara sevmiyordum. Bu yüzden kafemiz düşük puanlıydı.
Lakin müşteriler beni seviyordu. Çünkü ben onlara düzgün ve samimi davranıyorum. Bazı müşterilerle arkadaş olmuşluğumuz bile var. Zaten tek arkadaşlarım az zamanlığına gelen müşterilerimdi.
Annem ve babam ayrılar. Babamla kalıyordum ancak babam beni evinde istemedi ve annemin yanına gönderdi. Annemin de beni sevdiği söylenemez. 20 yaşıma geldim hala hayatım toparlanmadı. Arkadaşlarım dediğim bazı eski okul arkadaşlarımdan da ihanet yedim. Dediğim gibi bazen sadece dakikalarca veya bir kaç
saat arkadaşım oluyor.Yatağımdan kalkıp giyinmeye başladım. Üzerime beyaz kısa kollu bir gömlek giyip altıma siyah bir kot pantolon giydim.
Kendime yemek hazırlamaya mutfağa gitmeden önce annemin uyuyup uyumadığına baktım.Uyuyordu.
Eh, her zamanki gibi öğlenin geç saatlerinde uyanıp, evde olmadığım için bir saat evde "Gece...Gece!" diye bağıracaktı.
Neyine bağrıyorsa, kafeye gittiğimi de söylüyordum. Eve gelince her gün kafeye gittiğimi söylüyordum. O da beni boşu boşuna azarlıyordu.
Acaba sadece sevmediği birini azarlamak için mi yapıyordu?
Ama sevmeyeceksen niye doğurursun ki?!
Ben de onu çok seviyor değilim zaten.
Annem falan ama umrumda değil, bana hiç öyle hissettirmiyor. Ben onun umrunda değilim, o benim umrumda değil.
Ama iş sevgiliye veya eve yakın bir arkada- şımı çağırmaya gelince hemen "Nereden çıktı bu çocuk?" veya "Kime sordun?" oluyor.Ah, bir de kafeden dönünce beni azarlama olayı var işte...
Yani neredeyse tek tepki verdiği yerler buralar olabilir diyebilirim.
Mutfağa gidip buzdolabı açtım. Şaka gibi, doğru düzgün yapabildiğim tek şey olan yumurtalar bitmiş. Zaten bir tek ben sabahları yiyorum. E yumurtalar da yeni.
Ben biraz fazla yemiş olmalıyım. Annem de yumurtaları ben yaptığım için "Sevmiyo-
rum" der zaten. Dediğim gibi, ben fazla yemişim.Mutfak çekmecesini açıp tost ekmeğini al- dım. Sonra masadaki sürmelik çikolatayı aldım.
İki tane ekmek çıkartıp birinin üzerine çi- kolatayı sürüp üst üste koydum. Masaya oturup yandaki telefonumu aldım.
Bir Adora fanı olduğum için YouTube'dan "Adora Yağmur"u arattım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizli Evrenin Sahte Aşkı (Ters Yüz 1)
RomanceElcorida mor evrende yaşayan genç bir erkekti. Elcorida, telefonundan dünya isimli bilmediği bölgeyi merak etmişti ve belli bir süreliğine incelme amaçlı gitmişti. Dünyadayken yalnız kalmama amaçlı birileriyle tanışmak istemişti. Ancak yalnızca arka...