"...mor evrenli olabilir." dedi Kumsal. Büyük bir şok geçirdim. Ancak yine de inanasım gelmedi, Kumsal'a karşılık olarak güldüm.
"Kumsal, sence şuan dalga geçmenin sırası mı? Lütfen, doğru düzgün cevap ver." dedim yüzümdeki minik gülümsemeyle.
Kumsal yüzüme bakıyordu. Bu bakış Ben şuan seninle değil sen benimle dalga geçiyorsun, ben ciddiyim! boş bakışıydı. Cevapsız kaldım.
Cevap vermediğimi gören Kumsal "Gece" dedi. Ben de inanmadığım için "Efendim?" dedim aptal bir sırıtışla.
Bu sefer daha ciddi ve yüksek tonlu bir sesle "Gece!" dedi. Yüz ifadem yine normale dönmüşken bu dediğinden sonra aptal rolü yapmaya devam edecektim. Bay Elcorida'nın yalnızca mor evrenli olma ihtimali olmasını kendime kabul ettirmiyordum.
"Efendim?" dedim yine ufak aptal sırıtışımla.
Kumsal yine "Gece!" dedi bu sefer tam efendim diyecekken sözümü bölüp "Gece!" dedi yine, sanırım "Efendim?" dememe sinir olmuştu. Bu sefer fazla beklemeden "Ciddiyim. Bu bir ihtimal." dedi. Kumsal ciddi durabiliyorsa gerçekten doğru olma ihtimali olan bir şeydir. Ve bu anda o nadir anlardan birisiydi.
Yine kendime bunu kabullendirmeyip "Ama Kumsal, bu adamı daha bugün tanıdım. Beni etkilemek için bir Mor Evrenli'nin Mor Evrenli olduğunu saklamaya çalışmasının rolünü yapıyorsa." dedim. ETKİLEMEK. Bu ağzımdan istemsizce çıktı.
Kumsal "Olabilir." dedi kısaca. "Başka ne gibi şeyler söyledi hiç bir şey anlatmadım hadi." diye ekledi.
"Adamın soy adı yokmuş Kumsal. Ve kimseyi tanımıyormuş. Zaten benimle bu yüzden tanışmak istemiş. Yalnız kalmamak için." dedim, kısaca açıkladım.
"Soy ismi nasıl olmuyormuş ya?" dedi, beden dilimle bilmiiyorum dedim.
"Kimseyi tanımıyormuş değil mi?" dedi, başımla "Evet" dedim.
"Peki kimseyi tanımıyorsa neden seninle tanışmak istedi? Niye sen? Sana mı yürüyecek?" diyip kahkaha attı. Ben de o boş bakışı attım.
"Şaka lan şaka gül diye." dediği zaman kıkırdadım. Çünkü sohbette mesaj yazarken kötü bir espri yaptığı zaman insanlar kusmuk emojisi artı dalga geçme işareti [(!)] koydukları zaman yine "Şaka lan şaka gül diye." yazıyordı. Fakat gül yazmak yerine çiçek olan gülün emojisini koyuyordu. Bu yüzden kıkırdamıştım.
"Kumsal şimdi anlatacak başka bir şeyin var mı?" diye sordum. "Hayır." dedi. "O zaman ben gidiyorum. Çocuğun yanında görürsen darılma sakın." dedim, dedim çünkü alıngandı. Ama bu bence bir kusur değildi. Çünkü geçmişinin yaraları tekrar kanıyordu. Bana darılınca ona darılmıyordum. "Tamam." dedi. Adımlarımı arkaya, mutfağa yönelttim.
"Geldim." dedim Elif'in arkasından.
"Kıza olayları anlattın mı? Bir bilgisi var mıymış?" diye sordu direkt, bu anı bekliyormuş.
"Anlattım, anlattım ama..." diye başladım "...söylediğine başta inanmadım, yani, söylediği ihtimale inanmadım." dedim.
"E, tamam ne dedi Gece meraklandırmasana."
"Çocuk mor evrenli olabilirmiş Elif."
"Ne!" diye bir tepki verdi. "Buna neden inanmıyorsun peki?" diye sordu.
"Çünkü çocuğu daha bugün gördüm ve tanıştım. Yalan söylemediğini nereden bileceğiz?" dedim. Bunu söylemek garip geliyordu ama söyleyecektim "Ya beni etkilemek için rol yapıyorsa?"
Elif duvara odaklandı ve konuştu "Gece..." dedi "...çocuğun numarasını al." dediği an bir şok geçirdim.
"Ne! Ne diyorsun Elif daha çocukla bugün tanıştım saçmalama." dedim, sesimin neden endişeli çıktığını bilmiyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizli Evrenin Sahte Aşkı (Ters Yüz 1)
RomanceElcorida mor evrende yaşayan genç bir erkekti. Elcorida, telefonundan dünya isimli bilmediği bölgeyi merak etmişti ve belli bir süreliğine incelme amaçlı gitmişti. Dünyadayken yalnız kalmama amaçlı birileriyle tanışmak istemişti. Ancak yalnızca arka...