6. BÖLÜM: TEHLİKE KOKUSU

15 2 0
                                    

"Bilmem..." diyerek başladım ve sırıttım "Belki de aynı partiye gidiyoruz."

"Belki de aynı partide olursunuz ve kafanız güzel olur." demesiyle dalga mı geçiyorsun dermiş gibi minik bir kıkırdadım. Benim bu tepkimi görür görmez kendisi de bir kahkaha attı. Bu söylediklerine sert çıkışmayacaktım çünkü zaten mutsuzdu, unutturabilirdim.

"Bugün ayın kaçı?" sorusuna kendi cevap verdi "6'sı, yani yarın olacak parti."

"Cidden mi? Keşke biraz daha önceden söyleseydi."

"Biliyorsun benim de biraz önce haberim oldu, direkt sana söyledim." ellerini ben suçsuzum ifadesiyle yukarı kaldırdı.

"Peki çift falan olacak mı? Ona göre ben de Cem'i çağıracağım." dedim, çünkü çiftler falan olacak olursa ben yalnız başıma garip gözükürdüm.

"Ela'nın partilerinde çoğu zaman rastgele kişiler birbirine dansa kaldırıyor, sarhoş oldukları için de sevgililermiş gibi kabul ediyorlar." gözlerini etrafta gezdirdi.

"Sen bunlardan biri olmamıştın değil mi Elif?" deyince yaptığı şeyi belli etmek istemeyen bir çocuk gibi başını hareket ettirdi.

"Ah, cidden mi?" dedim hafifçe sırıtarak. O da dişleriyle minik bir sırıtış sergileyerek ve omuzlarını kaldırarak bana cevap verdi. " O zaman bekle beni Cem'e sorayım bari." dememin ardından gittim. Cem tam kapıyı açacaktı ki yanına yetiştim. "Cem!"

Arkasını dönüp "Efendim?" dedi.

"Yarın Elif'in bir arkadaşının partisi olacakmış ve çoğu kişi rastgele kişileri dansa kaldırıyormuş. Tek kalmak istemiyorum da, sen de gelsen olur mu?"

Gözleri yere düştü "Gece üzgünüm ama yarın olmaz pek müsait değilim. Zamanım olsaydı gelirdim ama, üzgünüm." yüz ifadesi üzülmüş gibiydi.

"Tamam, sorun değil, hoşçakal."

"Hoşçakal" demesinin ardından Elif'in yanına gittim.

"Ne dedi?" diye sordu içeri girdiğim anda.

"Yarın müsait degilmis, yani, yalnızım ama sorun değil. Yarın senin mesain var mı?" diye sordum.

"Yarın... pazarsa yoktur, zaten ikimizin de tatilleri aynı günlerde."

"Evet, yarın pazar, çok çok iyi oldu." yüz ifademi sevinçli bir ifadeye çevirdim.

"Yalnız gidip de ev veya iş kıyafetlerinden giyme elbise tarzı giyin, baya güzel giyin, sonuçta parti bu, vücudunu kaplayan bir şeyler giy."

Güldüm "Nerede nasıl giyineceğimi biliyorum çok şükür." demenle beraber Elif de güldü.

"Tamam, yarın görürüm seni."

***
Uzun, yorucu ve... sanırım hoş bir günün sonunda eve gitmek için yola koyuldum. Neden güzel geldiğini bilmiyordum ama nadir olan güzel günlerdendi.

Eve giderken aynı zamanda dolabımdaki kıyafetlerim arasından ne giyeceğimi düşünüyordum. Elbiselerimi veya etkileyici kıyafetlerimi göz önüne koymuyordum, çünkü çok da giymiyordum, bulmak biraz zor olacaktı.

Ancak aklımda bir kaç kıyafet vardı.Altıma deri bir pantolon giyer, üzerime koyu bordo kısa ve askılı tişörtümü giyecektim. Ya da kırmızı elbisemi giyecektim, aklımda daha fazla fikir var, aralarından birini seçip giyeceğim.
***
Eve gelince kıyafetlerim arasından bakarken içeriden onun sesi geldi "Gece!" yani, annemin sesi.

"Ne!" diye bağırdım umursamazca.

"Neredesin?" sesinin yakınlığından odamın yakınına geldiğini duyabiliyordum.

Gizli Evrenin Sahte Aşkı (Ters Yüz 1)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin