3 Ocak 2024 21.27Tüm kalbimle inanmıştım sana. Benim için zor olanı yapmıştım başarmıştım. Güvenmiştim. Sen hiç birine güvenince ne hissettiğimi ne olduğunu biliyor musun? Yanında olmasa da seviyorsun mesela hayaller kuruyorsun. Yanında yokken de onunlaymış gibi tarif edemediğin bir mutluluk sarıyor yüreğini. Hatırladın mı sende o mutluluğu. Peki ya heyecanını küçük bir çocuk misalı yaşadığımız günleri hatırladın mı? İnsan birine inanınca ona güvenince onunla bir bütün olur kusurları görmezden gelir. Sevdiği insan sevildiği yürekte kusursuz olur. Gerçekten sevmekte böyle değil mi? Eksiklerimizle kusurlarımızla birbirimizi tamamlayınca sevmiş olmuyor muyuz? Seni seviyorum demek ve onu sevildiğine inandırmak dudağından çıkan bir cümleden çok daha fazlası. Beni her kırışında her kırdığın cümlede sustum ben. Çok sustum belki de. Seni kırmak istemedim ama her kullandığın kelimelerde ben bittim. Seni kırmamak için kendini kıran hatalarına rağmen her seferinde affeden. Sevdiği için senle olan şans veren birini daha çok çıkmaza soktun. Sana kıymet veren yüreği öyle bir dağıttın ki toparlanamadı senden sonra. Zaten benim için birine güvenmek bu kadar zorken o kurduğum güveni yerle bir ettin. Kendi yaralarımı kendi kendime sarmaya devam ediyorum şimdi. İyiymiş gibi davranmakta ustalaştım artık. Ben senin gözünde hiç çabalamayan biriydim. Sevgimi hissettiremeyen hep bir adım geride olan ama bunların sebebini en iyi sen biliyordun. Şimdi sende yoksun. Senin için bu halde olmamızın sebebi bendim. Söylesene her şeyi alt üst eden tek ben miydim?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Duyguların Sesi
RomanceDuygular dalgalar gibidir gelmesini engelleyemezsin, ama hangisinde sörf yapacağını sen seçersin.