05.02.24

3 2 0
                                    




5 Şubat 2024

İnsan sevdikçe neden azalır ki. Birbirini seven iki insan neden bu yolda yaralı ve yarım kalıyor. İnsan onu mutlu etmek onunla mutlu olmak için sevmiyor mu? Neden en çok değer verdiklerimiz en büyük mutsuzluğumuz oluyor. Herkes yaşadığı kırgınlıktan bahsediyor ama kimse yaşattığı ve sebep olduğu kırgınlıktan bahsetmiyor. Kimse sebep olduklarını bilmiyor mu yoksa düşünmek mi istemiyor. Oysa bir zamanlar sürekli onu düşünüyordunuz ve onunla hayaller kuruyordunuz. Ona aşık olduğunuzu söylüyordunuz. Belki de aşk bencilliğin diğer adıdır. Tamamlamak için çıktığınız yolda tüketene kadar devam ediyorsunuz alabilecek hiçbir şey kalmayınca da çıkıp gidiyorsunuz. Neden sevmek yerine aşık olmayı seçiyoruz ki sevmek güzelleştirmek değil mi. Kim bilir aşık olmayı bilmediğimiz gibi sevmeyi de bilmiyoruzdur. Gerçi kendi bahçesini güzelleştiremeyen başkasının bahçesini nasıl güzelleştirebilirdi ki. Kimilerimizin bahçesi ziyan oldu ziyadesiyle aşık olduk. Çoğumuz pişman oldu inandığı için. Bir çoğumuzda hasret kaldı sevmeye, sevilmeye ve mutlu olmaya. Bazılarımızda vazgeçti kendi kabuğuna çekildi sessizce. Hangisi daha zor kestiremiyorum. Aşık olduğun insanın ellerinde tükenmek mi yoksa sevmeye olan inancını kaybetmek mi. Her şey birbirini sevince başlıyor değil mi?  Birini sevince inanıyor insan güveniyor yada zaman ilerledikçe güveniyor ve sonunda kaybediyor. Sen sevmeyi bilsen de bilmesen de tükeniyorsun. Tamamlamak için kendinden verdiğin her parçada biraz daha eksiliyorsun ta ki verebilecek bir şeyin kalmayınca. Sonra kabuğuna çekiliyorsun yoruluyorsun, hissizleşiyorsun her şey üst üste geliyor. Sonra seni hiçbir şey yapmadın diye suçluyor. Tek taraflı çabalamış gibi gösteriyor. Daha çok hayal kırıklığına uğruyorsun çabanı görmediği için. Kalbindeki  kırgınlıkla birlikte kalıyorsun.

Kimse geldiği gibi gidemiyor. Giderken yarım kalıyorsunuz. Yaralı kalıyorsunuz. Hikayenin sonunda kimse eskisi gibi kalmıyor, kalamıyor. Yıpranıyorsunuz. Aynaya baktığında gördüğün tanıdık bir yabancı olacak. Bazen yakın arkadaşından duyucaksın sen böyle değildin. Tanıdıkların ise sana ne oldu dicek ama kimse sana ne yaptı demeyecek.

Duyguların SesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin