18 Aralık 2023 14.58Sen hiç kendini ait olmadığın bir yerde hissettin mi?
Hani ait olmak isteyip de bir türlü ait olmadığın bir yer oldu mu? Gitmek zorunda kaldın mı? İstemeye istemeye çok sevsen de kırmadan incitmeden veda etmeye çalıştın mı? Sende yüreğinin kal dediği yerden gitmek zorunda kaldın mı? İnsan her ne kadar kırmadan incitmeden gitmeyi denese de kırılıyor, kırıyor inciliyor, incitiyor. Emeklerin ziyan oluyor, emekleri ziyan oluyor ömründense yıllar gidiyor. Yüreğinde kapanmaz bir yara oluyor yerli yersiz sızlıyor hatırladıkça gözünden birkaç damla yaş süzülüyor. Hayal ettiğin gibi olmadı değil mi yüreğindeki yükü paylaşmak isterken sustun biraz daha ağırlaştı yüreğin aldığın her nefes batıp ağır geldi. Bir tarafta yaşattıkların diğer tarafta yaşadıkların. Ben bunu hakketmedim diye bildin mi? En kötüsü de nedir biliyor musun? Derdini anlatacak kimseyi bulamıyorsun ruhun acıyor ama yaşadığın acıyı ifade edecek kelime bulamıyorsun. Kırgınlığın yüzünden okunsa da iyiyim diyorsun çünkü biliyorsun ne kadar kötü olursan ol sana yardım edebilecek kimse yok acını dindirebilecek bir şeyde bulamayacaksın. Hüzünler çiçek açacak yüreğinde hasret kalacak yüreğin sesine yüzüne şimdi en zor olanı öğreneceksin. Yokluğuna alışacaksın istesen de yüreğinden geçenleri kelimelere dökemeyeceksin belki ama gözlerin anlatacak özlemini acılarınla yaralarınla kalacaksın bir başına. Sevmekten bahsettiklerinde sana adı gelecek aklına yüzü gelecek gözlerinin önüne. Sesini duyacaksın anılar bir kez daha canlanacak gözlerinde ama bulamayacaksın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Duyguların Sesi
RomanceDuygular dalgalar gibidir gelmesini engelleyemezsin, ama hangisinde sörf yapacağını sen seçersin.