Ayyyyy çok heyacanlıyım ilk ficim.
Umarım beğenirsiniz.
İyi okumalar canlarım💞💞💞💞💞♡°♡°♡°♡°♡
✍:
Bu gün Lee Krallığında çook güzel bir gündü.Hava güneşliydi,her taraf çiçekliydi,kuşların sesi her tarafta duyuluyordu.İnsanlar mutluyudu.Ama mutlu olmaları için başka nedenleri de vardı.Bu gün Kral Lee'nin 2. evliliğinden 2. çocuğu oluyordu.Yani 4. çocuğu.Kral Lee birinci karısının ölümünden sonra aşka umudunu kaybetmişti.Bir daha aşık olmayacağını düşünüyordu.Ama bir gün Avstraliya'dayken 2. kez aşık olacağını düşünmüyordu...Hizmetçilerden biri güzel haberi Kral'a yetiştirmek için tüm gücüyle koşuyordu.Saray büyük olduğundan koşmak çok zordu ama sonunda alacağı altınlara değerdi.Sonunda Kral'ın çalışma odasının önüne geldiğinde kapıyı tıklattı.
İçeriden "Gel" emrini duyunca içeri girdi.KL:Umarım güzel haberle geldin Mia.
M:Tabi ki efendim.Tebrik ederim Kral sağ-sağlim çok güzel bir oğlunuz oldu.
KL:Yine mi oğlan...
M:Evet Kralım.Sevinmediniz mi?
KL: Tabi ki sevindim Mia.Ama bir kızım ve ya omega oğlum olacağını düşünmüştüm...Bir dakika sen oğlumun türünü sordun mu Mia?
M:Kralım ben oğlunuz doğduğu dakika yanınıza koştum.Doktorlara sormadım efendim.Bağışlayın beni...
KL:Olsun Mia.Bunu kendim sorarım ve artık oğlumu görmeye gidersem iyi olucak.Felicia iyi mi peki?
M:Kraliçe Felicia iyi efendim.Sizi görmek onu daha iyi eder efendim.
KL:Her zamanki gibi iyi hizmet ettin Mia.Vezir Han'a söyle sana hakettiğin kadar altın vericek.
M:Çok teşekkür ederim Kralım.Her zaman size hizmet etmeye hazırım.
Bu konuşmadan sonra Kral saray hastenesine gitti.Orada karısını gördükten sonra ciddi yüz ifadesini sevinç kapladı.Onun için her şeyden değerli karısı huzurla uyuyordu.Onun yanına gelip dudaklarına hafif bir öpücük kondurdu.Felicia gözlerini yavaş-yavaş açarken başının üstünde kocasını görünce gülümsedi.
KL:Her şey için teşekkür ederim çiçeğim dedi Kral Lee
Felicia gülümsedi ve dedi:
F:Her şey derken ne için?
KL:Chan ve Changbin'ne gerçek annelik ettiğin için,onlarıda Minho kadar çok sevdiğin için.Bana böyle güzel günler yaşattığın için.Oğlumuz için.Bana gerçek aile verdiğin için Felicia'm...
F:Bende sana teşekkür ederim kralım.Her şeye rağmen beni sevdiğin için...
Oğlunu görmek ister misin?KL:Hemde çok isterim.
Bu tatlı konuşmadan sonra hemşireler yeni doğmuş ,gün ışığı gibi prensi getirdiler.Kral oğlunu kucağına alırken kokusunu derin-derin içine çekti.Papatya çayı...Kokusunun çok rahatlatıcı olduğunu düşündü bir anlık.Sonra yüzüne baktı.Küçük prens mışıl-mışıl uyuyordu.Ve o çok güzeldi tıpkı annesi gibiydi.Sarı,güneş gibi parlak saçları,bem-beyaz teni rahatlatıcı kokusu ve yüzüne yıldızlar gibi serpilmiş çilleri.Onun Alfa olmadığından artık adı kadar emindi.Çünkü bir alfaya hatta bir omega'ya göre daha güzeldi.Bu güzel anları hemşirenin sesi bozdu.
H:O bir Vita kralım.
KL:Ne?!
H:Evet efendim o bir Vita.İlk önce bizde çok şaşırdık ama bazen mucizeler gerçekleşe biliyormuş.
Dedikten sonra hemşire gülümsedi ve odadan çıkmak için izin aldı.
Evet,şimdi üçü odada yalnız kalmıştılar.Kral oğluna derin ve sevinçle bakıyor,Kraliçe bu güzel tabloyu izliyordu.
"İsmini ne koymak istersin kralım?" diye sordu.
KL:İsminin eğer sende istersen Felix olmasını isterim.F:Tabi ki isterim.Ama bu ismi seçmenin özel bir nedeni var mı?
KL:Felix isminin anlamı "şans ve mutluluk" demek güzelim.Onun bize şans ve mutluluk getireceğine,hayırlı evlat ve iyi bir insan olucağına eminim Felicia'm...
♡•♡•♡•♡
Kral ve Kraliçe mutluluk dolu anlar yaşasınlar, çocuklar kendi alemlerinde olsunlar.Tüm kardeşler ve Hyunjin Chan'ın odasındaydılar.Nedeniyse kardeşlerinin erkek yoksa kız, alfa yoksa omega olucağını tahmin ediyordular.C:Bence kardeşimiz omega olucak.
CB:Ama bence bizim gibi güçlü bir alfa olucak.
M: Neden böyle düşünüyorsun Changbin?
CB:Çünkü hepimiz alfayız bence oda alfa olucak.
Kardeşler konuşuyorlar,Hyunjin onları sakin-sakin dinliyordu.Ama Hyunjin'in sessizliğini Minho bozdu.
M:Peki sen ne düşünüyorsun Hyunjin?
H:Ben sadece onu görmek istiyorum Minho hyung.Türünün ne önemi var ki?
C:Hyunjin haklı Minho.Bence yeter.Kardeşimizi bekleyelim.
CB:Tamam o zaman.Kılıç savaştıralım mı?
Hepsi birlikte "Evet!" diye bağırdılar ve oynamaya başladılar.
♡•♡•♡•♡
O gün tüm krallıkta her kes mutlu oldu.Minik prens'in doğduğu haberi başka krallıklara kadar gitti.Günlerle kutlamalar ve balolar devam etti.Saray'a tebrik mektupları geldi.Her kes kutlama gecesine davet edildi.Halka altınlar dağıtıldı ,vergiler azaltıldı.Minik prens her kese mutluluk ve şans getirdi.Bu kadar sevinç'in başka nedeni de vardı:Prens Felix'in 1000 yıldan sonra ilk Vita olması...
♡•♡•♡•♡•♡•♡•♡
614 kelime😧
Eveet arkadaşlar ilk bölüm geldi.
Sizce ilk bölüm nasıldı?
Umarım beğenirsiniz.
Vote atmayı yorum yazmayı unutmayın.Yanlışım varsa mutlaka söyleyin. Sizi seviyoruum 2. bölümde görüşürüzzzz💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞
ŞİMDİ OKUDUĞUN
What is Love?/Hyunlix/
FanfictionHyunlix/Omegaverse F: Sence aşk nedir Hyunjin? H: Öğretmemi ister misin? F:Ne?! Yan shipler:Minsung,Chanmin,Changin İlk ficim hatam olursa görmezden gelin ksjsjd 07.04.2024 #ilkficim🎖