3.Düğün

121 19 37
                                    

Medyaya kurbaneyyy
Bol-bol yorum yapmayı Vote atmayı unutmayınn
İyi okumalarr canlarım😍😍😍😍
□■□■□■□■□■□■□■□■□■□
  Felix yine uyuyordu.Bu gün abisinin düğünü vardı ve evet,Felix uyuyordu.Aslında onu anlamak mümkün çünkü,her gün savaş dersleri alıyordu ve bunun ne kadar sıkıcı ve yorucu olduğunu her kes biliyordu.Buna göre hiç kimse onu erkenden uyandırmaya cesaret edemiyordu.Onun bu huzurlu uykusunu bölen şey yine kapının tıklatılması oldu.Küfür ederek kalktı yatağından.Çünkü yine Jisung'un geldiğini düşünüyordu.Wooyoung asla onu bu saatte rahatsız etmezdi.Ama hiç beklemediği kişiyle karşılaştı.Gelen kişi babasıydı...
Babası genellikle onun odasına gelmezdi.Zaten ortalıkta çok gözükmüyordu.Bir hatası olduğunu düşündü.
Ağzı açık şekilde babasına bakıyordu.Kral ciddi yüz ifadesiyle sordu:

KL: Kapıda mı beklicem oğlum

F: Özür dilerim baba  sen genellikle buraya gelmezsin diye biraz...neyse gel baba

Kral Lee içeri geçti ve oturdular.Aslında Kral Lee konuya nasıl geçeceğini bilmiyordu.Çünkü Siyasi evliliğin ne kadar zor ve kötü bir şey olduğunu biliyordu.Ama annesini kırası değildi...

KL:Nasılsın oğlum?

F:İyiyim baba.Bir sorun mu var?

KL:Sana bir soru sorucam oğlum.Ama gerçeği söyle tamam mı?
Felix hoşlandığın ve ya aşık olduğun biri var mı canım?

Felix bu soruyla donup kaldı.Nasıl cevap vereceğini hiç bilmiyordu.Hyunjin'den hoşlanıyordu ama buna aşk diyemezdi kendi aleminde.

F:Hayır baba yok

KL:Tamam oğlum.Bu gün özel misafirlerimiz var.Bu gün annem,kardeşim ve yeğenim ve Kral ve Kraliçe Hwang gelicek.Özel ve güzel hazırlanmanı isterim çiçeğim.

F:Kral ve kraliçe Hwang mı?Yoksa...

KL:Evet oğlum .Hyunjin'in anne ve babası.Konu çok uzun oğlum ve yalnız bunu bilmelisin ki,Hyunjin burada daha fazla kalmıcak.O bir veliaht prens ve her zaman burada kalamaz .Bir gün kendi Krallığına geri dönücek.Şimdi hazırlanmaya başla birazdan başlıycak düğün

F:Anladım baba.İyi günler.

Bu konuşmadan sonra Felix yalnız Hyunjin'i düşünüyordu.Ama hazırlanması lazımdı.Kıyafetlerini giydi,biraz parfüm sıktı,hafif makyaj yaptı.Babasının dediğinin aksine çok özenli hazırlanmadı.Çünkü böyle istiyordu.Biraz inatçı karakteri vardı.Kafasına koyduğunu yapardı mutlaka.
Hazırlanıp bittikten sonra aynanın önüne geçti.Özenli hazırlanmadan bile çok güzeldi.Gören her kesi hayran bırakıcak derecede güzeldi.

Felix'in kıyafeti👇

Felix'in kıyafeti👇

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Felixin makyajı👇

Felixin makyajı👇

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Felixin saçı

(Hepsini birlikte düşünüp ölün :)••••••••••••••••••••••••••••Hyunjin'den

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Hepsini birlikte düşünüp ölün :)
••••••••••••••••••••••••••••
Hyunjin'den.
Birazdan düğün başlıycaktı ve ben daha yeni hazırlanmaya başlamıştım.Tabi benim için bir tek kıyafet giymek vardı.O bile büyük işti.Kıyafet giymek her kes için sade bir iş ola bilir ama prens ve ya şovalye kıyafetlerini giyene kadar kendimi yaşlanmış hiss ediyordum.Tam yeni giyinip bitirmiştim ki,ikinci sürpriz geldi.Gelen kişi Seungmin'di.Evet yanında minik şeytanıda bana emanet etmek için getirmişti kesin.Ve evet öyle de oldu.Lisu beni çok seviyordu bende onu.Ama çok yaramaz kızdı.Onun yaptığı yazarmazlıkları yazıp,yazar ola bilirdim.
L: Meyhaba Hyunjinnie!!!
Deyip üstüme atladı.

H:Hyung'a ne oldu?

L:Öydü (meaning:öldü).Sen geçen defa keydin Felix amcaya bana hyung deme papatyam dedin.Sonra orda Felix amca seni-
H:Şşşş sakin ol Lisu.Sende mi oradaydın?Gece gece ne işin vardı orada?
L:Gece deyildi Hyunjinnie.Felix amcanın yanına gidelim mi?Lüften Lüften lüftennn.

H:Tamam gidelim ama orada olanlar aramızda kalsın minik şeyten tamam mı?

L:Timam Hyunjinnie.
Konuşmamızın ardından odadan çıktık.Felix'in odası çok uzak değildi.Ama eğer Lisu'yla birlikte geziyorsanız en kısa yolda bile yorulursunuz.Odanın önüne geldiğimizde içeriden keman sesi geliyordu.Ayhh bu Vita beni mahvediyor.Öylesine büyüleyici çalıyordu ki,tam burada uykuya dala bilirdim.Ama Lisunun odaya birden bire girmesiyle,aşk  dolu anlarım bitti ve bende odaya girmeye mecbur kaldım.

F:Lisu?
L:Felix amcaaaa
F:Amcasının minik şeytanı
Dedikten sonra yüzünün her yerini öpmeye başladı.Ah be bu hayatta Lisu olmak vardı.Sonra ayağa kalktı.Oturduğu için tam görmemiştim ama o...
Çok büyüleyiciydi.Kesin her kes ona bakıcaktı.Keşke benden başka kimse ona bakamasaydı.Bu konuda biraz bencil davrana biliyorum.Felix yalnız bana ait olsun istiyorum.Yalnız bana...
Ama böyle şeyin imkansız olduğunu biliyordum.
••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
Evet artık düğün başlamıştı.Changbin ve Jeongin geliyordu.Onlar kesinlikle bir birileri için yaratılmıştı.Jeongin çok güzel,Changbin aşırı çekici gözüküyordu.Ayh keşke Felix'le banada kısmet olsaydı bu günden.
Changbin ve Jeong yeminlerini ettikten sonra yarın yokmuşcasına öpüşmeye başladılar.Keşke bende Felix'in güzel kalp şekilli dudaklarını böyle öpe bilseydim.Neyse.
Dikkatimi çeken bir şey vardı aslında.Her kes dans ediyor,sevgililer sohbet ediyor,Minho Jisung'u izliyor.San isimli yaratık Felix'i izliyor ve annesine bir şeyler söylüyordu.Kral ve Kraliçe olduğu çok belli olan çiftse beni izliyordu.Neyse.
Bana ne.Ben papatyamı izliycem.Ayh o çok güzel .İzlememek elde değil.Şimdi söyleye bilirsiniz" tamam Hyunjin en aşık sensin".Evet bu böyle en aşık benim.Aklıma gelen fikirle Felix'in yanına gittim.

H:Merhaba papatyam.Böyle güzelliyin yalnız takılması çok acımasızca.Benimle dans eder misiniz?
F:Tabi ki ederim. Asıl böyle yakışıklı birinin teklifini reddetmek acımasızca olurdu.
Bu güzel konuşmamızdan sonra dans etmeye başladık.Şarkıya ayak uyduruyor,hiç bir kelime söylemeden,gözlerimizle konuşuyorduk.
•••••••••••
Sonunda bu güzel gün bitti.Ama kötü bir haber aldım.San isimli yaratık ve ailesi burada misafir olucaktı,anlamadık sanki.Hep böyle şeyler siyasi evlilikten önce ikilinin yakınlaşması için olurdu.Ama ben papatyamı kaptırır mıyım?Hayır tabi ki....
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Oaaaa 735 kelime.
Arkadaşlar bölüm nasıldı?
Yorum yapmayı vote atmayı unutmayın.Watty şerefsizi yüzünden foto koyamıyorum.Ama gelen bölümlerde,Changbinin,Jeonginin,
Hyunjinin kıyafetlerini koyucam.
WooSan yeni yan shipimiz btw. (San şerefsiz değil merak etmeyin).
Sizi seviyorumm Byeee😘😘😘😘😘


What is Love?/Hyunlix/Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin