7.Huzurlu

84 8 14
                                    

Uzun aradan sonra yb geldi.Ama fazla yb beklemeyin yaz tatiline kadar .Sınavlar olduğu için fazla çalışmam gerekiyor.
Bol bol yorum yapmayı vote atmayı unutmayıın
İyi okumalarr
•••••••••••••••••••••••
Hyunjinden:
O güzel gecenin bitmesini istemezdim ama ikimizde çok yorgunduk.Şimdi kollarımın arasında her zaman hayalini kurduğum vitam uyuyordu.Tabi bunun rüya olmasından korkuyorum ama  çok gerçekçi geliyor.Neyse.Dün Felix'in sorduğu soruyu hala düşünüyordum açıkçası.Ama ona iyi cevap vermiştim.Onu korkutmak istemezdim.Artık kalkmamız gerekiyordu.Çünkü birazdan Hwang krallığına gidicez.Nede olsa ailemin(?) Lee krallğıyla arası iyiydi.Hem veliaht prensin sevdiği kişiyi her kesin kabul etmesi gerekiyor.Feliximle mutlaka en hızlı zamanda evlenmem gerekiyordu.Evlendikten sonra ne Kral Lee,ne bayan Lee hiç bir şey yapamaz.Yavaş yavaş kalkmak istiyordum ki Felix uyanmaya başladı.
H:Günaydın papatyam

F:Günaydın lavantam

H:Çok mu yorgunsun?

F:Belim bir de götüm acıyor.Başka sorun yok

H:PUHAHHHDJAAHHAAHAGGS

F:Çok mu komik?Tabi sikilen sen değilsin gülüyorsun.

H:Ya tamam ya şaka yaptım.Hemen trip atma ya.

F:Şakan girsin götüne bay Hwang.

Deyip ayağa kalkıcaktı ki hissettiği acıyla yatağa düştü.Aslında evet sikilen ben olmadığım için gülüyordum.Ama onun çektiği acıyı hayal bile etmek istemiyordum.
H:Papatyam ya tamam özür dilerim ya yüzüme bak.Sen ağlıyor musun?Ya ağlama lütfen papatyam.O kadar çok mu acıyor?Ne yapayım senin için?Ne istersin benden söyle bana susma ağlama.

Bu dediğimle daha fazla ağlamaya başladı.Tabi ben önemli kuralı unutmuştum.Felix ağlarken ona ağlama dersen daha fazla ağlar.

F:Onun için ağlamıyorum salak.Benim sonum nasıl olucak?Hayırsız evlat oldum babama nasıl bakıcam onun yüzüne?Her zaman burada kalamayız.Bir gün gelip bulucak bizi.Ben senden ayrılmak istemiyorum Hyunjin lütfen beni yalnız bırakma lütfen...

Hızlıca ona sıkı sıkı sarıldım.Başını kaldırıp dudaklarına öpücük kondurdum.

H:Ya ben seni nasıl bıraka bilirim?Bunu yapmaktansa ölmeyi tercih ederim.Hem biz Lee krallığına gitmiyoruz.Hwang krallığına gidiyoruz.Hazırlan kahvaltı yapıp çıkalım.Yol uzun biraz.

Dediklerimden sonra daha fazla soru sormamış hazırlanmaya başlamıştı .Tabi ki her şey önceden planlandığı için Felix ve benim için bol bol kıyafet almıştım önceden.Fazla dikkat çekmemek için siyah bir şeyler giydik.Eğer dikkat çekersek tüm hayallerimizin içine sıçarlar.
Hyunjinin kıyafeti

Hyunjinin kıyafeti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
What is Love?/Hyunlix/Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin