4.Evleniyor muyum?

119 15 106
                                    

Vote atmayı bol-bol yorum yapmayı unutmayıııın.Okuyup vote atmayanları yorum yazmayanları görünce birileri üzülüyormuş(ben)
Medya ne alaka bilmiyom
Umarım Skz yeni haberleri biliyorsunuz
Maşallah Oğluşlarıma
İyi okumalarr😘
■■■■■■■■■■■■■■■■

F

elix'ten

Bu gün güzel başlamamıştı.İçimde çok kötü bir hiss vardı.Biliyorum bu gün hiç sevinmeyeceğim bir olay olucak.Kesin Babaannemler yüzünden olucak.Açıkçası amcamla aram iyi,kuzenimide çok seviyorum.Hep kardeş gibi olmuşuz.San Hyung gerçekten çok iyi biri.Ama zaman geçtikçe çok sert biri olmaya başladı.Kelime bile kesmiyordu hiç kimseyle.Ama eskiler...Çok güzeldi.Bazı insanların geçmişi kötü ,geleceği güzel olur ya, bende tam tersiydi.Benim geçmişim güzeldi.Çünkü geleceğimin iyi olması,Türkiyede ekonominin düzelmesi gibi bir şey olurdu.
Yazar Notu:SS alıp götüne sokarsınız

Sonum sevmediğim biriyle evlenmekle biticekti kesin.Sonra Chanların annesi gibi bende "hastalık" nedeniyle ölücem.Sonra eşim yine evlenicek.Her Omega,Vita,Betanın yaşadığı şey bu zaten."Alfalar,Deltalar,Sigmalar bizden üstün ya (!)".Neyse konu başka yerlere gitti.Belki bir mucize olur,köylü biriyle ruh eşi çıkarım.Belki o zaman kurtulurum.Neyse artık kalkma vaktim gelmişti.Bu arada babaannemi hiç sevmiyorum.Neden dediğinizi duyar gibiyim.Nedeni hep bana,Minho abime kaba davranıyor.Minho abim derdi hep o kadınının Chan ve Changbinin annesiyle arası çok iyiydi.Babam annemizle evlendikten sonra annemizi siyah listesine ekledi.Bizde onun çocukları oıduğumuz için kaba davranıyor bize.Hem benim her işime karışıyor."Filiks bini giymi çik içik", "Filiks bini yipmi çik iyip".Filiks öyle Filiks böyle.Filiks seni si-sevsin .Gıcık kadın.
Yazardan:
Felixin düşüncelerini kapının çalması böldü.İyikide böldü çünkü devam etseydi...Neyse.Gelen Wooyoung'du.
W:Efendim uyanma vaktiniz.

Felix Wooyoung'un sesini duyar duymaz kapıyı açtı ve Wooyoung'un üstüne atlayıp ona sıkı sıkı sarıldı.Wooyoung da ona karşılık verip sıkı sıkı sarıldı.

F:Woo hyung seni çok özlemiştimm

W:Bende seni çok özlemiştim Lixiee.Hadi giyin aşağıya gel babannenler bekliyor.Yardım etmemi ister misin prens'im?

F:Hayır Woo hyung kendim gelicem birazdan sen gidebilirsin.

W:Tamam Lixie'm.İyi günleeer.

Deyip odadan çıkmıştı.Felix Wooyoung'un odadan çıkmasıyla hazırlanmaya başladı.Sade bir makyaj yaptı,saçları zaten bakımlı ve güzel olduğu için bir şey yapmadı.Kıyafetini ve ayakkabılarını giydikten sonra takmaya kıyamadığı ,ona annesinden kalmış takıları takmaya başladı.Nedeniyse ninesinin gözüne sokmaktı .Biraz parfüm  sıktı ve tacını takıp odadan çıktı.

Felixin kıyafeti👇

Felixin kıyafeti👇

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
What is Love?/Hyunlix/Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin