☆İyi Okumalar canlarım☆
Bol bol yorum yapmayı unutmayın aşklar
♡•♡•♡•♡•♡•♡
°20 yıl sonra°Bu gün yine krallıkta sıradan,sakin ve huzurlu bir gündü.Zaten Kral Lee iyi bir yönetici olduğundan fazla savaşlar olmazdı krallıkta.Ama her zaman her şeye hazır olurdular.
Prens uzun süredir uyanıp boş-boş tavanı izliyordu.Kendini çok mutlu ve huzurlu hiss ediyordu.Ama artık kalkma vakti gelmişti çünkü birazdan Yeonjun hyung'un kılıç dersleri başlıycaktı.Ama kalkmadı.Biraz daha yatmayı düşündü.Onun bu huzurunun içine sıçansa her zamanki gibi arkadaşı Jisung olmuştu.Onlar küçüklükten birlikte büyümüştüler.Bir-birlerine zorbalık yapar , sorunlarını birlikte çözerdiler.İyi günde ,kötü günde birlikte oluyorlar.Yani gerçek bir kankalar."FELİX KALK SAVAŞ BAŞLADI HADİ GELİYORLAR ÖLÜCEZZZ,KALLKK"
Aniden gelen sesle Felix ne yapacağını bilmeden yataktan fırlamış,kılıcını eline alıp ,pijamalarla kapıya koşmuştu.Ama kapının önünde onu görüp kahkaha patlatan Jisung görünce sessiz küfür etmişti.Nasıl Jisung'a kanmıştı yine.
F:Otistik misin Jisung?
J: PUHAHAHAHHSSHDJJDJ yüzünü görmeliydin skdjskskkdh
F: Piçsin Hanji
J: Senin kadar olamam aşkım
F:Ben senin Prensinim Jis benimle düzgün konuş (!)
J: Bin sinin pirinsinin jis binimli dizgin kiniş.Gençleştim resmen bu kadar mı fark eder?
F:Yiiaaaaaaağ Wooyoung nerede?
Neden seni göndermişler yanıma?
Kalp hastası olup ölmem için mi?J:Düğün hazırlıkları gidiyor tüm hizmetçiler çalışıyor ve artık SENİN GİTMEN GEREKİYOR.
F:Off tamam be hazırlanıyım gidiyorum gel otur bekle.
Böyle her zamanki gibi normal (?) konuşmalarından sonra Felix aynanın önüne geçip hazırlanmaya başladı.Jisungsa yatakta oturup beklemeye başladı.
J:Kimin için böyle hazırlanıyorsun?Hyunjin Hyung için mi?
Dedikten sonra göz kırptı.F:Hayır Jis Hyunjin Hyung ne alaka?O benim hyung'um, abim gibi.
J: Abi deme lazım olur;)
Felix tam elindeki parfüm şişesini Jisung'un kafasına fırlatıcağı anda yine kapı tıklatıldı.
Gelen hizmetçilerden biriydi.Hizmetçi: Günaydın prens'im.Kahvaltınız hazır buraya mı getiriyim yoksa aşağıda mı yiyeceksiniz?
F:Teşekkürler ama aç değilim.
Hiz.: Ama efend-
F:Aç değilim.Gidebilirsin.
Hiz.:Peki efendim.İyi günler.
J: Offffh tamam artık güzelsin hadi git.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
What is Love?/Hyunlix/
FanfictionHyunlix/Omegaverse F: Sence aşk nedir Hyunjin? H: Öğretmemi ister misin? F:Ne?! Yan shipler:Minsung,Chanmin,Changin İlk ficim hatam olursa görmezden gelin ksjsjd 07.04.2024 #ilkficim🎖