5.Hwang krallığı

105 16 37
                                    

Sabah saat 7 yb yazıyorum ,kıymetmi bilin😌
VOTE ATMAYI YORUM YAZMAYI,HATALARIM VARSA SÖYLEMENİZİ İSTERİM CANLARIM
İyi okumalarrr
◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇
Yazardan
•Bir hafta sonra•
O günden sonra Felix "duygusuz" kelimesi için ideal örnekti.Hiç kimseyle konuşmuyor,sessiz-sessiz derslerine gitmeye devam ediyor, yemek yerken hiç kimsenin yüzüne bile bakmıyordu.Artık renkli giymeye bile hevesi kalmamıştı.Hep siyah,beyaz,koyu kırmızı renkler giyiyordu.Babası,abileri,San ve Hyunjin bundan bıkmıştılar artık.Ninesi hala onun kıyafetlerine,takılarına,makyajına bir şeyler diyordu ama Felix'in çıtı bile çıkmıyordu.Hyunjin artık göremiyordu,gün ışığı,melek gibi biricik aşkını.Ama habersizdi bu gün olacaklardan.Belki o zaman morali daha da bozulcaktı.Gözünün önünde sevdiği meleğin düğün hazırlıklarını yapıyordular.Hala bir plan yapmamıştılar.Düğün hazırlıklarında onalara da iş veriliyor,San için düğün kıyafeti falan dikiliyor,bir türlü bir araya gelemiyorlardı.Ama papatyasına söz vermişti.Onu mutlaka kurtarmalıydı.Bunları düşünerek saray koridorlarında yürümeye devam ediyordu.Karşısına artık bazıları sayesinde solmuş papatyası çıktı.Gerçekten de solmuştu sanki.Yüzü biraz bile olsun gülmüyordu.Farklı takılar takıp,her türlü makyajı deneyen,renkli kıyafetler giyen Felix yoktu karşısında.Sadece Prens Lee vardı.
Felixin kıyafeti👇

FelixtenYine uykudan uyanmama küfrederek uyanmıştım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Felixten
Yine uykudan uyanmama küfrederek uyanmıştım.Zaten hiç bir zaman mutlu olmamıştım ki.Mutlaka birileri sıçmalıydı mutluluğuma.İlk kez adım atmıştım yarını annem sui-kast sebebiyle ölmüştü.İlk kez birinden hoşlanmıştım,savaşta ölmüştü.İlk kez aşık olmuşum,ona kavuşmama izin vermiyorlar.Sevmediğim biriyle evlendiriyorlar.Tch zaten böyle olucaktı sonum.Biliyordum.Babam hiç bir aşkından doyamadığı için mutlaka dördümüzden birinin hayatını karartmalıydı ya.Chan Hyung sevdiği kişiyle evlendi,bir minik şeytanı bile var.Changbin hyung da Jeongin'le evlenmiş birazdan onlarında minik şeytanı olurdu.Minho hyung hislerini babama ve Jisung'a söylemişti.Babam sevinmiş ve bu işi onaylamıştı.Ama Jisung'un kalbini çalması gerekiyordu ki başlamıştı bile.Ama ben?Zorla evlendiriliyorum.Hakketiysem Eyvallah.Bunları düşünerek koridorda yürüyordum.Karşıma aşk adamım çıkınca yolumu değiştirmeli oldum.Ama bir Deltadan kaçmak imkansız bir şeydi.
H:Felix papatyam bana bak!Lütfen yapma böyle kurban olurum sana lütfen yapma.Yüzüme bak çiçeğim.Lütfen...
Bu kelimelerini duyunca yüzümü ona taraf çevirdim.Yere çökmüş ağlıyordu.Koskoca Delta Şovalye Hwang Hyunjin ağlıyordu.

F:Hyunjin ayağa kalk,ağlama ne olursun.Bak burdayım seninle konuşuyorum,seni dinliyorum.Lütfen ağlama n'olursun.

Deyip bende yere çöküp ona sarıldım.Sonra o da bana sıkı sıkı sarılmaya başladı.Şimdi birlikte ağlıyorduk.

H:Felix biliyorum bunun için çok geç ama unutma ben seni ç-çok seviyorum ppapatyam.Seni kurtarıcam mutlaka.N'olursun beni terk etme.Karşılık beklemiyorum senden çiçeğim ama bilmeni istedim...

What is Love?/Hyunlix/Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin