Mənə nə etdiyindən xəbərin var?

491 44 33
                                    

Bölüm ismi: bana ne yaptığından haberin var mı?
___________________

Aptal kişisi kurtarıcı olarak değiştirildi:

Göz nurum:

ya bir şey sorucam /00:23/

kurtarıcı: sualını ver gözəlim /00:23/ (sorunu sor güzelim)

yazdığım gibi bakman şaka mı?/00:25/

Kurtarıcı:

səssiz də olmayan tək kontakt sənsən/00:25/(sessizde olmayan tek numara sensin)

Göz nurum:

vayyy gerçekten şaşırtıcı. Neyse soruma geccem/00:27/


Kurtarıcı:

buyur /00:27/

Göz nurum:

beni ne zamandır tanıyıp seviyorsun? /00;28/


Kurtarıcı:

5 il falan olar yəqin. Neynirdin? Həm sən niyə ancaq geceler yazırsan xüsusi səbəbi var?/00:30/ (5 yıl falan vardır. Napıcaksın? Hem sen neden geceler yazıyorsun hususî bir sebebi var mı?)

Göz nurum:

babamdan gizlice yazıyorum işte. Hem numaranı da ondan (ç)aldım. Beni caydırma soru soracaktım daha /00:31/


Kurtarıcı:

o it oğlu it dədən nəsə eləyir sənə? Bir kəlimən bəs edir həyatına son verməyimə. Təki sən istə gözəlim./00:31/ (o it oğlu it baban bir şey mi yapıyor sana? Bir kelimen yeter hayatına son vermeme. Sen iste yeter güzelim)

Göz nurum:
güzelim deme bana güzel olucak yerim yok bunu demeği kes./00:33/


Kurtarıcı:

qumral saçların, günəşə baxanda milyon cür rəng alan əsrarəngiz gözlərin, utananda qızaran yanaqların, stres olanda yediyin dırnaqların, əsəbləşəndə oynatdığın barmaqların qısaca hər şeyinlə mənim gözəlimsən. Və bunu sənə də sübut edəcəm tez bir zamanda. Təki sən mənə hə də gözəlim./00:34/ (kumral saçların, güneşe bakınca milyon renge bürünen esrarengiz gözlerin, utanınca kızaran yanakların,stres olunca yediğin tırnakların,sinirlenince oynattığın parmaklarınla kısaca her şeyinle benim güzelimsin. Ve bunu  sana da kanıtlıycam kısa zamanda. Yeter ki sen bana he de.)

Göz nurum:

sıçtığım bokun rengine kadar biliyon LANNN. Peki tamam sana evet dedim e sonra ne olucak? Ablam napıcak? Ben onsuz yaşayamam. Babama nr yapacaksın? /00:36/


Kurtarıcı:

sən hə dediyin vaxt səni özümə alacam və səni də ömürümün sonuna qədər buraxmayacam. Sevdiyin bütün şeylər, insanlarda daxil olmaqla istədiyin yerdə olacaq. Hər şey hətta mən belə sənin əmrin altındayam göz nurum. Bir tək umduğum şey var. O da ki sənin məni sevmən... /00:37/( sen evet dediğin zaman seni kendime alıcam ve ömrümün sonuna kadar bırakmıycam. Sevdiğin bütün şeyler, insanlarda dahil istediğin yerde olucak. Her şey hatta ben bile senin emrindeyim göz nurum. Umduğum bir tek şey var o da senin beni sevmendir.)

Sevginin Kaçağı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin