seni sevmiyorum

221 28 24
                                    

Bok gibi benden bok gibi bölüm. Hər ne kadar atmak istemesem de attım.. güzel günler arzu ederim hepiniz için ..🌸

______________________________

Wp mesaj:

Atlas: lan

Atlas: nerdesin

Atlas: niye geç gelion eve köpek

(görüldü)

Polat: gözəlim, kiçik bir işim çıxdı yoldayam gəlirəm. (güzelim, küçük bir işim çıktı yoldayım geliyorum.)

Atlas: ne işi gecenin köründe amk

Polat: gülüm, sorğulamasan? həm vacib də deyildi narahat olma. (gülüm, sorgulamasan? hem önemli de değildi merak etme)

Atlas: Polat, bu gün yarın eşin olucam haberin var demi

Polat: eşim deyən ağzını yeyərəm bilirəm ama inan mənə o qədər vacib deyil çatıram evə. (eşim diyen ağzını yerim, biliyorum ama inan bana o kadar önemli değil varıyorum eve.)

Atlas: trip yicen/
gör bak nasıl trip atıyorum oc/
ok

Polat: başqa bir istəyin yoxdur ki? əgər varsa marketin yanından keçirəm de. (Başka bir isteğin yok mu? eğer varsa marketin önünden geçiyorum söyle)

Atlas: yok kalsın sen gel korkuyorum tek başıma evde

Polat: gözəlim, olduğun evin çöl qapısı xaricində 200 ədəd cangüdən var hələ arxa tərəfi demirəm. (güzelim, olduğun evin arka kapısı dışında 200 koruma var daha evin arka tarafını demiyorum)

Atlas: sen yokken korkuyrom amk illa bunu mu söyletcen

Polat: :)

Atlas: ne gülüyon oc

Polat: heç, məni belə əzizləmən xoşuma gəlir. (beni böyle sevmen hoşuma gidiyor)

Atlas: amk cocu ağzına sicmadiğim kaldı ne sevmesi

Polat: olsun, çoxunda gözüm yoxdur. sənin tərəfindən gələn nifrətə belə razıyam, gülüm. (olsun, artığında gözüm yoktur. senin tarafından gelen nefrete bile razıyım, gülüm.)

Atlas: bu bu adam ayrı bir evre../
sana aşık değilim biliyorsun değil mi?

Polat: təəssüf ki, bilirəm. amma bu o demək deyil ki olmayacaqsan. İndidən başlamısan belə, çiçəyim. (maalesef biliyorum. ama bu o demek değil ki olmayacaksın. şimdiden başlamışsın bile, çiçeğim)

Atlas: yok devenin amı

Polat: dilinlə deyəcəyin günü də görəcəm həyatım. (dilinle söyleyeceğin günü de göreceğim, hayatım)

Atlas: nah söylerim

Polat: nə isə, Fərhad bu gün bizim evimizə gəlməyib ki? (neyse, Ferhat bu gün evimize geldi m?)

Atlas: geldi geldi elinde bir kaç dosya , evrak vb. getirmişti

Polat: evin depo hissesine qoydu? (Evin depo yerine mi koydu?)

Atlas: evet, siyah deri çantalar vardı elinde dosyalardan ilave onları koydu evrakları falan odana koymamı istedi

Polat: aha, başa düşdüm gülüm çatdım evə onsuz gəlirəm. (tamam , anladım gülüm, vardım eve zaten geliyorum)

Atlas: lan deve nasıl çabuk geldin lan daha demin marketteyim demedin mi

Polat: markettən bir şey istəmədin axı,gülüm. Məndə düşmədim marketə. (marketten bir şey istemedin ama, gülüm. Bende inmedim markete)

Sevginin Kaçağı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin