Somurtarak Mikey'e baktım. Oda sırıtarak bana bakıyordu.
Misa: "Kapıyı açda içeri girelim."
Mikey: "Anahtarım yokki."
Misa: "Aferin sana."
Beraber kapının önünde beklemeye başladık. Hiç konuşmuyoduk. Bir süre sonra Emma ve Draken geldi. Emma gülerek imalı bir şekilde bana bakıp kıkırdadı.
Emma: "Neden hala dışardasınız?"
Misa: "Mikey'in anahtarı yokmuş."
Emma: "Anahtarın onda olması lazımdı."
Sinirle bakışlarımı Mikey'e yönelttim. Oda ceplerini karıştırıp anahtarı çıkardı.
Mikey: "Aaaa cebimdeymiş."
Misa: "Hadi canım öyle mi olmuş."
Mikey: "Evet."
Misa: "Mikey uzatmada aç kapıyı."
Mikey kapıyı açarken Emma da sırıtarak bana yaklaştı. Kapı açılınca hepimiz eve geçtik.
Mikey ve Draken oturma odasında Emma ve ben de Emma'nın odasına gittik. Emma heyecanla beni sarsmaya başladı.Emma: "Gelirken neler oldu bi bilsen!"
Misa: "Ne oldu."
Emma: "İlk defa Drakenle başbaşa motora bindim! Onun beline falan sarıldım. Beraber konuştuk gülüştük felan!"
Misa: "İyi..."
Emma: "Sen olmazsan yanlız kalamazdık! Senin sayende sayılır!"
Misa: "Ya sizde bi sevgili olun artık. İkinizde zaten birbirinize aşıksınız."
Emma: "Orası belli değil. Hem sen anlat bakıyım Mikeyle neler oldu."
Misa: "O kadar hızlı motor sürdüki... Bide yan yatırıp durdu ben korkuyorum diye. Hoşuna gidiyomuş. Sonra işte eve geldik. Anahtarım yok falan dedi sizi bekledik öyle."
Emma: "Kesin aşık!"
Misa: "Salak daha bugün tanıştık."
Emma: "Belki ilk görüşte aşktır."
Misa: "Offf Emma neyse hadi üstümüzü değiştirelim daha fazla okul formasıyla durmak istemiyorum."
Emmayla beraber üstümüzü değiştirdik, daha sonra okuldakilerin dedikodusunu yaptık. En sonunda sıkılıp odadan çıktık. Mutfağa gidip atıştırmalık bir şeyler hazılamaya başladık.
Emma: "Alt çekmecede dorayaki vardı onuda getirsene, yoksa Mikey burnumuzdan getirir filmi."
Alt çekmeceyi açtım. Bı tane dorayaki alıp Emmaya uzattım.
Emma: "Bir tane yetmez ona 4 tane daha getir."
Misa: "Şeker komasına falan girmiyomu bu?"
Emma: "Yok canım ne koması. Hiç bişey olmuyo."
4 tane daha dorayaki getirdim. Bütün atıştırmalıkları alıp oturma odasına gittik.
Emma: "Kumandayı verin bizim dizimiz var."
Draken: "Olmaz."
Emma gidip Drakenden kumandayı almaya çalıştı. O sırada bir baktım Mikey çoktan dorayakileri kucağina almış bir tanesini bitirmişti bile. İkincisinden de bir ısırık almışken aniden onun dorayakisini çaldım. Bir anda Drakenle Emma sustu. Mikey bana öldürecekmiş gibi bakmaya başladı. Sonra benim bileğimi tuttu. Ben dorayakisini almaya çalışacak sandım ama almak yerine ısırmak için uzandı. Tam dorayakiden bir ısırık alacakken Draken konuştu.
Draken: "Oha dorayakini geri almayacakmısın!?!?"
O an elimde Mikey'in dişlerini hissettim. Hızla elimi çektim.
Misa: "ELİMİ NEDEN ISIRDIN"
Mikey telaşlanarak bana baktı.
Mikey: "BEN DORAYAKİ ISIRCAKTIM ÜZGÜNÜM. KEN-CHİN SENİN YÜZÜNDEN"
Draken: "Ben ne yaptım kızın elini ısıran sensin."
Mikey: "DİKKATİMİ DAĞITMASAYDIN DORAYAKİYİ ISIRACAKTIM"
Misa : "TAMAM BAĞIRMAYIN ARTIK."
Herkes sustu. Sonra Mikey elimi tutup kendine doğru çekti. Isırdığı yere baktı. İz kalmıştı. İze bakarken bir anlığına sırıttı. Sonra ifadesiz bir yüz takındı. Emma da bundan faydalanıp kumandayı Drakenden aldı.
Emma: "Evet! Sıra bizde"
Emma hemen kanalı değiştirdi. Onun çok sevdiği dizisini izlemeye başladık. Emma ağlıyomuş gibi yapıp Draken'in omuzuna yaslandı. Draken ise bıkkınca onun sırtını sıvazladı. O sırada Mikey çaktırmadan bana yaklaşıyordu. Ben de fark ettikçe ondan uzaklaşıyordum. Oda iyice yaklaşıyordu. Ben uzaklaşınca pes etti. Yarım saat sonra omuzumda ağırlık hissettim. Mikey'in başı omuzuna düşmüştü. Emma gülerek bize baktı.
Emma: "Sizden harika çift olur!"
Emma hızla telefonunu alıp fotoğrafımızı çekti.
Misa: "Draken al şunu omuzumdan!"
Draken: "Daha yeni uyukuya daldı uykusu derinleşsin alırım."
Misa: "Uykusu derin zaten al hadi şunu."
Draken iç çekerek kalkıp Mikey'i aldı. Odasına götürdü.
Emma: "Misa burda yatalım mı? Televizyon izleriz."
Misa: "Farketmez."
Emma: "Tamam o zaman!"
555 kelime
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mikey x Reader
FanfictionKarakter tanıtımı yapmayacağim. Siz kendiniz istediğini gibi hayal edebilirsiniz sadece karakterin ismi Misa smut belki yazarım belki yazmam. iyi okumalar