5- Çıkma Teklifi

57 4 25
                                    

[Zaman Atlaması]

Hafta sonu bitmişti. Pazartesı sabahı istemeyerek kalktım. Bu sefer geç kalamazdım. Hazırlanıp okula gittikten sonra ders başladı. Canım çok sıkılıyodu, uykum vardı. Uyusam hoca kızıyodu. Bende sanki yazı yazıyomuş gibi yapıyordum. Tam bunları düşündüğüm anda sınıf kapısı gürültüyle açıldı. Gelen Mikey di. Yanında Drakende yoktu.

Mikey: "MİSA-CHİNİ ALMAYA GELDİM."

Hoca: "Oğlum sende kimsin!? Çık dışarı hemen! "

Mikey umursamaz bir şekilde hocaya baktı. Elimden tutup dersten çıkardı beni.

Misa: "Mikey noluyo?"

Mikey: "Hiiiç senle vakit geçirmek istedim."

Misa: "En azından dersin bitmesini bekleseydin. "

Mikey: "Boş ver dersi. Hepsi sıkıcı konular zaten. Neyini dinliyosunuz anlamıyorum."

Beni sürükleyerek okuldan çıkardı. Yani beraber okuldan kaçtık. Beraber motora bindik.

Misa: "Nereye gidiyoruz? Hem sen Drakensiz dolaşmazdın noldu?"

Mikey: "Seni gezdirmek istedim. Draken'e gelirsek onunda işi varmış. O yüzden yok burda. "

Beraber uzun bir motor gezintisi yaptık.
Yavaş yavaş hava kararıyodu. Mikey bizi bir yere getirdi. Boş bi arazi gibiydi. Çimenlere oturdu. Yanına oturmamı işaret etti. Daha çimenlere uzandı. Gökyüzünü izliyodu. Birden doğruldu. Anlam veremediğim bir şekilde baktı bana.

Misa: "Sorun mu var? "

Mikey: "Sevgilim olmanı istiyorum..."

Misa: "Peki... Olurum o zaman."

Mikey: "Şimdi öpü-"

Bir anda diğerleri alkışlayarak yanımıza geldi. Mikey kollarını bağlayıp somurttu.
Hayal kırıklığına uğramıştı. Benden uzak durmamak için bana yaklaştı. Çenesini omuzuma koydu. Kollarını bana doladı.

Mikey: "Misa-chin, neden bana sarılmıyosun!"

Misa: "Hareket etmeme izin verirsen sarılabilirim."

O sırada kızlar beni çekiştirmeye başladı. Mikey onlara sinirle bakıp bağırdı.

Mikey: "O benim sevgilim! Bırakın sevgilimi!"

Emma: "Aman Mikey sevgilini yemiycez sadece konuşcaz!"

Mikey: "Emma bırak onu daha yeni sarıldık! "

Araya Draken girdi. Mikey'i çekip sürükleyerek uzaklaştırdılar. Bütün kızlar benim üstüme geldi.

Emma: "İlk ne yaptınız?!"

Hina: "Motorda ne konuştunuz!?"

Yuzuha: "Daha demin sana ne söyleyecekti!? "

Sırayla tüm olayları onlara anlattım. Emma duygulandı ve gaza geldi. Huzura ve Hina tebrik ettiler. Diğerlerine baktığımda hepsi Mikey'e bağırarak bişeyler söylüyordu. Mikey de kaşlarını çatmış onları umursamıyordu bile.

Hep beraber toplanıp konuştuk. Saat gece yarısını geçince evlere dağıldık. Mikey Emmayı Draken ile eve gönderdi. Benide kendisi eve bırakmak istedi. Benim evime vardıpımızda tam giderken onun kolunu tuttum.

Misa: "Gelsene sende, beraber biraz vakit geçirelim. Hem sende dinlenirsin."

Kabul etmeyeceğini düşünüyodum ama tahminimin aksine bu fikire balıklama atladı. Evine girerken biraz tereddüt ettiğini fark ettim. Kapıyı açtığımda içeri girerken sürekli etrafa bakınıyodu. Evin boş olduğunu anladı.

Mikey: "Annen baban evde değilmi?"

Misa: "Annem babam yok Mikey."

Mikey: "Ben... Özür dilerim."

Misa: "Önemli değil önemli değil! Zaten beni doğururken ölmüş, diğeride terk ediyim derken kaza yapıp ölmüş işte."

Mikey: "Peki Bu evi nasıl aldın?"

Misa: "Kimsem olmayınca Teyzem büyüttü beni. Bende çok ısrar edince burda kalmama izin verdiler. Aslında burası bizim evimizmiş. Öyle işte herneyse sen oturma odasına geç, bende bişeyler hazırlıyim."

439 Kelime

Mikey x ReaderHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin