4- Piknik

57 5 7
                                    

Esneyerek kalktım. Yattığım yeri toplayıp banyoya gittim. Işık açıktı, su sesi geliyodu. Kapıda aralık kalmıştı. Aralıktan baktığımda Mikey'ın elini yıkarken uyukladığını gördüm. İçeri girip onun yüzüne su sıçrattım. Aniden uyandı. Burnunu kırıştırarak bana sahte bir sinirle baktı.Çok tatlıydı. Oda eline su alıp bana attı. Daha sonra beraber diş lerimizi fırçalamaya başladık. Sonra ben üstümü değiştirmek için Emma'nın odasına gittim. Yanımda kıyafetim olmadığı için mecbur onun kıyafetlerinden birini giydim. Emma'nın ne yaptığına bakmaya gittim. Beraber Drakenle sohbete dalmışlardı. Ben anı bozmamak için oradan sessizce uzaklaşacakken Mikey bir anda hızla yanımdn geçti. Bende onu geri duvarın arkasına çektim. Tam ağızını açıp konuşacakken elimle ağızını kapattım.

Misa: "Shhhh! Ne güzel başbaşa konuşuyolar işte. Bozamasana!"

Mikey ellerimi tutup aşağı indirdi. Derin nefes alarak konuştu.

Mikey: "Ne, sende mi Ken-chin'nin Emmadan hoşlandığını biliyosun!?"

Misa: "Drakende mi ondan hoşlanıyo?!"

Mikey: "Emma da ondan hoşlanıyo?!"

Misa: "Tam da düşündüğüm gibi! İkiside aşık ama söylemiyolar birbirilerine."

Mikey: "NE CİDDEN-"

Hızla Mikey'ın ağızını tekrar kapattım.O sırada Emma ve Dranken gülerek mutfaktan çıktılar.

Sanki ben Mikey'i duvarla arama almışım(ee zaten) gibi gözüküyoduk. Bide onun ağızını kapatınca... Emma ve Draken tarafından yanlış anlaşıldık. Her ne kadar geri çekilsem de çoktan görmüşlerdi zaten.

Emma: "SİZ NE ARA SEVGİLİ OLDUNUZ??"

Misa: "SEVGİLİ DEĞİLİZ SAÇMALAMA!"

Emma: "NİYE DUVARLA ARANA ALDIN ÖPÜŞCEK MİYDİNİZ!?

Misa: "HAYIR EMMA SUS!"

Draken: "Mikey, ben bunu senden beklerdim. Sonuçta sabredemiyosun ya. "

Mikey: "KEN-CHİN YOK ÖYLE BİŞEY SONRA YAPICA- YANİ EEE SİZ EMMAYLA NE YAPIYODUNUZ!?"

Misa:"MİKEY NE DEDİN SEN!?"

Mikey: "BEN ÖYLE DEMEK İSTEMEDİM KEN-CHİN YÜZÜNDEN!!"

Bir anda kapı çaldı. Kapıyı açtığımızda Baji ve Chifuyu vardı.

Baji: "Sabah sabah bu ne gürültü? Hadi gidelim. "

Misa: "Bencede gidelim! "

Sinirle bir kaç şey alıp dışarı çıktım. Diğerleride arkamdan geldi. Ben yine Mikeyle beraber gittim. Yolda hiç birbirimizle konuşmadık. Sabah ki olaydan dolayı. Zaten Baji ve Draken Le sonradan yarıştılar. Geldiğimizde Emma yla beraber tüm erkekleri top oynasınlar diye gönderdik. Onlar oynarken Emma ile sabahki olayları konuşmaya başladık.

Emma: "Anlat bakiyim!"

Misa: "Ya ben sizin yanınaza geliyodum, baktım gülerek konuşuyosunuz sizi başbaşa bırakıyım dedim. Sonra Mikey tam yanınıza geliyodu bende onu geri çektim. Sonra Draken'nin senden hoşlandığını öğrendim. Oda senin hoşlandığını öğrendiği için bağıracakken bende onun ağızını kapattım işte... "

Emma: "MİKEY ÇENESİNİ TUTAMAZ Kİ"

Misa:" İşte öğrenmiş oldun sana aşık olduğunu Mikey sayesinde de sevgili olursunuz artık."

Emma: "YA BEN  ÇOK HEYECANLANDIM YA BUGÜN SÖYLERSE!?"

Misa: "Bırak söylesin."

O sırada erkekler

Hepsi futbol oynuyodu ama Mikey deki garipliği fark ettiler. Mikey çok düşünceli ve telaşlı gözüküyodu. Top ayağına kadar geliyodu ama kıpırdamıyodu. Sadece uyarırlarsa. En sonunda Baji dayanamayıp sordu.

Baji: "Mikey bu hal ne amk? Noldu sana evdeki olay yüzünden mi? "

Mikey duraksadı. Derin bir nefes aldı. Yanakları al al kaşları çatık bir şekilde konuştu.

Mikey: "Ben Misa ya aşık oldum!"

Herkes bir anlığına dondu. Baji hariç. Baji direk söze girdi.

Baji: "Açıl o zaman."

Mikey: "Bende onu düşünüyodum. Bu gün burda açılsammı? Yoksa yüzük falanmı alıp söylemeliyim? Belkide akşam yemeğine çıkarabilirim. "

Baji: "Salak mısın? Evlenme teklifi etmiyosun alt tarafı kıza açılcaksın. Burda da olmaz başbaşa kaldığınız bir ortamda açıl. Böyle romantik olsun."

Mikey: "O zaman sabah 5'te Dorayaki yemeye götüriyim! Güneşin batımında romantik olmazmı?"

Baji: "Sabah 5 çok erken 3 iyi gibi. "

Mikey: "Tamam o zaman ben onu gece 3 alırım."

Baji: "Mal, gecenin köründe kız dediklerini anlamaz uyuya kalır elinde. Hem sabah 5'te güneş doğuyo ne batması. Sen bu kafayla ne bok yapmayı düşünüyon!?"

Mikey: "Baji hiç yardımcı olmuyosun. Ken-chin bana yardım eder!"

Kızlar

Misa: "Of Emma sence sabah dediği şeyde ciddimiydi yoksa kafasımı karışmıştı!? "

Emma: "Ciddi ciddi! Yakında açılırda sana!"

Misa: "Yani iyi çocuk aslında."

Emma: "YANİ SENDE ONA AŞIKSIN!?"

Misa: "Emma! Bağırmasana! "

Beraber sofra hazılamaya devam ettik. Hazırladıktan sonra erkekleri çağırdık. Yemekler yendi. Biraz oturup saçma salak şeyler hakkında konuştuk. Sonra hep beraber yakan top oynamaya başladık. Mikey bana kıyamadığı için hep en sona ben kalıyodum. Oda bilerek atışı kaçırıp benim kazanmamı sağlıyodu. Tabi Baji de Mikey yüzünden kaybettikleri için olay çıkarıyodu.  Zaman çabucak geçti. Eşyalarımızı toplayıp evlere dağıldık. Gün batımıydı. Mikey bu sefer ne yan yatırıp beni korkutuyo ne de çok hızlı sürüyordu. Sadece yolu uzatmıştı. Sanki benle beraber anın tadını çıkarıyo gibiyidi. Günüm çok güzel geçmişti. Uzun zaman sonra ilk kez bu kadar eğlenmiştim. Mikey'in sırtına yaslandım. Onun kalp atışlarını duyup, hissedebiliyodum. Biraz hızlıyıdı ama sanırım ona sarılıp yaslandığım için bu kadar heyecanlanmıştı.


715 kelime



Mikey x ReaderHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin