Kahve ve tatlı hazırlayıp Mikey'e getirdim. Bende yanına oturdum. Oda hızla tatlılara saldırdı.
Misa: "Yavaş boğulacaksın. "
Mikey yemeye devam etti. Beraber oturup sohbet etti. Bana biraz tomamda onun sinirlerini bozan dan olaylardan bahsetti. Yanakları dolu kaşlarını çatıkken ciddi ciddi anlatmasını komik bulmuştum. Sessizce kıkırdadım. Bana baktı.
Mikey: "Komik olan ne?"
Misa: "Yemek yerken çok tatlısın, ciddiye alamıyorum."
İfadesi bozulmadı. Sadece yanakaları kızardı. Hafif yana dönüp kahvesini tek nefeste içti. Daha sonra ayağa kalktı.
Mikey: "Gidiyorum ben görüşürüz. "
Misa: "Görüşürüz."
Uzanıp yanaklarını öptüm. Onu yolcu ettim. Yorgun bir şekilde odama gidip ders programına baktım. 3 gün sonra sınavlar başlıyodu. Sinirle göz devirdim. Kıyafetlerimi değiştirdim. En sonunda kendimi yatağa attım. Her şey çok hızlı gerçekleşiyordu ve sınavlar başlayacakti. Bu sınavları geçemezsek sınıfta kalma ihtimalimiz vardı. Benim notlarım ortalama olduğundan dolayı pek unursamazdım ama bu yıl sayılsal dersler yüzünden sınıfta kalabilirim. Yani acil sınavlara çalışmaya başlamam lazımdı. Yorgunluktan uyuyakalmışım kalmıştım. Sabah istemeyerek kalktım. Hazırlanıp okula gittim. Dersin başlamasına daha 10 dakika vardı. Bende kafamı sıraya gömüp uyumaya başladım. Bi kaç dakika sonra saçımda birinin elini gezdirdiğini hissetim. Sonra bir anda biri beni tutup havaya kaldırdı. Kafa çevirip baktım. Mikeyden başkası olamazdı. Sinirle ona baktım. Gözlerimden hala uyku akıyodu.
Mikey: "Günaydın aşkım~"
Misa: "Uykum var... "
Mikey: "Yemen yedin mi sen?"
Misa: "Hayır. Uyanır uyanmaz yemek yemem ben."
Mikey bana yediği dorayakisini uzattı.
Mikey: "Şimdi bunun hepsini bitir. Sen bitirene kadar burdayım. Ders başlasa bile. "
İç çekip yarım dorayakiyi aldım. İsteksizce yemeye başladım. Ben hepsini yiyince Mikey mutlu oldu. Uzanıp yanağımı öptü. Ders zili çalıncada gitti. Ders başladığında mecbur dinledim. Ara ara uyukluyodum. Teneffüste Mikey yanında dikiş kulübünün başkanıyla geldi. Beraber dikiş kulübüne gitmeye başladık. Yolda da kendisiyle tanıştım.
Mitsuya: "Eh tanışamadık, Ben mitsuya. Memnun oldum. "
Misa: "Bende Misa, memnun oldum Mitsuya. Ama merak ettiğim bişey var. Siz Mikeyle nasıl arkadaş oldunuz? "
Mikey bir anda arkadan sarıldı. Bana sarılırken zar zor yürüyordük."
Mitsuya: "Çocukluk arkadaşıyız. Toman kurulurken de ceketleri ben dikmiştim. Neden sordun ki?"
Misa: "Yani dikiş kulübü başkanının çete üyesi olduğunu tahmin etmemiştim. Şaşırdım biraz."
Dikiş kulübüne geldik, içeri geçtiğimde bi tane kız elinde metreyle yanıma geldi. Mikey ile Mitsuya köşede konuşurken kızda köşede ölçülerimi alıp Mitsuya ya verdi.
Mitsuya: "En kısa sürede bitirmeye çalışırım."
Misa: "Neyi? "
Mikey kolunu omuzuma dolayıp beni kendine çekti.
Mikey: "Süpriz! Hadi gidelim."
Beraber gittik. Zil çalincada sınıflarımıza geçtik.
[Zaman Atlaması]
Dersler biterken çantamı topladım. Bir an önce eve gitmek istiyordum ama gitsem bile ders çalışmam lazımdı. Oflayarak giderken Mikey arkadan gelip üstüme atladı.
Mikey: "Bişey mi oldu? Neden üzgünsün? "
Misa: "Bişey yok yorgunum sadece... Bir an önce eve gitmek istiyorum.
Mikey beni motoruna götürdü. Beraber benim evime gitmeye başladık. Evin önüne geldik.
Misa: "Sende gel."
Mikey bana sarıldı. Yanağımdan öptü.
Mikey: "Çok isterdim bebeğim ama toplantıya gitmem gerek."
Misa: "Görüşürüz o zaman. "
O gittikten sonra eve girdim. Hızla formamdan kurtuldum. Üzerime rahat bişeyler giydim. Çalışma masasına oturup sınava çalımaya başladım. Ben saatin farkına bile varmamışım. Çalışmaya devam ederken sürekli duvardan ses geliyodu. Yorgunluktan diyerek geçiştirdim. Bir anda omuzlarımda bir dokunuş hissettim.
Korkuyla afkamı döndüğümde Gelen kişi Mikeydi. Derin bir nefes verdim.Mikey: "Hadi gel! Yeni bir kafe açılmış oraya gidelim!"
Misa:"Olmaz sınavlar var. "
Mikey: "Eh sen harikasın çalışmana gerek bile yok!"
Misa: " Var Mikey."
Mikey: " Şu aptal dersler yüzünden dışarı çıkamayacakmıyız yani?"
Misa: "Evet."
Mikey: "En azından sarılalım. "
Misa: "Sarılırsak kalem oynatamam."
Mikey bir anda çalışma masamın üstüne yattı.
Mikey: "Ben bunlardan daha önemli değilmiyim? Benle vakit geçiremez misin?"
Misa: "Gel beraber ders çalışalım o zaman. "
Mikey: "Offf iyi."
Mikey yanıma sandalye çeki uyudu. Ama hı. Birşey yapmıyodu. Bi ara kalemi odanın diğer köşesine fırlattı dikkatimi çekmek için. Sinirle ona baktım. Oda aptal bir gülümseme takınarak kalemi almak için yerinden kalktı. Kalemi alıp geldikten bir kaç dakika sonra kitapların üstünde uyuya kaldığını gördüm. Biraz daha çalışıp zor bela Mikey'i uyandırdım. Somurtarak yürüdü. Onu oturma odasında hazırladığım yatağa yatırdığ üstünğü örtüp odama gittim.
637 Kelime
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mikey x Reader
FanfictionKarakter tanıtımı yapmayacağim. Siz kendiniz istediğini gibi hayal edebilirsiniz sadece karakterin ismi Misa smut belki yazarım belki yazmam. iyi okumalar