[Zaman Atlaması] 2 gün sonrası
Hafta sonuydu. 2 saat sonra kavga vardı.
Mikey'in hiç kavgaya gitmesini istemiyorum. İç çekerek Emmayi buraya gelmesi için aradım. Oda hemen geldi.Emma: "Misa sana bişey söylemem gerek. Ama sakın kızma."
Misa: "Söyle."
Emma: "Biz Drakenle 3 gün önce sevgili olduk!!"
Misa: " Ya sen ben Mikeyle sevgili olduğum an öğrendin ben bunu 3 gün sonramı öğreniyorum?!"
Emma: "Ya ama her şey çok ani oldu!"
Misa: "Neyse sonunda biricik Drakeninle sevgili oldun."
Emma: "Evettt!!"
Misa: "Bugün kavgaları varmış."
Emma: "Merak etme bişey olmaz onlara."
Biraz vakit geçirdik. Emma Draken gelince yesin diye kurabiye yaptı. Ben de Mikey gelince yesin diye dorayaki yaptım. Oturma odasında otururken kapı çaldı. Koşarak açmaya gittim. Geldiğimde ikiside yorgunluktan ölüyodu. Kendilerini koltuğa attılar. Ciddi yaraları olmasa ufak tefek sıyrıklar,morluklar,kızarıklıklar varıdı. İçeri gidip merhemle yara bandı getirdim. Mikey'in sızlanıp söyleniyordu.
Mikey: "Acıyor! Keşke öpseydin daha çabuk geçerlerdi. Sarmakla iyileşmişyor."
Misa: "Bekle Mikey eğer susarak beklersen söz hepsini teker teker öpücem."
Drakenle Emmaya baktım. Bakmamla yüzümü geri çevirmem bir oldu. Öpüşüyolardı. Hemen kızardım. Mikey de bunu fark edince sırttı. Kulağa fısıldamaya başladı.
Mikey: " Hmmm? Sende mi öpücük istiyorsun? Fazlasınıda verebilirim biliyorsun. Yanaklarındaki kırmızılığı görmeye değerdi. Eğer hep böyle kızaracaksan."
Misa: "Mikey kes sesini..."
Mikey sadece kıkırdayıp daha çok yaklaştı.
En sonunda Emmayla işimiz bitince mutfağa yaptıklarımızı götürmeye gittik.
Mikey: "Ken-chin çabuk tokamı al."
Draken: "Saçını neyle bağlıcan."
Mikey: "Misa'nın tokasını alcam işte."
Draken Mikey'in saçını açtı. Tokasınıda cebine attı.
Bizde Emma ile yaptıklarımızı getirdik. Mikey dorayakiyi görünce sevinçle ciyakladi.
Mikey: "Ken-chin Ken-chin şuna bak! Misam bana dorayaki yapmiş! Görüyomusun benim için!"
Draken: "Evet Mikey görüyorum."
Mikey: "Misa-chin benim elim çok acıyo bana sen yedirir misin?"
Elime dorayaki alıp yanına gittim. Isırması için ona uzattım.
Misa: "Elimi ısırma bu sefer."
Mikey dorayakiden kocaman bir ısırık aldı. Yiyip içtikten sonra hava iyice karardı. Mikeyde yorgunum yorgunum diye sızlanıyordu.
Mikey: "Ben burda kaliyim, beraber uyuruz."
Misa: "Emma sizde kalın isterseniz."
Mikey: "YA HAYIR SADECE BEN KALIYIM."
Emma: "Neden Mikey? Biz zaten çok kez Misayla sarılıp uyuduk. Senden önce ben vardım!"
Mikey: "Artık ben varım...O BENİM SEVGİLİM"
Emma: "İyi biz gidelim o zaman. Siz de evde tek ne yapcaksanız."
Emma imalı bir şekilde güldü. Sinirle ona baktım. Onlarda eve gittiler zaten.
Misa: "Senin saçın niye açık?"
Mikey: "Başım çok ağrıdı. Hem birazdan yaticazya bişey olmaz."
Misa: "İyi hadi uyuyalım. Benimde çok uykum vardı zaten."
Mikeyle beraber yatağa gittik. Uyumaya başladık. Tüm gece yatakta hareket edip durdu. En sonunda tamamen üstümde yattı.
412 Kelime
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mikey x Reader
Fiksi PenggemarKarakter tanıtımı yapmayacağim. Siz kendiniz istediğini gibi hayal edebilirsiniz sadece karakterin ismi Misa smut belki yazarım belki yazmam. iyi okumalar