4.bölüm

79 6 0
                                    

ÖNCEKİ BÖLÜMDEN HATIRLATMA
En son jk yun-jun'un üzerine yürüyordu
4.bölüm;
Y:dur!lütfen
jk-asıl sen dur birşeye çarpacaksın!
Yun-jun durur.
Y:TAMAM DUR ARTIK!
jk-bana emir verir gibi konuşma artık yeter seni öldürmeyeceğim sakin biraz!merak etme sonun diğerleri gibi olmayacak cezan ise bu evden asla dışarıya çıkmayacaksın yani ilk cezan bu diğer iki cezanı ilerleyen günlerde anlarsın;)bugün seni rahat bırakacağım ve yarın senin için işe gitmeyeceğim .
Y:benim için mi aslında direk hiç gelmesen hem sen kim oluyorsun da bana sürekli emir veriyorsun dışarıya çıkmayacağım he kendine gel BENCE SEN!
jk-vazgeçtim odaya geç!
Y:ne odası,ne yapacaksın?
jk-sen beni çok iyi anladın SEVGİLİ KARICIM.
Y:h-hayır asla!
jk-o kadar emin olma.
Yun-jun merdivenlere koşmaya çalışır.Ama Jungkook onu tutmuştu ve elinden odaya doğru götürmeye çalışıyordu.
Y:(ağlayarak,bağırarak)HAYIR HAYIR LÜTFEN YEMİN EDERİM ARTIK SESİMİ ÇIKARMAYACAĞIM LÜTFEN EN UFAK BİR SESİMİ BİLE DUYMAYACAKSIN LÜTFEN.
Ama jk duymuyor gibiydi.Kucağına alıp adımlarını hızlandırarak odaya yun-jun'u odaya götürdü.
Y:LÜTFEN GERÇEKTEN USLU BİR KIZ OLUP SESİMİ ÇIKARMAYACAĞIM LÜTFEN BUNU BANA YAPAMAZSIN HAYATIM BİTER SENİN YÜZÜNDEN YAPMA!
jk-neden yapamazmışım sen benim karımsın bense senin kocan,eninde sonunda birlikte olacağız!
Y:lütfen olmayalım lütfen yalvarıyorum sana!
jk-seni 5 Yıldır bekliyorum 5 yıl...(ne diyorum lan ben)
Y:N-ne diyorsun sen?SEN CİDDEN SAPIKSIN SİKTİR GİT SENDEN NEFRET EDİYORUM
jk-SEN ARTIK ÇOK OLMAYA BAŞLADIN ELİMDEN BİR KAZA ÇIKACAK!
Y:Midem bulanıyor senden!
jk-daha gerçek yüzümü görmedin sen
Y:görmeme gerek kalmadı sen şımarık,sadece cinsellik bilen,insanların ne düşündüğü umrunda olmayan bir adamsın şimdi bırak beni.
jk-öyle düşünüyorsun he peki tamam sen ne zaman istersen o zaman yaparız.
Y:hala onu düşünüyorsun he cidden-
Jungkook yun-jun'un dudağını bir anda öpmeye başlar.
Y:ne-ne yapıyorsun sen.•Tokat atar.•
jk-pekala bu sefer haklısın sen yat
Y:beyefendiye bak sen DEFOL GİT BURADAN
yun-jun söylene söylene uyuya kalır....
SABAH OLUR...(Jungkook salonda koltukta uyuya kalır)
Jungkook yun-jun'un odasına gelir ve yun-jun'u izlemeye başlar.
Yunjun şöyle görünüyordu⬇️

Jk-ah be güzelim seni ne kadar sevdiğimi bir bilsen var ya

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Jk-ah be güzelim seni ne kadar sevdiğimi bir bilsen var ya...
Yun-jun uyanır..
Y:aah,korktum ee şimdi de yatakta mı izliyorsun ben sana sapık olduğunu demiştim bir de yetmedi öptün.
jk-tamam
Y:bunca söze karşılık sadece"tamam" mı diyorsun cidden
jk-evet aşağıya gel kahvaltı hazır ve bugün salonda yatmayacağım haberin olsun.
Y:çok ta umrumda bana karışmadığın sürece sana karışacağımı düşünmüyorum anladın mı?
jk-yalnız öncelerinde bana karışan sendin.
Y:benle zorla evlenip çocuk isteyince ne yapmamı bekliyordun aaa evet size çok aşığım felan mı dememi bekliyordun.
jk-ben acıktım hadi kahvaltı yapalım,aşağıya gel.
Y:bende acıktım zaten giyinip geliyorum.
jk-ilk defa birşey demedi.
Y:bana karışmazsan bir şey demem demiştim.
jk-tamam ben aşağıdayım
Y:peki.
Giydiği şey bu⬇️

Giydiği şey bu⬇️

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Y-geldimmmmm.
jk-sonundaa
Kahvaltı etmeye başlarlar.Yunjun jk ile asla konuşmaz hatta göz teması bile kurmadan kahvaltısını yer.
jk-dün için özür dilerim.
Arkadaşlar 5.bölümü bugün atarım kısa yazmak zorunda kaldım lütfen oylarınız eksik etmeyin ve yorumlarınızı bekliyorum - iyi günler🫶🏻

JUNGKOOK İLE HAYAL ET!(zorla evlilik)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin