13.bölüm

26 3 2
                                    

Asklarım uzun zamandır yeni bölüm atmıyorum atasım yok açıkçası ama bugün yeni bölümü atayım dedim geçelim o zaman;
ÖNCEKİ BÖLÜMDEN HATIRLATMA
JK yunjunu almak için bodrum katına gider..
13.bölüm
Jk yunjunu alıp odasına götürürken yunjunu hareketliliği sayesinde yunjun'un uyandığını anlar fakat yunjun hala uyuyormuş gibi yapıyordu.
Jk-kucağımı o kadar mı sevdin?(sırıtır)
y-iğrençsin bırak beni bana bunca şeyi yapıp nasıl olmamış gibi davranırsın ne yani artık bir hava almaya bile çıkamayacak mıyım?
jk-hangisine cevap vermemi istiyorsun,yunjun?
y-HEPSİNE!
jk-yunjun bana sesini yükseltme ilk günki gibi olmayalım sonra.
y-banane be seninle yaşadığım onca şey için inanamıyorum ama şunu söyleyebilirim ki geçen gün yaşadığımız şey hataydı.
jk-yunjun sinirlenmeye başlıyorum.
y-sus be , diyip odaya çıkacakken..
jk yunjunun kolundan tutup kendine yakınlaştırarak,geçen günün hata olduğuna emin misin küçük hanım?dedi.
y-bırak kolumu ya evet hataydı diyorum kıt mısın sen.Hem ver telefonumu unutmuşum sende.
jk-hmm evet bende ama bir şartla veririm.
y-jk hiç uğraşamam ver telefonumu gidip uyucamm.
jk-peki vermiyorum.
y-ayy tamam söyle ne istiyorsun?
jk-öp beni.
y-yuh yani jk ver şu telefonumu.
jk-vermiyorum.
y-ay iyi tamam getir şu yüzünü.
yunjun jk'un yanağına küçük bir Buse kondurup,telefonunu alıp yatağa gider fakat jk salonda uyumaya karar verir(kavga nedeniyle)
SABAH OLURRR...
y-alarmında seninde,diyerek alarma tam olarak küfreder fakat midesinin bulantısı bu küfrün baskınlığını azaltır...
y-ne oluyo yine ya diyerek uçar adımlarla lavaboya koşar..
Aşklarım en fazla bu kadar yazabildim çünkü yeni bir hikaye yazıyorum.
Görüşürüz🫶🏻

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 26 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

JUNGKOOK İLE HAYAL ET!(zorla evlilik)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin