—————————————————⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️————————————————
En son jungkook yunjunun dudağına yakınlaşarak dudağını öpmüştü.
Bu bölüm kısa olacak ve sadece +18 sahneler var,RAHATSIZ OLACAK VARSA OKUMASIN.
İyi okumalar⭐️🫶🏻
11.bölüm
Yunjundan
Jungkook dudağımı öpmeye başlamıştı fakat şuanda kendimi bunu yapmak için hazır hissettiğimi zannetmiyordum ama jungkook'u ittirsem bile beni öpmeye devam ediyordu onu ittiremiyordum artık kendimi ona bırakmak zorunda kalmıştım.Beni yatağa yatırıp üstümü çıkartmaya başladı aynı şekilde bende jungkook'un üstündekileri çıkartıyordum jungkook üzerime çıkıp koruyucu taktıktan sonra bana sürtünmeye başladı ve istemeden inledim.
y-ahhhğ jungkook yapma bırak.
jk-artık çok geç başladığımız işi bitirelim yunjun.
penisini vajinamın içine soktu ve git gel yapmaya başladı(amk yazarken utanıyorum lan)o kadar çok canım yanıyordu ki ama jungkook durmuyordu.
jungkook boşalacağını söyleyince geri çekilmeye çalıştım ama jungkook bunu yapmak için çok ısrarcıydı.Jungkook yavaş yavaş aşağılara doğru iniyordu vajinamı öpüp okşamaya başladığında daha fazla dayanamayıp ona boşaldım ben tam yatağa uzanıcakken beni önüne aldı ve elinde tuttuğu penisini ağzıma verdi ağzıma verdiği penisi ile git gel yapmaya başladı ağzıma boşaldığında midem bulansada jungkook yutmama için ısrar etti ve bende onu yutmak zorunda kaldım yataktaki kanları görünce ne yapacağımı şaşırdım ama salak birisi olmadığım için nevresimleri değiştirdim jungkook beni kucağına alıp banyoya götürdü ve banyo yapıp pijamalarımızı giyip yatağa geçip uyuduk...
Evet arkadaşlar bir bölümün daha sonuna geldik başka smut yazar mıyım bilmiyorum ama diğer bölüm uzun olacak oy ve yorumlarınız benim için çok önemli görüşürüz 🫶🏻
ŞİMDİ OKUDUĞUN
JUNGKOOK İLE HAYAL ET!(zorla evlilik)
RomanceJungkook'un yıllardır aşık olduğu kadın ile zorla evlenmesi ardından nefretten doğan aşk......