şarkı adı;cevapsız sorular...
en son yunjun uyumaya yatağa gidiyordu...
İyi okumalar🫶🏻⭐️
10.bölüm
uyandığımda saat 03.30 gibiydi kapı çalıyordu.Jungkook olduğunu düşünerek kapıyı açmaya gittim ve evet jungkook gelmişti kapıyı açtığımda eli yüzü kan içindeydi...
korkudan ağzımı dahi açamamıştım.Kapının önünde donmuş gibiydim ama jungkook'a bakınca kendime gelmiştim hemen onu içeri aldım ve ne olduğunu sordum ama keşke sormasaydım...
jk-t-tae ö-öldü yunjun t-tae canımdan daha çok sevdiğim kardeşim gibi gördüğüm tae öldü hepsi benim yüzümden(kendine vurarak) onu koruyamadım telefonuna cevap vermedim eğer verseydim tae ölmeyecekti...
y-n-ne?
neye uğradımı şaşırmıştım.Tae cidden ölmüş müydü? gözümden bir anda gözyaşı akmıştı...yere dalmıştım jungkook'un kendine vurmasıyla irkildim.
y-jungkook tamam sakin ol kendine vurma.(sarılarak)
durmasını söylüyordum ama asla durmuyordu jungkook'u gerçekten çok seviyordum çünkü beni kurtardıktan sonra hep bana destek oldu ve kendimi onunlayken daha güvende hissediyordum ama şuan onu böyle görmek canımı çok acıtıyordu...
ne olduğunu sormak isterdim ama şuan sormam onun için iyi olmayacaktı onun için iyi olduğu zaman sorardım...
onu banyoya götürdüm ve banyo yapıp çıkmasını söyledim o ise ağlamaklı bir şekilde tamam dedi onu böyle görmek benide çok üzüyordu ama olan çoktan olmuştu maalesef.. banyoda jungkookun ağlama sesleri geliyordu ama birşey söylemedim ve kapıda sadece onu dinledim iyi olup olmadığını merak ediyordum ama şuanda soramazdım..
⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️Aradan 15-20 dk geçmişti...jungkook banyodan çıkmıştı ve banyoda pijamalarını giymişti...
y-j-jungkook iyi misin?
jk-şuan sadece uyumak istiyorum yunjun,dedi.
bende tamam dedim ve jungkook yatağa girip uyudu...
Sabah olur...⭐️
jungkook benden önce uyanmıştı ve yatakta yoktu kıyafetlerimi giyip aşağı indim...
Kıyafetlerim şöyleydi⬇️🫳🏻Arkadaşlar bunu koydum mu hatırlamıyorum ama eğer koymuşsam özür dilerim. Galerim çok dolu olduğu için neyi koydum neyi koymadım hatırlamıyorum fakat bugün galerimdeki boş şeyleri silicem neyse devam:d
aşağı indiğimde kahvaltı hazırdı ve jungkook beni bekliyordu.
Jk-günaydın
y-Hm Hm sanada
kahvaltı yerken jungkook
jk-yunjun tae öldü ama cenaze yapamıyacağız onun için bana tae ile ilgili birşey sorma olur mu?
y-tabii tamam demem sakin ol.
jk-tamam
jk 15-20 dk sonra evden çıktı ve işe gitti...
4 ay sonra...
jungkook ile yine kavga etmiştik ama bu seferki diğerleri gibi değildi jungkook bu sefer daha sinirliydi ve sinirden bara gitmişti jungkook'u sinirli görmüştüm ama bu kadar sinirli görmemiştim açıkçası...saat:23.51 di uykum geldiği için dişlerimi fırçalayıp pijamalarımı giyip yatağa yattım...
Saat:01.30 civarında kapı çaldı kapıya bakmaya gittim jungkook gelmişti onu hemen eve soktum ve sarhoş olduğu için banyoya kendine gelmesi için kafasına su dökmeye götürdüm banyoya girdiğimizde jungkook belimden tuttu ve kollarımı duvara sabitledi yarı ayık yarı sarhoş gibiydi.onu ittirip banyodan çıktım jungkook arkamdan geliyordu sonunda odamıza geçerek kapıyı kapattım jungkook arkamdan gelip kapıyı açtı üzerime doğru yürümeye devam ediyordu ben arkaya doğru ilerlemeye devam ediyordum sonunda sırtım duvarın soğukluğunu hissedince kaçacak yerim kalmamıştı jungkook ayılmış gibiydi kulağıma doğru eğilip bunu bugün yapmalıyız dedi.ben ise ama ben yapmak istemiyoru- dememe bile izin vermeden dudağıma yakınlaşarak dudağımı öpmeye başladı...
Evet arkadaşlar bir bölümün daha sonuna geldik umarım beğenirsiniz oylarınız ve yorumlarınızı bekliyorum görüşürüz 🫶🏻
ŞİMDİ OKUDUĞUN
JUNGKOOK İLE HAYAL ET!(zorla evlilik)
RomanceJungkook'un yıllardır aşık olduğu kadın ile zorla evlenmesi ardından nefretten doğan aşk......