8.bölüm

53 5 0
                                    

Şarkı isimleri;dursun zaman,soruyor iyi misin?ayıpsın fevkaladeyim.
—————————————————————————————————————————————
En son jk joyun yunjun ile ilgili olan mesajına (gönderdiği videosuna)bakıyordu.
8.bölüm
İyi okumalarr🫶🏻⭐️🎀
Jk-aaaaaaAAAAA yunjunuma n'aptın lan ona orospu çocuğu joy seni kendi ellerimle öldüreceğim.
Tae,jimin ve jin koşarak jk odasına gider.
Ne oldu jk?
Jk ağlıyordu koskoca adam ilk defa ağlıyordu....
jk sinirden çok kötü bir hale geldiği için uyku haplarıyla jungkooku uyutuyorlardı.
Yunjundan
artık gerçekten dayanacak gücüm kalmamıştı.Her tarafım en çok sırtım olmak üzere ağrıyordu.Bir anda gözümden akan gözyaşlarımla ne kadar yorulduğumu tekrardan anlamıştım.Herkesi Jungkookta dahil olmak üzere herkesi çok özlemiştim.çok korkuyordum joyun sıradaki hamlesi ne olacaktı bilmiyordum ve bu belirsizlik beni daha çok korkutuyordu.
Diğer gün ama akşamı..
Joy-uyan bakalım uyuyan prenses...
Yunjun-lütfen birşey yapma.
ellerimle sırtımı kapatarak lütfen bana birşey yapma,dedim.
joy-sakin ol artık sırtına birşey yapmayacağım.Ama senin birazcıkta yüzünle işimiz var...(Güler)
artık kekeleyerek konuşmaya başlamıştım.Her dakika başı gözyaşım yanaklarımdan yere doğru akıyordu...
yunjun-n-ne y-yap-acak-sın?
konuşurken bile sırtım o kadar acıyordu ki giydiğim mavi ceketi çoktan çıkartmıştım içime giydiğim beyaz tişörtün arkası hep kan olmuştu,Joy dibime kadar gelerek elindeki çakmağı gösterdi.Ne yapmak istediğini anlamıştım çakmağı yüzüme doğru yakınlaştırdığında ona karşı koymak için gücüm kalmamıştı.oda bunu anlamış olacaktı ki çakmağı yüzüme değdirmedi ve bana
joy-o zaman ormana doğru yol alalım artık.
y-ne ormanı?
joy-sonunu az çok tahmin et
y-öldür beni senden sadece bunu istiyorum lütfen şimdi burada bitir bu işi dayanacak gücüm kalmadı artık..
joy-ımmm yok evi kirletemem.Korumalar alın şunu bagaja atın...
jungkooktan
tae alalacele jungkookun odasına girerek jungkooku uyandırır...
tae-jungkook kalk karını buldum hızlı ol...
jungkook-tae cidden karımı buldun mu?
tae-evet hızlı ol
jk hemen kalkarak bahçeye inerek arabaya biner...
tae,jimin,namjoon,jin,j-hope,suga arkadaşları da onun peşindeydi..
Yunjundan
beni arabaya doğru götürürken joy senin için gerçekten çok üzülüyorum çünkü çok güzelsin ve senin gibi birisi bu hayata daha çok genç bir yaşta veda edecek,dedi.
ben ise birşey olmaz zaten şuanda yaşayan ölü gibiyim diye karşılık verdim...
beni bagaja koyduklarında ölmeyi değildi sadece sırtımdaki bu acıyı ve yaşadığım onca şeyi düşünüyordum yavaş yavaş gözlerim kendiliğinden kapanmaya başladı acıdan kısılan gözlerim şimdi tamamıyla kapanmıştı.Ölmemek için bir sebebim yoktu,korkuyordum ama birazdan herşey olacak ve bende gökyüzünde olan yıldızlar gibi muhteşem ötesi parıldayan cennete gidecektim.Aslında orada olması gereken ben değil yıldızlardı ama ne önemi kaldı ki kimse benim burada olduğumu ve birazdan öleceğimi bilmiyor gözlerim kapanmıştı fakat herşeyi duyuyordum.Aniden jungkookun sesi geldi ama beni kurtarmaması için yalvarabilirdim çünkü şuanda öyle bir durumdaydımki anlatamazdım zaten öyle birşey için gücüm yoktu.
Jungkooktan
Sonunda karımı bulmuştum hızlı bir şekilde arabayı joyun telefonu neredeyse arabayı  oraya doğru sürüyordum çok yaklaştığımda ormandaydım yoksa karımı öldürmüş sırf bulamayalım diye ormana mı atacaklardı bunları düşünmeden yapamıyordum ama olumsuz düşünceleri beynimden yok ettim.Ve bingo joyun arabasını artık görebiliyordum...arabamı onların arabasının önünü gelecek şekilde park ettim ve arabadan indim...arabadan indiğim gibi joyda arabadan indi ve bagaja doğru ilerledi...
Yunjundan
joy bagajı açmıştı ve beni alıp kafama silahı dayayıp jungkookun önüne getirdi.
jungkooktan
joy bagajı açıp yunjunu bagajdan çıkarttı ve kafasına silahı dayadı o sırada bende ona kendi silahımı doğrultuyordum bir anda jimin,tae,suga,namjoon ve jine ateş ettiler.
yunjuna birşey olacak diye çok korkuyordum.Ama artık onun bu acısına son verip onu kurtarmam lazımdı.
joy
Artık herşey bitti karına elveda et!
y-lütfen bana verdiğin sözü tut öldür beni yorgunum ve bu yorgunlukla ölmek istiyorum artık ÖLDÜR BENİ (kısık sesle)
Yunjundan
joyun beni öldürmesi için yalvarıyordum sesim acıdan o kadar kısılmıştı ki dediğim şeyleri jk duyması imkansızdı ama bu dediklerimin hepsini duymuştu.
jk-ne diyorsun yunjun ölmene izin veremem anladın mı yaşamak zorundasın.
y-benim yüzümden arkadaşların ölmek üzere bırak beni git burdan.(kısılmış sesiyle)
joy kafama daha sert bastırarak silahını hala kafamda tutarak konuşmaya başladı.
Joy
bir anlaşma yapabiliriz.
jk-ne anlaşması
joy-karını sana vereceğim ve ben gideceğim anladın mı?
jk-tamam be Siktir git burada ama seni bulursam öldün anladın mı?
joy-tabii eğer hala yaşarsam.
joy yunjunu yere bırakır ve kafasına sıkar...
yunjun yere düştüğü zaman sırtı yere değdiğinde bağırmaya başlamıştı.çünkü canı çok acıyordu...
jungkook hemen yunjunun yanına gider...
y-neden kurtardın beni ölmeye çok yakındım..
jk-sen ben olduğum sürece asla ölmeyeceksin
jk yunjunu kucağına alıp arabaya götürür ve adamlarına bu ölüyü temizleyip arkadaşlarını hastaneye götürmelerini söyler.
jk yunjunu hastaneye götürür.ve yunjun ameliyata girer...
ameliyat biter ve yunjunu normal odaya alırlar...
doktor jungkooka yunjunun travma geçirdiğini sırtındaki yaraları başka bir ameliyat ile geçebileceğini ama bunun için şuan geçirdiği ameliyatın üzerinden en az 3 ay sonra bir ameliyat daha olabileceğini söyledi.Jk cinsel olarak birşeyler olmuş mu diye sordu ama doktor öyle bir şeyin söz konusu olmadığını ama yüzünde darp izlerinin olduğunu söyledi ve nefessiz kalmış olabileceğini ekledi. Jk yunjunun yanına geldi ve yunjunun uyanmasını bekledi 1 saat geçtikten sonra doktor gelip yunjunu uyandırdı ve yaralarını tekrardan pansuman edilmesi gerektiğini söyleyip yunjunun sırtını açmasını istedi(asla yalı çapkınından bakmadım)yunjun tamam diyip sırtını açtı ve doktor pansuman yapmaya başladı.
Jungkooktan
yunjun sırtını açtığında karşılaştığım manzara ile donakalmıştım çünkü gerçekten o kadar kötüydü ki durumu yunjuna baktığımda ağlıyordu yaşadığı travmalarının nasıl  bir boyutta olduğuna dair hiçbir bilgim yoktu...ve bu benim canımı fazlasıyla yakıyordu.
Evet arkadaşlar bir bölümünde sonuna geldik sizleri çok seviyorum ama atık lütfen 3 voteyi geçelim okuyucularımız fazla olmasına rağmen oylarımız cok az lutfen okuyorsanız oy atmayı unutmayın🫶🏻⭐️

JUNGKOOK İLE HAYAL ET!(zorla evlilik)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin