En son yunjun hazırlanmıştı.
İyi okumalarrr🫶🏻⭐️
7.Bölüm
yunjun hazırlandıktan sonra aşağıya iner.
Jk
ooo prensese bak sen benim için asla böyle hazırlanmaz ama arkadaşları söz konusu olunca ohooo..
Yunjun
Off jk hadi gidelim artık.
Jk
Tamam bu arada dikkatli ol.
Yunjun
Niye
Jk
düşmanlarım var ya hani
Yunjun
hee evet tamam dikkatli olurum.
⭐️⭐️⭐️
Yunjun
kızlar sizi cidden çok özledim
hana-sarah
bizde seni çok özledik canım
Hana
bu arada seni bırakan kocan mıydı?
Yunjun
ah evet.
(Yazıyı eski düzende yazıcam)
Sarah-oo çok yakışıklıymış.
yunjun-Hm Hm
Hana-eee nasıl oldu nasıl evlendiniz?
Bir anda kapı alacaklı gibi çalmaya başladı.
yunjun-ne oluyor lan?
Hana-bekleyin ben bakim.
yunjun-sarah-tamam.
hana kapıyı açtığında çığlık sesleriyle yerimizden zıpladık.
Yunjun-ne oluyor
Hana-kızlar camdan kaçın!d
Silah sesi...
Ve odaya ondan fazla silahlı adam geldi korkudan küçük dilimi yutacaktım.
Sarah-arkadaşımıza ne yaptınız?
yunjun- hana nerede arkadaşımız NEREDE?
Joy(adamın ismi bu)
joy-BİRAZ SUSUN BE ALIN ŞUNLARI
korumalar bir anda kollarımdan tutarak beni aşağıya indirdi.ve yanımda sarahta vardı,korkudan bayılacaktım resmen bu nasıl bir hayat ya neden hep böyle şeyler yaşıyorum ve üstelik daha 19 yaşındaydım.
yunjun-ne istiyorsunuz bizden
joy-aslında birtek senden istiyorum
yunjun-ne?
joy-intikam..
yunjun-sarah iyi misin?
sarah korkudan donmuş gibi gözüküyordu ve yavaştan gözünden yaşlar aktı...
Joy-sakin olun hanımlar alt tarafı biraz işkence çekiceksiniz.
yunjun-bu ne intikamı böyle
joy-kocanın benim ailemi öldürüp üstüne senin annenide öldürmesi gibi...
yunjun-N-ne annemi ö-öldüren k-kişi jungkook muy-du?(ağlayarak)
joy-anneni sırf kendi babası senin annene sahip olamadığı için öldürdü ve babanın bundan haberi vardı ama buna rağmen seni jungkookla evlendirdi.
yunjun-(ağlayarak) bunu neden!jungkook yaptı?
joy-çünkü babasının hapse girmesini istemiyordu (jungkookunda annesi yok)
...
Sarah bir anda kapıyı açmaya çalışarak tüm sessizliği bozdu.
joy-napıyorsun lan sen
sarah-bırakın bizi ne istiyorsun bizden sorunun yunjunla benim ne alakam var bu konuda istersen onu öldürebilirsin ama beni bırak.donmuş bir şekilde Sarah'ı dinliyordum.Cümleleri tokat gibi yüzüme çarpıyordu boğazım düğümlenmişti konuşamıyordum neyin içine düşmüştüm ben böyle en yakınım bana böyle davranıyor,kaçırıldım ve sevmediğim birisiyle evlendirildim aslında ölsem de birşey değişmezdi...
Joy-şoföre arabayı durdurmasını işaret ederek arabayı durdurdu ve Sarah'ı dışarı çıkartıp kafasına sıkıp denize attı.
ben korkudan tirtir titrerken olayı sindirmeye çalışıyordum ama bu yaşadıklarım cidden çok ağırdı.bir yerden sonra bilincimin kapandığını gözlerim karardığında anladım.Gözlerimi açtığımda siyah bir odanın içinde sandalyeye bağlanmıştım.
Yunjun-hey kimse yok mu YARDIM EDİN LÜTFEN!
joy-istediğin kadar bağırabilirsin sonuçta kimse seni duyamaz.
Yunjun-lütfen bırak beni,lütfen
joy-boşuna nefesini tüketme lazım olacak.
bunu dedikten sonra siyah takımlı birkaç adam bir kova suyla içeri girdi.
yunjun-ne yapacaksınız bana-
joy saçımı tutup suyla dolu kovaya kafamı sokmuştu.Neredeyse 3 dakika öyle kalmıştım.Ve çıkarması için kafamı hareket ettirmeye çalışıp çıkarması için suyun içinde yalvarmaya çalışıyordum.
Joy-merak etme yavrum çıkartacağım birazdan seni.
Joy bunu söyledikten sonra kafamı sudan çıkarttı.
yunjun-psikopatsın sen delisin intikamla kafayı bozmuşsun!
Joy-şşşşt sessiz ol kocanı arayacağım şimdi.
Joy jungkooku aradı...
Jungkook
Alo kimsiniz?
Joy
Benim jungkook
Jungkook
Joy? Ne istiyorsun sen!
Joy
O çok sevdiğin karın şuanda çok kötü bir durumda bekle görüntülü konuşalım.
Görüntülü arama...
Jungkook
yunjun iyi misin?yunjun!
konuşmaya mecalim yoktu.gözlerimi bile açamıyordum.
Jungkook
bekle lan seni öldüreceğim.
Joy
aaa ama daha en iyi kısmı yapmadım ben kapatıyorum.
Jungkook
...
joy-(gülerek) senin için çok güzel planlarım var!
yunjun-bırak beni orospu çocuğu
joy yunjuna tokat atar..
yunjun-vur ne olacak sanki öldür beni bitsin bu çile!
joy yine vurur ve yok o kadar basit olmayacak o ölmek.der...
Jungkooktan
Alo tae çabuk tüm adamları toplayın joyun tüm evlerini basıp karımı onun elinden kurtaracağım.
tae-ne ne yunjuna ne oldu
jk-kaçırıldı hızlı olun
jk sinirden herşeyi yere fırlatır.
Yunjundan
joy az önce odadan çıkmıştı ve odada masaj yapmak için olan masalar vardı oda ise kırmızı ama içindekiler siyah renkti.onun için eşyaları çok çabuk ayırt edemiyordum.
Joy-ben geldim.
yunjun-napabilirim.
Joy elinde birşeylerle gelmişti ve bir kadın bir erkekte yanında gelmişti.
Yunjun-ne istiyorsun yine
joy-aileme ne yaptıysanız onu anneme yanlış hatırlamıyorsam kezzapla işkence yapmışlardı.Babamı boşver onu zaten sevmiyordum ama annemi...
yunjun-k-kezzap mı?
Joy-evet ama merak etme yüzüne birşey yapmayacağım (yalı çapkını timee)
joy-tutun şunun kollarını
yanında getirdiği iki kişide kollarımı tutarak yere yatırdılar.Korkudan bağırıp ağlıyordum ve joy acı dolu çığlıkları ses kaydı alıyordu..
yunjun-bırakın beni lütfen İmdatt!Lütfen yardım edin.
Joy-kimse sesini duymaz.
iğneye batırdığı kezzabı sırtıma doğru getirirken ağlamalarım daha çok arttı...
iğneyi sırtıma batırdığındaki acıyı ve çığlıklarımın tarifini veremezdim.
joy iğneyi sırtımdan çıkartıp yine kezzaba batırdığında kolumu tutan kadına beni kurtarması için bir umut yalvarıyordum...
Jungkook
nerde lan bunlar!
Benim karım Nerde çıldıracağım nerde benim KARIM.
jungkook dengesini kaybedip yere düşer (sinir krizi geçiriyordu)jungkookun gözleri kapanır.
tae-çabuk hemen eve götürün.
Jimin-hızlı olun çabuk.
jungkooku eve getirip yatağa yatırırlar...
Yunjundan
Bu iğneyi tam olarak 5 defa batırmışlardı ve acıdan öldüğümü sanmıştım.Bayılmama ramak kalmıştı.Ama bayılmamak için kendimi cimcikliyordum joy ise karşımda gülüyordu elindeki kezzapların hepsini sırtıma batırmıştı sırtımdan kanlar akıyordu.
kendimi bayılmamak için çok zor tutsamda vücudum bu kadar acıyı kaldıramamıştı...
Jungkooktan
Uyandığımda evdeydim sinirle yataktan kalkarken telefonuma gelen mesajla irkildim.
Mesaj joydandı hemen mesaja girdim ama mesajda hem video hemde ses vardı ve girişte yunjun ve Yunjunun kollarını tutan iki kişi..
hemen videoya girdim ve...
Evet arkadaşlar bu kadardı bugün belki 8.bölümü atarım lütfen yardım edin vote ve yorumlarınızı eksik etmeyin okuyan kişiler vote atmıyor lütfen oylarına ihtiyacım var çünkü cidden çok uğraşıyorum tam olarak 900 kelime yazdım umarim begenirsiniz 🫶🏻
ŞİMDİ OKUDUĞUN
JUNGKOOK İLE HAYAL ET!(zorla evlilik)
RomanceJungkook'un yıllardır aşık olduğu kadın ile zorla evlenmesi ardından nefretten doğan aşk......