"Why'd she leave? Why'd she leturn? Send me all the deets. And who am I? That's the secrets I'll never tell. The only one.
Xoxo, Gossip Girl
Lütfen bölümün tamamını okuyun
Konu
Konuyu uzatmayacağım zaten okumuyorsunuz. Kısaca Gossip Girl'ün Hogwarts'da ve Çapulcular döneminde olduğu bir kitap olucak.
Her türlü halt olabilir şimdiden uyarayım.
Şartlar
Beni takip et.
3+ prim
Panonda paylaş
Aktif ol
1 kız 1 erkek formu yaz
Formu kutucuk atarak at.Kız formlarınızada erkek formlarınızada aynı özeni gösterin. Erkek formunuz özensiz olursa kızıda almam.
Formu yanlış yere yazanları eksik yazanları kız atıp erkek atmayanları direk silerim. Alınmaca gücenmece yok!
Buraya formu nasıl doldurucağınızı anlatacağım. Formu buraya yazmayın yorumlara koyucam.
Ad-Soyad: Seriden bir safkan aile soyismi istiyorum aşağı hepsini yazacağım ve her soyisimden max 2 tane alırım. İsminizde serideki birinin ismi olmasın ve en az 2 en çok 3 isminiz olsun. Hepimiz safkan olucağız.
Bina:Hogwarts binanız. Herkes Slythefin ve Gryffindor'a yüklenmesin.
Kişilik: En az 6 anahtar kelime. Herkes sinsi kurnaz manipülatif yazmasın.
Mbti: googledan harflerin anlamına bakarak yazabilirsiniz. Sallamayın asıl kişiliğinizi bunlar belirleyecek.
Patronus: Detaya gerek yok patronus işte.
Böcürt: En büyük korkunuz.
Hobi: Hobi işte anlamışsınızdır.
Geçmiş: Bu yaşına kadar yaşadıkları. Lütfen herkesin dramatik hayat hikayeleri olmasın.
Aile: Ailesini tanıtın ve araları nasıl?
Cast: Tiktok fenomeni, yapay zekayla oluşturulmuş veya link istemiyorum. 16-20 yaş aralığında gifini bulabileceğim bir şarkıcı oyuncu felan. Korelide olmasın. Başka castim yok isimli bahane istemiyorum bulun bi zahmet.
Arkadaşlar: Katılanlardan veya çapulculardan olabilir. Ama slytherinliyseniz gidipte bir Gryffindorluyla arkadaş olmayın bi zahmet.
Sevgili: Sevgiliniz James olamaz. Bulamassanız olmayabilir veya ben katılanlardan ayarlarım.
Karanlık Taraf-Aydınlık Taraf: Hangisindensiniz? Taraf tutmuyosanız belirtin.
Quote: Karakterinizi anlatan bir söz. İngilizce olsun.
Ek: Eklemek istediğiniz bir şey varsa.
Form burada➡
Kızlar
Erkekler
Bölümler muhtemelen pek gelmez 2 haftaya bir bölüm gelir.
Sorunuz varsa buraya.
Sihirle kalın.
xoxo gossip girl
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gossip Girl but Marauders Era. -participation book-
FantasyÇapulcular döneminde bir Gossip Girl. Özel hayat denen şey artık yok. Katılımlı Katılım Kapalı