Hogwarts'da yeni bir yıl, yeni aşklar, dedikodular ve tabii ki kaos! Hepsinden haberdar olmak için takipte kalın.
Yeni bir Hogwarts yılı başlamış öğrenciler trenden inmiş, 1. sınıflar kayıklarla diğer sınıflar ise testrallerle okula doğru yol alıyorlardı.
Son sınıf ögrenciler arasında ise bir dedikodu dönüyordu.
Alice, Monica'ya döndü ve sordu "Lovegood cidden profesör mü olacakmış?"
Monica biraz düşündü be yanıtladı "Bilmiyorum, ama öyle diyorlar. Önde ki arabada kardeşi var, sorsana?"
Alice ön arabada hararetle Katie Lestrange ile konuşan Bianca'ya seslendi "Hey! Bianca!" Bianca dönüp ona bakınca sorusunu sordu "Abin profesör mü olacak?"
"Evet, Karanlık Sanatlara Karşı Savunma Derslerine girecek."
"Profesör Williams'a ne olmuş?"
"Emekli olmuş galiba."
"İş bulamadığı için mi yerini almış?"
Katie konuşmaya dahil oldu "Bu seni neden bu kadar ilgilendiriyor?"
"Sanırsam avukatısın."
"Evet avukatıyım, başka sorun yoksa Bianca bana önemli bir şey anlatıyordu" diyerek konuşmayı bitirmeye çalıştı.
Yüzünde ki alaycı gülümsemeyle "Peki tatlım, yeni işinde başarılar." diyerek altta kalmama kuralını yerine getirdi Alice.
°°°
Monica muzipçe sırıttı ve Katie'nin de duyabileceği bir ses tonuyla konuştu "Teacher pet kim belli oldu." dedi arkadaş grubuyla oturduğu arabaya genel bir hitap olarak.
Katie sinirle onlara döndü ve ayağa kalktı "Tahminen be zaman saçmalamayı bırakacaksınız?"
Sanırım yılın ilk Slytherin-Gryffindor kavgası başlıyor. Mısırlarınızı hazırlayın!
"Sadece gerçekler" dedi Jihane.
"KAPA O ÇENENİ AĞZINI KIRMAYAYIM!" diye bağırdı Katie asasını çekerken.
Jihane asasını çekerken "Sen mi? Denesene!" dedi.
"Cidden denememi istediğine emin misin?" dedi alaycı bir tonda.
Douglas ayağa kalktı ve sakinleştirmek için elini Katie'nin omuzuna koydu ve 2 tarafa yönelik konuştu "Hanımlar, yıla eksi puanla girmek istemessiniz değil mi?"
2 tarafta birbirlerine iğrenen bakışlar attı ve oturdu
Çok hızlı bitti, mısırlarımız yarım kaldı
°°°
Hogwarts' a varmış ve herkes büyük salondaydı, öğrenciler binalara dağıtılacak Dumledore konuşma yapıcak sonra ise yemeğe başlayacaklardı. Dumbledore kürsüsüne çıktı ve komuşmaya başladı.
"Hogwartsa hoş geldiniz! Bazılarınız henüz okula yeni başlarken bazılarınız ise seneye burada olmayacaksınız..." Dumbledore kimsenin dinlemediği konuşmasını yaptı ve sıra dinlenen yere geldi. "Yeni karanlık sanatlara karşı savunma profesörünüz Brian Franklin Lovegood" masada stresle oturan Brian derin bir nefes aldı ve Dumbledore'un yanına gitti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gossip Girl but Marauders Era. -participation book-
FantasíaÇapulcular döneminde bir Gossip Girl. Özel hayat denen şey artık yok. Katılımlı Katılım Kapalı