Blair bir pijama partisi düzenliyor. Duyulanlara göre ayrım yapılmamış ve partiye katılmak için tek şart Hogwarts'da okumakmış.
Bianca, Jessica'yı çekiştiriyordu "Hadi Jess, bir kerelik gelsen ne olacak?" cilveli bir tonla sordu.
"Bia bilmiyor musun o partiden içmeden çıkamam." dedi kendini açıklamak için.
"Off bi gece"
"Hatırladığım üzere sende 14 yaşında 'Bir kadehten bir şey olmaz' sözüne kurban giderek alkolik olmuştun" dedi, ses tonunda itiraz vardı.
Bianca dudağını büzdü "Aman bebeğim, bir gece gelsen öleceksin sanki, hafif bir şeyler içer kurtulursun"
Alayla konuştu "Evet, çünkü shot içmeyeceksiniz"
"Sen içmezsin"
Bıkkın ve net bir tavırla konuştu "Bianca istemiyorum"
Bianca tripli bir tavır takındı "Tamam. Bir geceni boş geçirme, Marisol bile geliyor ama sen gelme aman içki içirirler!"
"Off... İyi tamam. Geleceğim. Mutlu musun?" dedi Jessica pes ederek. Biliyordu ki Bianca o gitmeye karar verene kadar devam edecekti.
Bianca neşeyle başını salladı "Çok"
ˏˋ°•*⁀➷
Blair parti hazırlıklarını bitirmişti, parti büyük salonda yapılıyordu. Açıkcası Dumbledore'dan izin olmak oldukça kolay olmuştu, Blair'ı asla kıramazdı.
Alice üzerine bir altın rengi birde koyu yesil bir elbise tuttu "Hangisi?" diye sordu elbiselere bakarak.
Blair düşünmeden cevapladı "Gold senin rengin"
Alice başıyla onayladı ve elbiseyi giydi.
Parti için gelmek isteyen herkes gelmişti, Blair ortaya ilk fikri attı.
"Doğruluk mu cesaret mi oynayalım" fikir onaylandı ve herkes daire kurdu.
"Kurallar klasik" diye hatırlattı Blair.
Şişe çevrildi, Alice ve Bianca arasında durdu. Bianca sordu "Doğruluk mu? Cesaret mi?"
Alice "Tabii ki cesaret" dedi ve göz kırptı.
"Monica'yı tutkulu bir şekilde öp."
"Memnuniyetle" dedi Alice muzip bir şekilde sırıtarak, Monica'nın yanına geçti ve onu öptü, geri çekildi ve yanındakiyle yer değiştirdi.
Şişe tekrar çevrildi, Elizabeth ve Monica arasında durdu.
Elizabeth düşünmeden "Cesaret" dedi.
"Yarın kahvaltıya hizmetçi elbisesi ile ineceksin"
Elizabeth ne kadar rezil olacağını aklından çıkarmaya çalışarak "Tamam" dedi.
Şişe tekrar çevrildi, Marisol ve Evelyn arasında durdu. "Doğruluk" dedi
Marisol "Tamam... Bakire misin?" diye sordu Evelyn.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gossip Girl but Marauders Era. -participation book-
FantasyÇapulcular döneminde bir Gossip Girl. Özel hayat denen şey artık yok. Katılımlı Katılım Kapalı