3.BÖLÜM/TUTULAMAYAN SÖZLER

60 10 80
                                    

Hepinize selamlar. Öncelikle Bir Kibrit Ateşi için oluşturduğum playlist panomda mevcut. Ayrıca bazı sahnelere özel dinlemenizi istediğim şarkılar var onları da parantezler için de belirttim. Bana kızmayın ama bölüm sonunda birazcık ağlayabilirsiniz.

Hepinize iyi okumalar dilerim♡

1. BÖLÜM/TUTULAMAYAN SÖZLER

Bölüm Müziği/Cem Adrian-Herkes Gider Mi?









9 YIL ÖNCE

Asel'in anlatımıyla

Uyuyamıyorum...
Uyuyamıyorum...
Uyuyamıyorum...

Uyu Asel,uyumak zorundasın...
Onu sadece rüyanda görebilirsin.
Sana en çok benzeyen kişi artık sadece rüyalarını süsleyebilir...

-Anne!

Evden gelen garip seslerle beraber çığlık atarak uyandım. Nefes nefeseydim. Onu görememiştim. Çok özlemiştim.

1 hafta...
Koskoca 1 haftadır hiç uyuyamıyordum.
1 haftadır o yoktu.
Annem yoktu...

Ondan kalan son şey yatağımın köşesindeki komidinin üzerindeki çerçeve ve içindeki fotoğrafımızdı.
Aldım onu elime belki de son kez gördüm onun yüzünü,bilemiyorum.

-Anne...
-Gelsen olmaz ?
-Beni bırakmasan olmaz ?

Ses yoktu. Olamazdı artık.

-Yalan de Anne!
-Burdayım de bana!
-Anne!

Bir çığlıkla ondan kalan son şeyi yere fırlattı Asel.

Nefes nefeseydi. Nefes almayı unutmuş gibiydi.

Gözyaşları saniyeler içinde boşalmıştı içinden dışına.

-Gel,lütfen gel Anne!
-Bırakma beni lütfen...

Yerde tonlarca cam parçası vardı. Hepsi yakardı Asel'in canını,tıpkı babası gibi.

Derken girdi yine içeri o adam.
Yine ve yine sarhoştu. Asel ilk defa kıpırdamadı. Kaçabilirdi ancak yapmadı. Biliyordu çünkü,artık yaşamak için bir sebebi yoktu.

Eskiden annesi ve annesinin yaşayamadıklarını beraber yaşamak için direnirdi babasına.

Şuansa annesiyle beraber olmak için direnmeyi bırakmıştı babasına.

Boş gözlerle baktı o adama ilk defa gerçek bir boşluk vardı gözlerinde.

Hepimizin bildiği sahte bir parlaklık bile yoktu...

Babası yaklaştı Asel'e,Asel kıpırdamadı. Sonra tuttu kolundan ve aşağıya indirdi sözde kızını.
Asel tepki bile vermiyordu,ona bile hali yoktu. Onun tek istediği sevilmekti.

BİR KİBRİT ATEŞİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin