"İyi misin aşkım?" Berna'nın sesini duyunca kafamı kaldırıp Berna'ya baktım. Yine başıma dikilmiş yarım Türkçesiyle yardımcı olmaya çalışıyordu. "Suya çok sert düştün, nasılsın?" sormaya devam edince dayanamayıp susması için "Başım ağrıyor Berna." diye söylendim.
Gitmesini istediğimi anlayınca benden uzaklaştı. Bozulduğunu anladım ama sinirim gerçekten bozuktu. Hem Sedaya üst üste sayı vermiştim hem de kendi takımım merak etmezken Berna gelip soruyordu. Üstelik aynı takımda bile değiliz ama sürekli dibimde.
Atışların biraz uzağında yerimi aldım ve kuma oturdum. Yanımda da bugün hasta olduğundan dolayı oynayamayan Yunus Emre vardı. Sıradaki eşleşme Merve ve Berna olduğundan dolayı ikisi de yerlerini aldılar. Kulaklarım Merve ye bağıran Yunus, Nagihan ve Hilmi'deydi. Boğazlarını yırtıyorlardı. Önce atış yerine Merve geldi sonra da hemen arkasından Berna yetişti. Berna bizim tarafımızda atış yaparken Merve diğer tarafta atış yapıyordu. Berna nefes nefese kalmasına rağmen atışları iyiydi.
Yunus Emre baktı Berna onu duymuyor yanımdayken biraz daha ileri giderek sesini yükselterek bağırdı "ATAMIYOOR"
Berna'nın atış alanına girince mavi takım bağırmaya başladı. Yunus kendi sesinden duyamayınca Yunusa doğru gelen Hilmi, Atakan ve Ogedayı gördüm. Fark eder etmez Yunusa "Emre oyun alanına giriyorsun geri çekil" diye bağırdım. Yunus duyunca hemen geri çekildi.
"Ne bağırıyorsunuz be çekildik" Diyerek sitem etti. Ayağa kalktım ve Yunus'la Ogeday'ın arasından uzaklaşıp izlemeye başladım. O sırada Merve ve Berna dikkatini veremeyince onlarda sitem etmeye başladılar.
"Çekil diyoruz sana duymuyor musun?" düzgün bir ses tonuyla söyledi Ogeday. Yunus durur mu hemen parladı, bağırmaya başladı. Sonra Merve'nin dikkati dağılınca kazanan Berna'yı gördüm. Merve isyan etmeye başladı "Ne bağırıyorsunuz abi atış yapıyoruz burada biraz saygı bu ne ya" Yunus yüzünden boşuna sayı vermiştik.
Aleyna Yunusun ağzını kapatmaya çalışıyordu diskalifiye olmaması için. Yunus susmamasına rağmen Ogeday nabzını korudu ama gözüm Yunus'a kitlenen Berna'ya kaydı.
Kendi bench inden bağırarak geliyordu "Ne bağırıyorsun terbiyesiz. Düzgün konuş suçlusun!"
Yunus Bernaya karşı biraz daha sakin olmak ister gibiydi.
"Allah Allah ben mi suçluyum" fakat asla kabullenmiyordu.
"Atamıyor atamıyor diyorsun, delirtiyorsun sonra da alanıma giriyorsun! Bak bağırma bana kes sesini Yunus."
Berna Yunusa meydan okurmuş gibi dibine girdi ve Yunusun beyin köpürdü. Ağzına ne gelirse söylemeye başladılar birbirlerine. Berna da kışkırtıyordu. Merve sinirlenip oyun alanını terk etti. Ogeday Bernayı tutup ayırdı. Mavi takımın isyan edişini de duyuyordum. Yunusun yanında da Atakan, Hilmi ve Özgür sakinleştirmeye çalışıyordu. Yunusun yanına doğru benche oturdum ve susmayan Yunusu ikna etmeye çalıştım. "Yunus kız haklı ama oyun alanına girdin biraz sakin ol."
Dinlemedi.Aleyna oradan bana hak verirmiş gibi başını salladı, Yunus sessizliğini koruyarak odaklanmaya çalıştı.
Umursamayıp bende sessizliğimi korudum.
||
Oyun sonunda 9-12 yenilmiştik. Tüm takımın yüzler düşüktü. Karşı takımın sevincini gördükçe sinirimiz daha çok bozuluyordu.
Nagihan'ı dinlemeye başladım "Boşuna üst üste sayılar verdik, kötü de değildik elimizden geleni yaptık." Hep aynı mistik konuşmasını dinledikten sonra mikrofonlar takıldı ve sonra Murat geldi.
"Evet arkadaşlar maalesef yine bir takım kaybetti, sizin için çok üzgünüm ama diğer yandan da mavi takım için çok mutluyum. Kaybeden takımdan birkaç kişinin görüşünü duymak istiyorum Atakan seninle başlayalım."
"Yani aslında pek diyecek bir şey yok, bugün biz onlara göre daha kötüydük maalesef. Yine takımım elinden geleni yaptı sorun yok dokunulmazlıklarının tadını çıkarsınlar."
"Teşekkürler, Nefise sende konuşmak ister misin?
"Tabi ki, bende Atakan abinin dediklerine katılıyorum. Yarın daha iyi olacağız ve kazanacağız umarım."
"Evet sıra dokunulmazlığa geldi biliyorsunuz. Bugün herkes çabaladı ama o isim 3 de 3 yaptı. O kendini biliyor Berna, tebrikler."
Mavi takım alkışlamaya başladı, Berna da koşarak sembolü aldı. Mavi takımın sevincini seyrettikten sonra Bernanın konuşmasını dinlemeye başladım.
"Bugün takımım çok iyiydi, hepimiz elimizden geleni yaptık, bazı gerilmeler olsa bile başardık teşekkür ederim."
Arkamdan söylenen Yunusun sesini duydum" Gerilmeymiş"
"Evet bazı gerilmeler oldu maalesef. Hepinizi adalarınıza gönderiyorum konseyde devam edebilirsiniz."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ahenk | NefBer
RomanceFarklı takımlarda olmalarına rağmen birbirlerine karşı koyamayan Berna ve Nefise (hayran kurgu)