2

713 43 2
                                    

Kameralar ayarlanınca mikrofonlarımızı takıp konseye geçtik. Hepimiz yerimize oturduk. Acun abi konuşmaya başladı, bizde saygıdan dinlemeye başladık.

"Evet bugün yine bir takım kazandı diğeri kaybetti. Kırmızı takım bir isim yazacak ama ondan önce bir konu var biliyorsunuz. Yunus ve Ogeday arasında başlayıp Berna ya kadar giden bir konu. Önce Ogedayı dinleyelim, buyur Ogeday.

"Yani abi bugün yine Emre'nin ani parlamaları yüzünden oradaki yarışanlar yarışmasına odaklanamadı. E bizim takımdan birisinin alanına girdiği içinde uyardım ben onu ama arkadaş dinlememekte ısrar ediyor diyecek bir şey bulamıyorum artık."

Yunus el kaldırdı.

"Buyur Yunus senide dinleyelim tabi ki."

"Acun abi sana saygımdan buradayım. Ama arkadaşlar beni gerçekten zorluyor. Berna orda kendi bench inden bizim tarafımıza nabızla geliyor, Ogeday orada bir şeyler saçmalıyor tutamıyorum.

"Anladık Yunus. Berna senide dinleyelim."

"Ben orada Merveyle beraber oyunun içerisindeyim ve oyun alanına gelip bana bağırıyor. Kulağım ağrıdı artık herkes her sesten bağırıyor. Nabzım yüksek ve orada hala haklıymış gibi ağzına türlü hakaretler alan Yunusu görünce karşılık verdim. Ogeday da uyarıyor hala susmuyor arsızlıkta bir numara."

Yunus elini kaldırdı.

"Efendim Yunus." Diyerek söz verdi Acun abi.

"Abi Berna'nın oyun alanına yanlışlıkla girdim, Nefise'nin uyarmasıyla fark edince de çıktım."

Damla ve Seda ablanın vah vah dediğini duyar gibi olduk.

"Tamam Emre yeterli ağzını yormana gerek yok. Enerjin bitmesin bayılırsın falan açlıktan yorma hiç kendini. 2 ödül daha ceza veriyoruz sana tabi ki. Şimdi oylamaya geçebiliriz. Kırımızı takımın takım kaptanı Özgür, Mavi takımın takım kaptanı Berna, tebrik ediyorum." Özgür abiyi tebrik ettikten sonra mavi takımda Berna'yı bir sefer daha alkışladı.

"Evet Nefise seninle başlayalım."

Ayağa kalktım ve isim yazmak için ilerledim. Bugün hiç konuşma yapmak istemiyordu canım. Bu yüzden direkt ismi yazdım ve içine koydum.

Geri dönerken gözüm bugün mavinin takım kaptanı olan Berna'ya kaydı. O da bana bakıyordu. Yerime oturup beklemeye başladım.

Herkes isim yazınca Acun abi sandığı alıp sırasıyla isimleri okudu. Erkek haftasında olduğumuz için rahat rahat oturuyordum. 2 Özgür, 2 Atakan, 2 Hilmi, 3 tane de Sercan çıktığı için eleme adayı Sercan oldu. Ben oyumu boşa kullanıp Hilmi yazdım. Onun çıkmayacağını zaten biliyordum.

Adaya gittiğimizde biraz sohbetten sonra Nagihan ablayla yan yana yerimize yerleştik. Merve abla da yanımızdaydı, Aleyna biraz uzaktaydı. "Fark ettin mi Berna hep seninle konuşmaya çalışıyor." Dedi Merve abla benimle göz teması kurarak.

"Bugün suya sert atladığım için nasıl olduğumu sordu o kadar." Diyerek karşılık verdim.

"Hep bizim takımın taraflarında, takımı bir şey demiyor mu acaba."

Nagihan abla da sohbete katıldı "O dışlandığını zannediyor, ondan olabilir."

"Bayılcam vallahi az daha konuşursam hadi ben yatıyom." Dedim ve yattım.

Merve abla "iyi geceler kız" dedi ve o da yattı.
"İyi geceler" diye karşılık verdim sessizce.

Ahenk | NefBerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin