5

669 42 14
                                    

 Nagihan seslendi "Nefise gel hadi."

Koşarak kendi bech'ime doğru gittim. Giderken arkamdan bana bakan Berna'nın gözlerini üzerimde hissedebiliyordum. Bench'e geldim ve Nagihan sormadan açıklama yaptım. Sonuçta Berna'yla her ne kadar arkadaş olsak da o rakip takımdan.

"Nasıl olduğunu sordum o kadar." Dedim sadece Nagihan'a. Cevap vermeyince bende devam etmedim. Yerimizi aldık ve takım kararıyla Sedayı seçmem gerektiği söylendi. Fakat sayımız az olduğu için 2. Tur da olacaktı.

Murat Ceylan geldi ve konuşmasını yaptı. Birkaç kişiden de ifade aldı. Önce mavi takım başladı, Damla öne çıkarak "Aleyna" diyerek bağırdı. Damla da sürekli bu aralar Aleyna ile oynuyordu. Ardından Atakan öne çıktı ve "Ogeday" dedi suratında hafif tebessümle.

Furkan ve Hilmi eşleştikten sonra da ben ve Merve abla ilk tur dışarıda kaldık. Normalde Seda ile eşleşecektik ama Nagihan ablaya göre benden kaçmış. Berna zaten dizi yüzünden oynayamayacaktı.

Skor 2-4 mavi önde olunca ben öne çıkıp Sedayı seçtim. Bu parkurda Sedayı açık ara geçeceğimden emindim. Tam unutuyordum tokayı, bileğimden çıkartıp Berna'nın pembe lastik tokasıyla saçımı topladım. Düdüğün sesiyle Seda ile aynı anda koşturmaya başladım. Dediğim gibi önde geldim atışlara. Bana bağıran Hilmi ve Aleyna'nın sesi nerdeyse kısılacaktı. Nagihan'da halkalarımın yerini bana gösteriyordu.

3. atışımdan sonra tak beşinciyi de atınca rahatladım. Mistik sevinme hareketimi yaptım ve anneme hediye ettim. Sedaya baktığımda daha 3. halkayı atamamıştı.

Kafamı çevirdim ve bench de tek başına oturan fakat gözü benim üzerimde olan Berna'ya baktım. Fark etmiş olmalı ki alttan sırıtıyordu. Bende sırıtarak onun yanına ilerledim.

Bench'in sonunda oturuyordu, bende yanındaki kuma oturdum. Sessizliğimizi koruyorduk ama hala sırıtıyorduk. Sessizliği bozdum.

"Sayı kaybettiniz neden gülümsüyorsun?"

Bedeniyle beraber bana doğru döndü ama hala oturuyordu.

"Açın halinden tok anlamaz." Diyerek espri yaptı.

Bende açtım ama onun kadar değil, dün oyunu kazanmıştık. Bugünkü ödül açık arttırma olduğu için ve eğer biz kazanırsak yine karnı pek doymayabilirdi. "Çöp falan mı karıştırsak." Dediğimde beraber güldük. Sıradaki eşleşme Ogeday ile Atakan'ın olduğu için ufak bir iddia ya girmek istedim.

"iddiaya girelim. Bence Atakan kazanır, sence?"

Berna düşünmeye başladı. Ardından "Hm, Atakan dersem iddia sayılmaz ki." Dedi.

"Uzatma Ogeday de işte." Diye şakayla karışık bağırdım.

"Peki Ogeday olsun. Ogeday kazanırsa ne kazanacağım?"

Aslında aklıma bir fikir gelmişti. Fikrimi kelimelerle Berna'ya anlatmaya başladım.

"Bak şimdi, eğer Ogeday kazanırsa ve bugün mavi takım kaybederse ben sana açık arttırmada aldığım bir yemeği gizlice sana vereceğim. Fakat Atakan kazanırsa ve bugün kırmızı kaybederse sen bana vereceksin. Hadi oldu ki hem takımın kazandı hem de Ogeday, o zaman da buradan çıktığımızda ben sana yemek ısmarlarım, sende öyle." En başta anlamadı ama anlayınca keyiflenmiş gibiydi. "Oldu o zaman." Dedi keyifli keyifli.

İkimizde ikisini seyretmeye başladık. Ortak engele Atakan önce girdi ve her zamanki gibi yavaşladı. Atakan abiye bağırdım "Abi koş koş" Berna eliyle ağzımı kapattı. Gülmemi tutamadım ve gülmeye başladım. O da gülerken "Hile yapıyorsun." dedi. Hemen inkâr ettim

"Hiçte bile."

Atışlara geldiklerinde ikimizde odaklandık ve seyretmeye başladık. Tam Ogeday kaçırdı halkaları toplamaya gitti, Atakan da risk aldı elinde bir tane halka ile geldi. Tam attı sandık geri çıktı halka yerinden. Ogeday fırsatla koşup tekte attı halkayı.

"Öf be kıl payı be abi" isyan ettim.

"Bugün karnım doyacak sayende" Diyen Berna'nın işine yaramıştım ama espri yapıyordu. Birden kendini düzeltti ve konuştu.

"Şaka yapıyorum aşkım ihtiyacım yok." 

"Sen bilirsin ama ben sözümü tutarım" diye yanıt verdim.

Gitmek için ayağa kalktım ve "Ben gidiyorum, kazanmam gereken maçlar var." dedim ironisine. Tek gözümü kırptım ve Berna bana fısıldadı. "Yürü Şampiyon" Güldürerek gönderdi beni.

Maç sonu 8-12 Kırmızı kazanarak bitti.

Murat geldiğinde hepimiz yerlerimizi aldık, mikrofonlar takıldı. Yayın başlamadan önce karşı takımdan Berna'yla göz göze geldik. İçimden bir of geçirmeme sebep oldu.

Ahenk | NefBerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin