İlk uyananlardan biri bendim. Herkes kalkmadan hazırlanıp biraz kebdime zaman ayırmak istedim. Amy'nin uyanması istiyceğim son şeydi.
Sessizce kalkıp hızlıca hazırlandım ve çantamı kurcalamaya başladım. Elie son anda çantama kalem ve defter koymuş, döndüğümde ona büyük bi teşekkür borçluyum...
Defteri ve kalemi alıp bişeyler çizmeye başladım.
Alarmlar çalmaya başladı. Zaten 30 dakika falan önce uyanmıştım. Alarmlarla herkes yavaş yavaş uyanmaya başladı. Bende defteri çantama geri koydum ve bahçeye çıktım.
Hava biraz kapalıydı, ama soğuk değildi. Biraz rüzgar esiyordu. Yanıma koşarak Amy geldi.
"İyi misin?"
"Evet de neden sordun?"
"Biri bi kızın dolabına not bırakmış. Tehtit gibi bişey. Kızda çok korktu hemen görevlilere haber verdiler. Şu anda arkadaşları kızın yanından ayrılmıyor. Sende tek durma artık."
Ne diyceğimi bilemedim, sadece Amy'i dinledim.
"Tamam... Ama burayı herkes görür, bahçede kiöse bişey yapmaz diye düşünüyorum."
"Yani, evet. Neyse ben hazırlaniyim birazdan görevliler de gelir."
"Tamam."
Amy içeri geçtikten birkaç dakika sonra birinin daha bahçeye çıktıpını duydum.
"Daha iyi misin?"
Sesi çok tanıdıktı... Bu dün Sam'i bahçeye gönderen kişiydi.
Ona bakmadan konuştum. "Evet, teşekkürler."
"Tamam o zaman... Ben gidiyim."
"Tamam."
"Bişey demiycek misin?"
"Ne gibi?"
"Bilmem..."
Biraz sonra uzaklaşan ayak sesleri duydum. Gitmişti. Çok geçmeden görevliler geldi.
"Günaydın. Bugün nasıl oldun?"
"Daha iyi oldum, teşekkürler."
Sonra içeriye girdiler.
"Chaewon!"
Amy bana seslenip gelmem için işaret yaptı. Bende kalkıp içeri girdim. Görevliler bize ufak bi konuşma yapıp oyun alanına götürdü.
Oyun alanına geldiğimizde yine bir yere oturdum ve görevlilerin oyunu anlatmasını dinledim.
"Bugün de Chaewon dışında herkes oynuyo."
Herkes oyuna başladı ve ben yine izledim. Arada Minji'yle göz göze geliyorduk onun dılında kimseye bakmıyordum.
Oyun bitti ve bizim takım kazanmıştı. Görevliler bizi tekrardan kaldığımız yere götürdü ve görevliler çıkar çıkmaz yemeklerimiz geldi. Hepimiz yemeklerinizi yedik. Ben yatağımın yanında yiyodum. Amy'de yanıma geldi. Konuşarak yemeklerimizi yedik.
"Ben biraz dışarı çıkıcam."
"Tamam. Geliyim mi?"
"Yok, biraz yalnız kalmak istiyorum."
"Tamam sen bilirsin."
Dışarı çıkıp masalardan birine oturdum. Sonra yanıma Minji geldi.
"Selam!"
"Selam."
"Çok yorgun görünüyorsun. Ağladın mı sen?"
"Yoo ne alaka?"
"Öyle gibisin de ondan sordum."
Yalan söylediğimin farkındayım ama ya sonra gdip Jung'a söylerse?
"Minji yemem hazır hadi."
"Tamam geliyorum."
"Sonra devam ederiz. Sen git."
"Sorun olmaz diymi?"
"Yok yok olmaz."
"Tamam..."
Minji gittikten sonra karşımdaki sandalyeye tekrar biri oturdu.
"Tek dolaşmak tahlikeli diyolar, dikkat et."
"Bugünlük pas geçsek?"
"Hep aynı bahane..."
Sam'in çok sinirlenmiş bi hali vardı.
Elini sertçe masaya vurdu. "Dün nerdeydin!"
Cevap vermedim.
"Sana diyorum, Chaewon!"
"Sanane, nerdeysem nerdeyim."
"Tuvaletteki sendin diymi?!"
"Artık beni bıçaklayanın sen olduğunu düşünemeye başlıyorum Sam."
Hızlıca ayağa kalkıp beni de kolumdan tutarak kaldırdı. Çok canım yanıyodu ama belli etmemeye çalılıyordum. Kimsenin göremiyceği bi kısma götürdü beni ve setçe itti.
"Birazdan da ağlarsın kesin."
Nasıl kaçabiliceğimi düşünmeye başladım. Sol taraftan kaçamazdım, sağ taraftan kaçmaya çalışsam rahatça yakalardı... Aslında uçsam yakalamayazdı ama o güçte bende yoktu.
"Ne istiyosun?"
"Sadece seninle eğleniyorum. Bunda kötü birşey yok?"
"Ben senin eğlencen değilim ama."
Ben duvara yaslanmış bi şekilde oturuyordum o ise ayaktaydı ve kaömaya çalılırsam engellemek için tetikte gibiydi... Gün batımına baktım ve sonra da çimlere baktım. Sam'e bakmamak içün elimden gelini yaptım. Bana yaklaştı bende daha ne kadar duvara yaklaşabilirsem o kadar yaklaştım. Artık kaçıcak yerim kalmamıştı...
"Sam!"
Sam arkasını döndüğü anda bende sesin geldiği yere baktım. 2 tane görevli Sam'i tuttu ve bahçeden çıkardılar. Sonra yanıma tekrar o geldi.
"İyi misim?"
Yanıma gelip yere diz çöktü. Sonra sargılı olan koluma baktı.
"Bi görevli çağıriyim mi? Revire falan gidelim hadi gel."
Beni dikkatlice kaldırdı ve sargılı olan kolumu hareket ettirmemem için tuttu. Bahçenin kapısına geldiğimizde görevlilere seslendi.
"Bakarmısınız."
Görevli arkasını döndüğü anda önce bana sonra da koluma baktı ve hrmen kapıyı açtı.
"Sam mi yaptı?"
Bir yandan bizi revire doğru götürüyor bir yandan da benden cevap bekliyordu.
"Chaewon sana diyorum, Sam mi yaptı?"
"Ona viraz zaman verin."
Revire vardığımızda görevli kapıyı çalıp içeri girdi ve doktorla konuşmaya başladı. Görevli doktorla konuşurken bana yatağa oturmamı işaret etti.
Sonra doktor geldi sarpıyı çıkardı ve dikişlerin patlarığını gördüğünde gidip bir tane iğne aldı ve koluma yaptı.
"2 dakikaya falan kolun uyuşmuş olur. Hiçbirşey hissetmezsin."
"Luca sen gidebilirsin."
Demek adı Luca...
"Kalmak istiyorum."
Görevliden ses çıkmadı.
Revirde işimiz bittiğinde görevli bizi tekrardan odalara götürdü.
"Tekrar soruyorum Chaewon, Sam mi yaptı?"
"Kolumdan tuttuğu sırada oldu sanırım."
"Tamam... Cezasını vericez."
Görevli bize kapıyı açtı ve içeri girdik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Katil Kim?
FanficChaewon bi katilden hoşlanıcağını bilmiyordu... Katıldıkları oyun hayatta kalma oyununa dönüştüğünde birinin psikolojisi bozuldu ve ordan kurtulmak için katil oldu...