_____________PROLOG
Mowa o narkotykach!OUTER BANKS, 2011
— O to nasz nowy dom. Podoba się? — spytał tata obejmując mamę jedną ręką a druga złapał brata za ramię.
— Jest przepiękny, duży. Idealnie się pomieścimy wszyscy. — odpowiedziała matka patrząc na Georgie. — Jak ci się podoba kochanie?
— Bardzo ładny taki duży. Kiedy zobaczymy pokoje? — odpowiedziała z ekscytacją ośmioletnia dziewczynka szarpiąc lekko matkę za dłoń.
— Już idziemy. Będziecie mieli osobne pokoje abyście mieli trochę prywatności. — odpowiedziała kobieta a dwójka młodych spojrzała na siebie z ekscytacją.
Ruszyli do góry a pierwszym pokojem jaki zobaczyli był to pokój Noah. Duży pokój, biurko, wielka szafa z ubraniami jak i książkami oraz wielkie łóżko a nawet za wielkie jak na ośmiolatka.
— Podoba się? — spytał starszy mężczyzna patrząc na młodego.
— Jest cudowny! — odpowiedział i rzucił się na łóżko.
Kolejnym pokojem był to pokój Georgie. Był podobny do pokoju jej brata bliźniaka tylko po prostu wszystko na odwrot położone. Obydwoje mieli balkon i wielkie ona co dawały dużą ilość światła do pokoju. Łazienkę mieli również osobna. Zawierały one i wannę i prysznic.
— A tobie jak się podoba Geo? — spytał brat dziewczyny a ta stała oczarowana pokojem.
— Jest cudowny. — powiedziała z szeroko otwartymi oczami rozglądając się po pokoju. Obydwoje nagle przytulili się do swoich rodziców dziękując im za tak wspaniałe pokoje.
— Dzisiaj wieczorem zostaliśmy zaproszeni na kolację przez sąsiada obok. Teraz możecie iść poznać trochę okolice lecz prosiłabym abyście wrócili na 17.00 do domu. O 19.00 jest kolacja a nie chcielibyśmy się spóźnić i zrobić złego wrażenia jak na pierwszy raz. — powiedziała kobieta a dwójka dzieci pokiwała głową, że rozumieją.
Odrazu po skończeniu rozmowy z rodzicami, założyli buty i ruszyli przed siebie.
Omijając rzeczy szli przed siebie i poznawali dzielnicę Outer Banks. Bogatsza część wyspy była wspaniała lecz ciekawiła ich ta druga strona. Chodzili razem trzymając się za ręce aby siebie nawzajem nie zgubić i poszli po swoich przyjaciół, którzy razem ze swoimi rodzinami również się przeprowadzili do Outer Banks.
Steve Fade oraz Alex Quinn — dwójka najlepszych przyjaciół Georgie i Noah. Alex jest nierozłączny z Lolitą a Steven z Noah. Wspólnie tworzą paczkę przyjaciół.
Do ich paczki, również należy Tamara Mccawney. Georgina i Tamara poznały się w pierwszej klasie podstawówki i są nierozłączne. Definitywnie lecą na siebie z Noah.
CZYTASZ
𝗔𝗙𝗧𝗘𝗥 𝗔𝗟𝗟 𝗧𝗛𝗜𝗦 𝗬𝗘𝗔𝗥𝗦? - rafe cameron
Storie d'amore"𝘄𝗶𝗲𝘀𝘇, 𝘇̇𝗲 𝗼𝗻 𝗰𝗶𝗲 𝗻𝗮𝗱𝗮𝗹 𝗸𝗼𝗰𝗵𝗮 𝗽𝗿𝗮𝘄𝗱𝗮?" GDZIE Brooklyn Larsen, nie mogła z głowy usunąć obrazu tych jednych niebieskich oczu. Po tylu latach, uczucie miłości przeradza się w nienawiść a potem? Rafe Cameron, narkoman i bab...