"Benimle bir kaç saniye bile göz teması kursan dalından yeni koparılmış kıp kırmızı bir çileğe dönüşüyorsun, bu çilli yanakların kızarınca çok tatlı olduğun bir gerçek, benim çileğe alerjim olduğunu da çok iyi biliyorsun tabii, peki ya bu tatlı ellerine ne demeli? heyecandan titrerken nereye koyacağını bilemiyorsun, yanlış anlama güzelim, seni görmezden geldiğim fikrinden artık kurtulman için söylüyorum bunları.."
Kendisini bildi bileli Kemal'e aşıktı, Kemal çok nazikti, çok güzel gülerdi, sinirli olduğunda dahi çizgisini bozmazdı, bir kere çok beyefendiydi! Fakat bir Umay yararlanamazdı beyefendi Kemal'den!
Umay, Kemal'in onu çocuk gibi görmesinden bıkmıştı, 21 yaşında çocukmu olurmuş? Boyu 1.63 ise ne olmuş? Hem Kemal'in baklavası varsa, Umayın da "Ha böyle ters çevirucun, çatır çutur yicun" diyerek midesine gönderdiği fıstıklı baklavaları vardı canım.
Umay'ın bir plana ihtiyacı vardı. Ve abisiyle uğraşmaya doyamayan Yağmur buna dünden hazırdı. :)
Jyp misali hikayemin tüm özetini döktüğümü sanabilirsiniz fakat Hybe gibiyim ( Bi' Seventeen'im yok ama olsun aahsgswoamdg ) en heyecanlı kısımlar gelecek bölümlerde saklı!! ♡
Umarım yer yer eğlenebileceğiniz, belki ağlayabileceğiniz ama sinirden xdvsiakdbd bir hikaye olur sizin için ben çok eğleniyorum yazarken, biraz drama biraz komedi biraz aşk birazda kavga-dövüş :) umarım sizi mutlu eden bir hikaye olur "UMAY"
Not: Kemal'e çok aşığım, malesef kurgusal karakterlere aşık olmak kaderimde var... Umay, beni yani gerçek Umay'ı kesin çok kıskanırdı sırf Kemal'i yazdığım için Aldheowks o tatlı bücürüğü size okutmak için çok sabırsızlanıyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UMAY + 18
Random"Benimle bir kaç saniye bile göz teması kursan dalından yeni koparılmış kıp kırmızı bir çileğe dönüşüyorsun, bu çilli yanakların kızarınca çok tatlı olduğun bir gerçek, benim çileğe alerjim olduğunu da çok iyi biliyorsun tabii, peki ya bu tatlı elle...