"Kanka umarım annene yakalanmayız." Of'layıp Yağmuru yanı başında izlemeye devam ettim, yardım edebilirdim fakat şuan kendimi Kemal'in eşyalarına dokunabilecek kadar güçlü hissetmiyordum, eşyalarına sinen kokusu beni oldukça mest ediyordu zaten, abisi kılıklı Yağmur kafasını çekmeceden kaldırıp bana hınzır bir bakış atarak "Bulduuum!" diye şakıdı.
"Niye bağırıyorsun annen duyacak." diye fısıldadım. "Kızım anam bitmeyen dizilerinden birini izliyor bugün sikseler duymaz abim akşama anca eve gelir." Geveze ve ağzı bozuk arkadaşıma gözümü ' sus artık ' dercesine pörtletip, 10 yıl önce doğum gününde Kemale verdiğim kolyeyi elinden nazikçe aldım, gözlerim dolarken "Kemal hiç takmadı ki bu kolyeyi." diye ağlamaklı sesimle sitem ettiğimde Yağmur bir kahkaha patlattı.
"Sence abim Barbie'li pembe bir kolyeyi takarmı kanka? Sen onu bunu boşver abim sadece senin hediyeni saklamış." Küçük, simli ve kalpli pembe kutuyu gösterip, "Hemde bu 'aşko' kutusunda." Komik tabirine gülümseyip, kendimi savunmaya geçtim. "Kemal'de benim gibi Barbie kolyesi taksın istemiştim ya, hem 12 yaşındaydım." Gülmekten gözleri sulanan Yağmur derin bir nefes alarak ciddileşti ve "Sana demiştim Umay, abim sana sandığının aksine değer veriyor."
Kolyeyi bulmamız bir şey değiştirmiyordu ki, daha dün akşam Rüştühan'ın yavrusunu gösterip 'Umay sana benziyor.' diyerek benimle dalga geçmişti, tüm akşam boyunca benimle sadece bir kez konuşmuştu, onda da bir köpeğe benzetmişti kıçımın beyefendisi. "Sanmıyorum Yağmur, sırf ileride benimle dalga geçmek için atmamıştır koly-"
Kapı aniden açılınca cümlem yarıda kaldı ve içeri ölüm fermanımız girdi, özel alanına girilmesinden asla hoşlanmayan Kemal önce elimde ki kolyeye sonrada benim aksime üç buçuk atmayan kardeşine baktı ve "Ne yapıyorsunuz siz benim odamda?" Diye sinirle sordu. "Seni." Diyiverdim, Kemalin dediği gibi belki de ben biraz aptaldım.
QPSBWOQMAIWKWQLSGQOQLS
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UMAY + 18
Random"Benimle bir kaç saniye bile göz teması kursan dalından yeni koparılmış kıp kırmızı bir çileğe dönüşüyorsun, bu çilli yanakların kızarınca çok tatlı olduğun bir gerçek, benim çileğe alerjim olduğunu da çok iyi biliyorsun tabii, peki ya bu tatlı elle...