Bevezető 4.

87 13 1
                                    

2023.03.01.
Ma vagyok két hete Lorenzonál. Az itteni gimibe járok egy hete, még nem igazán barátkoztam senkivel sem. Hogy mi az oka? Magam sem tudom. De jó ez így. M azóta sem írt szerencsére, emiatt nem kell többet aggódnom. Csak reménykedem, hogy a rendőrség megtalálja a szüleim és M-et-akárki is legyen az- letartóztatják.
-Bella kész a palacsinta! - kiabálja. Nem is emlékszem mikor ettem utoljára palacsintát. Szerintem én vagyok az egyetlen akinek csak a nutellás palacsinta ízlik. Ha megszórják porcukorral már nem szívesen eszem meg, számomra már túl édes az.
-Megyek! - kiabálom vissza. Felálltam az íróasztalomtól és siettem lefele. A nagybátyám nem igazán tud főzni, sütni, de a miattam az egyszerűbbeket elkészíti. A palacsintát nem igazán tudná elrontani nem igaz?
-Itt vagyok. - ültem le az egyik székre. Sokat beszéltünk reggeli közben, elvégre nem ismerjük olyan jól egymást. Tudom, hogy megbízhatok benne, emellett ő most az egyetlen aki segíthet nekem. Messze vagyok a szőrnyűségektől, ide már nem érhet el. Ránéztem az időre, sajnos indulnom kellett. Megfogtam a hátizsákom, elköszöntem tőle ezt követően kiléptem az ajtón. Megkerestem az új biciklim amit Lorenzoval vettünk. Még mielőtt felültem volna rá, meghallottam a szokásos értesítések hangját. Előhalásztam a táskámból a telefonom, az üzenetekbe küldtek nekem valamit.
A légzésem leáll. A szívem hevesen ver. M- től kaptam üzenetet.

"Mindig tudom hol vagy, nem menekülsz. Amikor a legkevésbé számítasz rá, akkor csapok le rád."

Remek! Sosem szabadulhatok tőle, a szüleim lehet már nem is élnek. Valamit tennem kell!
Vissza indultam a házba keresve Lorenzot.
-Hát te? Azt hittem elindultál már. - lepődik meg.
Azt sem tudom mit mondjak neki. Talán semmit sem kéne, ennek ellenére most ebben a pillanatban ezt érzem helyesnek.
-Nem tudok így lenni. - érzem ahogy a könnycseppek el akarnak szabadulni, ám ezt nem engedem meg nekik. Közben közelebb jött, hogy meghallgathassa a mondandóm. - ...rettegek... rettegek, hogy engem is...elrabol... - csak úgy zuhantak a könnycseppek a padlóra. - én vagyok a következő. Ezt tudom.
-Nem jön el érted. Megvédelek, jó? - fogta meg a vállam, s a szemembe nézett. Talán megtudna védeni, azonban nem érzem magam nyugodtnak így sem. Egyébként sem lehet mindig mellettem, akármikor eljöhet értem. Bármelyik pillanatban elrabolhat. Ekkor beugrik valami.
-Taníts meg!
-Mire? - kérdezi.
-Megvédeni magam! Taníts meg fegyvert használni, taníts meg az önvédelem re!
-Bella, fegyver használatra nem taníthatlak, hacsak nem vadász akarsz lenni, vagy...
-Rendőr. -nézek a padlóról egyenesen a szemébe.
-Igen...de csak akkor lehetne nálad ha rendőr iskolába jársz. - olyan arcot vág, mintha lehetetlen lenne abba a suliba bejutnom.
-Akkor oda fogok járni. - jelentem ki.
-A felvételi ideje már lejárt, nem lenne egyszerű bejuttatnom téged, talán általam adnának esélyt, de a felvételihez nem csak okosnak kell lenned, ahhoz edzettnek kell lenned, hogy bejuthass oda.
-Hát készíts fel!
Elgondolkodott ezen az egészen, ugyanakkor látta teljesen komolyan gondolom.
-Mire várunk még? Indulás a kocsiba! - megindul kifele. Ezek szerint benne van. Te jó ég! Benne van! -Na mi lesz? Gyere, mielőtt meggondolom magam! - figyelmeztetett. Kellett pár perc míg felfogtam, hogy megengedi ezt az őrültséget. Kiszaladtam, gyorsan beugrottam a kocsiba, majd ő is beszállt.
-És hova is megyünk most? - kérdezem.

Remélem izgalmas, még nem tudom most, vagy majd a következőnél lesz vége a bevezetőnek, de lehet így is teljesen jó. Majd meglátom, de utána jön végre a jelen. És onnéttól már egyre izgalmasabb lesz, ígérem!🥹❤️

Mámorító sötétség [Elkezdett]Where stories live. Discover now